abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 april 2008 @ 19:25:02 #151
213090 PolkaDot
Vincit qui se vincit.
pi_58285016
Ik heb vorige week een 21+ toets gehad en vandaag een motivatie gesprek, en joehoeoeoe, ik begin dit jaar in Tilburg (in deeltijd)
"And it don't have to make no sense to you at all, 'cause this is my interpretation"
pi_58285550
quote:
Op donderdag 24 april 2008 10:14 schreef duymelijntje het volgende:
Ik ben ook super benieuwd, voor zover ik hier op het forum heb gelezen heb ik de actualiteitentoets erg goed gemaakt (4 fout) en de algemene mediavragen gingen ook erg goed, maar mijn betoog is niet echt heel goed geworden, dus ik heb echt geen idee.
Spannend!!!
4 fout bij de actualiteitentoets is wel ziek goed hoor, dan moet je de rest wel heel belabberd hebben gemaakt wil je er niet doorheen komen.
pi_58293309
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:44 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

4 fout bij de actualiteitentoets is wel ziek goed hoor, dan moet je de rest wel heel belabberd hebben gemaakt wil je er niet doorheen komen.
Ik heb daar ook wel debiel veel voor gedaan hoor. Ben 3 maanden bezig geweest met het nieuws, heb alle belangrijke stukken uit de nieuwsberichten elke dag van de nos en nos sportsite gekopierd in een word bestandje.
Ik had dus een heel boekwerk van al het nieuws wat ik de laatste weken goed kon doornemen.

Beetje opsessief, vooral nu ik die bizarre map terug zie maar het heeft gelukkig wel wat opgeleverd.
Maar wil echt supergraag beginnen, ben nu net 27 en weet eindelijk wat ik wil, dus ga ervoor.
Heb uw naaste lief
want dat ben ik - Loesje
pi_58293317
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:25 schreef PolkaDot het volgende:
Ik heb vorige week een 21+ toets gehad en vandaag een motivatie gesprek, en joehoeoeoe, ik begin dit jaar in Tilburg (in deeltijd)
GEFELICITEERD!!
Heb uw naaste lief
want dat ben ik - Loesje
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:29:53 #155
213090 PolkaDot
Vincit qui se vincit.
pi_58298382
Thanks !!
"And it don't have to make no sense to you at all, 'cause this is my interpretation"
pi_58309093
Hallo!
Ik heb me zojuist ingeschreven voor journalistiek in Tilburg. Ik had gehoopt dat ik wel een goede kans zou maken bij de loting omdat ik al een hbo propedeuse heb van Communicatie en ik heb al een jaar journalistiek gestudeerd in België. Maar nu blijkt dat ik daar dus niks aan heb ze kijken echt naar je eindexamen cijfers en dat is bij mij gemiddeld een 6,3. Ik heb een beetje zitten kijken op internet maar er staat ook overal iets anders dus weet er iemand hoe het zit met het aantal aanmeldingen in Tilburg. Ik studeer nu journalistiek in Gent. Een aanrader voor de mensen die uitgeloot zijn. Ik heb het goed naar m'n zin in Gent alleen op school iets minder. Het is erg theoretisch en gaat heel veel over 'België' wat geschiedenis, politiek en actualiteit betreft. Dit vind ik best moeilijk en saai om te volgen allemaal terwijl het me in Nederland wel interesseert. Daarom heb ik nu besloten om toch in Nederland opnieuw te beginnen, aangezien ik toch heel m'n jaar niet gehaald heb nu. Wel wil ik even wat voordelen opnoemen voor mensen die het interessant lijkt:
- In Gent duurt de opleiding maar 3 jaar (je moet wel vwo of propedeuse hebben om toegelaten te worden).
- Het lesgeld is maar 500 euro per jaar.
- Er is geen loting of vol=vol systeem.
- Gent is echt een hele leuke studentenstad.
  zaterdag 26 april 2008 @ 00:44:54 #157
213090 PolkaDot
Vincit qui se vincit.
pi_58313924
Anoek, de kans om uitgeloot te worden in Tilburg is niet zo groot, meestal zijn het aantal aanmeldingen en plaatsen aardig in evenwicht.
Ik woon in Belgie maar ga dus ook in Tilburg studeren, we gaan weer in Nederland wonen uiteindelijk en dus zal ik daar uiteindelijk ook werken, dan zit je inderdaad met politiek, economie, geschiedenis.. Daarom ga ik dus ook naar Tilburg
pi_58354296
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 01:19 schreef Noisemaker het volgende:

Is Tilburg eigenlijk net zo kleinschalig (relatief met Utrêg) als Ede? Hoeveel startplaatsen heeft Windesheim eigenlijk?
Windesheim heeft 325 startplaatsen voor journalistiek
Heb er een paar weken geleden voorlichting over gedaan, dus ik ken de hele diapresentatie uit mijn hoofd
pi_58403586
Ik heb ook een vraag over de toelatingseisen. Ik zit nu in VWO 5 en wil graag journalistiek gaan studeren (ik ben al naar de open dag geweest in Utrecht). Ze vertelden daar dat je direct toegelaten wordt met een 8 of dmv loting. Nu is het zo dat met mijn 'formuleren en spellen' niet slecht is, maar mijn gemiddelde cijfers (algemeen) is ongeveer een 6,3 en in het bijzonder Nederlands is slechts een 5,6 . Is er een mogelijkheid dat ik toch toegelaten zou kunnen worden of moet ik me op andere studies oriënteren?
pi_58403604
'is' moet 'zijn' zijn
pi_58404844
Och erm mensen.... Nog +/- 9 dagen en dan is bekend wie er worden toegelaten op de SVJ...
pi_58405330
Ik denk toch echt dat ik er niet bij ga zitten.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_58427828
Ik vrees ikzelf ook van niet.

edit: dit is edithbrel op de account van haar vriendin.. oops.
  zondag 4 mei 2008 @ 17:23:31 #164
208009 BehindYou
Live a real life
pi_58474692
Nee ik heb ook een vrij groot vermoeden dat ik er niet bij zit. Zat eerst te overwegen om dan naar Amsterdam te gaan en Media, informatie en communicatie te gaan studeren. Maar omdat marketing en bedrijfskunde niet echt de vakken zijn waar ik me graag mee bezighoud, dreig ik toch te kiezen voor Zwolle Journalitsiek. Ik wilde hier eerst niet voor kiezen, omdat de reistijd van 4 per dag me tegen zat. Maar Journalistiek opzich is toch de opleiding waarvoor ik wil gaan, het spreekt mij gewoon het meeste aan. Nu de vraag of de kans groot is of ik op Zwolle aangenomen word?
De aarde is prachtig, jammer dat er wrede wezens leven.
  zondag 4 mei 2008 @ 18:20:15 #165
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_58475542
quote:
Op zondag 4 mei 2008 17:23 schreef BehindYou het volgende:
Nee ik heb ook een vrij groot vermoeden dat ik er niet bij zit. Zat eerst te overwegen om dan naar Amsterdam te gaan en Media, informatie en communicatie te gaan studeren. Maar omdat marketing en bedrijfskunde niet echt de vakken zijn waar ik me graag mee bezighoud, dreig ik toch te kiezen voor Zwolle Journalitsiek. Ik wilde hier eerst niet voor kiezen, omdat de reistijd van 4 per dag me tegen zat. Maar Journalistiek opzich is toch de opleiding waarvoor ik wil gaan, het spreekt mij gewoon het meeste aan. Nu de vraag of de kans groot is of ik op Zwolle aangenomen word?
voor zover ik weet zijn daar vrijwel nooit lotingen. Bovendien is Zwolle de op een na beste hogeschool Journalistiek.
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_58481888
Ik weet vrijwel zeker dat ik het niet via de test gehaald heb.
  maandag 5 mei 2008 @ 11:06:05 #167
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_58487390
optimisme alom tegenwoordig
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_58496099
Het begint nu toch echt op te schieten. Vrijdag ligt de brief als het goed is in de brievenbus.
pi_58496145
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:13 schreef DDDD91 het volgende:
Het begint nu toch echt op te schieten. Vrijdag ligt de brief als het goed is in de brievenbus.
Ja? Ik dacht dat het de 2e week van mei was.

Als in, vanaf maandag .
  maandag 5 mei 2008 @ 19:20:14 #170
161207 jakkop
rennen!
pi_58496257
2de week van mei, uiterlijk 9 mei. Dus blijkbaar deze week
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_58507721
Op de website van de HU staat voor half mei en in de brief staat uiterlijk 9 mei. Bedoelen ze daar hetzelfde mee of moeten we wachten tot volgende week?

En heeft iemand die antwoorden gezien op de website van de HU. Een vraag bij de actualiteitentest over het WK schaatsen.. Het goede antwoord was toch: ''Pauline van Deutekom en Sven Kramer'.. Op de website stond volgens mij een verkeerd antwoord..
pi_58507808
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 10:45 schreef marekie het volgende:
Op de website van de HU staat voor half mei en in de brief staat uiterlijk 9 mei. Bedoelen ze daar hetzelfde mee of moeten we wachten tot volgende week?

En heeft iemand die antwoorden gezien op de website van de HU. Een vraag bij de actualiteitentest over het WK schaatsen.. Het goede antwoord was toch: ''Pauline van Deutekom en Sven Kramer'.. Op de website stond volgens mij een verkeerd antwoord..
Ik had daarover een mail gestuurd en het is gecorrigeerd.
pi_58507913
Oke bedankt! En weet iemand toevallig iets over de werkelijke datum van de uitslag?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:08:34 #174
161207 jakkop
rennen!
pi_58508171
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 10:50 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ik had daarover een mail gestuurd en het is gecorrigeerd.
Nou bedankt! Als ik het niet haal weet ik je te vinden
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 7 mei 2008 @ 21:53:28 #175
208009 BehindYou
Live a real life
pi_58542008
Heeft iemand al iets gehoord? Voor zaterdag hoort het officieel binnen te zijn! Ben benieuwd op welke plek ik geeindigd ben... Denk richting de 500 En ben ook nieuwsgierig hoe de rest hier het gemaakt heeft!
De aarde is prachtig, jammer dat er wrede wezens leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')