4 fout bij de actualiteitentoets is wel ziek goed hoor, dan moet je de rest wel heel belabberd hebben gemaakt wil je er niet doorheen komen.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:14 schreef duymelijntje het volgende:
Ik ben ook super benieuwd, voor zover ik hier op het forum heb gelezen heb ik de actualiteitentoets erg goed gemaakt (4 fout) en de algemene mediavragen gingen ook erg goed, maar mijn betoog is niet echt heel goed geworden, dus ik heb echt geen idee.
Spannend!!!
Ik heb daar ook wel debiel veel voor gedaan hoor. Ben 3 maanden bezig geweest met het nieuws, heb alle belangrijke stukken uit de nieuwsberichten elke dag van de nos en nos sportsite gekopierd in een word bestandje.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
4 fout bij de actualiteitentoets is wel ziek goed hoor, dan moet je de rest wel heel belabberd hebben gemaakt wil je er niet doorheen komen.
GEFELICITEERD!!quote:Op donderdag 24 april 2008 19:25 schreef PolkaDot het volgende:
Ik heb vorige week een 21+ toets gehad en vandaag een motivatie gesprek, en joehoeoeoe, ik begin dit jaar in Tilburg (in deeltijd)
Windesheim heeft 325 startplaatsen voor journalistiekquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:19 schreef Noisemaker het volgende:
Is Tilburg eigenlijk net zo kleinschalig (relatief met Utrêg) als Ede? Hoeveel startplaatsen heeft Windesheim eigenlijk?
voor zover ik weet zijn daar vrijwel nooit lotingen. Bovendien is Zwolle de op een na beste hogeschool Journalistiek.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:23 schreef BehindYou het volgende:
Nee ik heb ook een vrij groot vermoeden dat ik er niet bij zit. Zat eerst te overwegen om dan naar Amsterdam te gaan en Media, informatie en communicatie te gaan studeren. Maar omdat marketing en bedrijfskunde niet echt de vakken zijn waar ik me graag mee bezighoud, dreig ik toch te kiezen voor Zwolle Journalitsiek. Ik wilde hier eerst niet voor kiezen, omdat de reistijd van 4 per dag me tegen zat. Maar Journalistiek opzich is toch de opleiding waarvoor ik wil gaan, het spreekt mij gewoon het meeste aan. Nu de vraag of de kans groot is of ik op Zwolle aangenomen word?
Ja? Ik dacht dat het de 2e week van mei was.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:13 schreef DDDD91 het volgende:
Het begint nu toch echt op te schieten. Vrijdag ligt de brief als het goed is in de brievenbus.
Ik had daarover een mail gestuurd en het is gecorrigeerd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:45 schreef marekie het volgende:
Op de website van de HU staat voor half mei en in de brief staat uiterlijk 9 mei. Bedoelen ze daar hetzelfde mee of moeten we wachten tot volgende week?
En heeft iemand die antwoorden gezien op de website van de HU. Een vraag bij de actualiteitentest over het WK schaatsen.. Het goede antwoord was toch: ''Pauline van Deutekom en Sven Kramer'.. Op de website stond volgens mij een verkeerd antwoord..
Nou bedankt! Als ik het niet haal weet ik je te vindenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik had daarover een mail gestuurd en het is gecorrigeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |