No shit, sherlock!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:28 schreef justhg het volgende:
Sorry, maar dit geloof ik gewoon niet. Los van het feit dat marks17 bij het betoog, motivatie en in alle meerkeuzevragen maar 12 fouten heeft gemaakt,en het meer dan 150 mensen makkelijker is afgegaan, snap ik ook iets anders niet. Die brieven worden bij marks17 in de buurt gepost( we gaan even uit van donderdag) met de bedoeling dat heel Nederland de dag erna zijn uitslag weet. En dan zou marks17 even naar het postkantoor kunnen lopen en zou daar nog de brief krijgen, die binnen 24 makkelijk bij iedereen op de mat kon liggen... hmmm
Een echte journalist zegt niet dat een echte journalist bepaalde eigenschappen moet hebben, gebaseerd op vooroordelen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:18 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
No shit, sherlock!
Een echte journalist gelooft niet alles was hem wordt wijsgemaakt.
Net nu ik alle hoop had laten varen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:53 schreef marks17 het volgende:
geintjuuuhhhh,
maar ik ben ook zo gefrustreerd dat ik de uitslag nog steeds niet heb,,,,
dus wij konden het niet laten
Hoewel ik mezelf wel tegenspreekquote:
Hoax!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:09 schreef jakkop het volgende:![]()
Ik ben 33e![]()
Met 83 punten, dus dat is niet echt bijzonder hoog.
Ik had het écht niet verwacht
Gefeliciteerd hoorquote:
Vorig jaar waren het er een stuk of 20.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:20 schreef duymelijntje het volgende:
Ik ben 151... hmm.. das toch vrij zeker toch?
Hoeveel mensen zullen er nou zijn met een 8 of hoger
JIJ? Jij had toch toch zo'n dik dossier gemaakt?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:20 schreef duymelijntje het volgende:
Ik ben 151... hmm.. das toch vrij zeker toch?
Hoeveel mensen zullen er nou zijn met een 8 of hoger
In ieder geval fijn om te weten dat je die moeite niet voor niks hebt gedaan, zonder dat had je het niet gehaaldquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:36 schreef duymelijntje het volgende:
Actualiteiten heb ik ook bijna maximale punten, maar algemene kennis en schrijfopdracht zijn wat minder gegaan, had voor mijn gevoel erg weinig ruimte om compleet verhaal te maken en begon te laat aan het net schrijven, dus dat is fout gegaan.
Frustrerend!quote:
Misschien is het slim om een dagje mee te lopen in Zwolle, voordat je je daar aanmeldt. Of heb je dat al eens gedaan?quote:Op zondag 11 mei 2008 14:02 schreef BehindYou het volgende:
Ik ga mijn geluk vinden in Zwolle. Degene die door zijn, veel succes in Utrecht en de mensen die niet door zijn, misschien tot ziens in Zwolle!
Het schrijven heb je in ieder geval al enigszins in je, voor zover dat uit zo'n toets blijkt.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:02 schreef BehindYou het volgende:
201 geworden, jammer, maar op naar Zwolle!
Matthijs van Nieuwkerk is een lamlulquote:Op zondag 11 mei 2008 18:19 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Het schrijven heb je in ieder geval al enigszins in je, voor zover dat uit zo'n toets blijkt.Zwolle staat overigens beter aangeschreven dan Utrecht. En Mathijs van Nieuwkerk was er laatst
weet ik, maar toen was zo'n dame hier lyrischquote:
proficiat trouwens, met je toelatingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |