idd ze mogen zeker los op elkaar want huub zei gisteren al dat de aankomende dagen leuke streamdagen zouden wordenquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mogge allen, ik verwacht dat het nog wel verder gaat escaleren vandaag,
Amanda is duidelijk op oorlogspad ...... zullen wel veel SL's gaan volgen
daar wordt ik helemaal kriegelvan anders kunnen ze niet raar stel en altijd krijgen zei hun zin bahquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:09 schreef AnTjUh het volgende:
en daar gaan ze weer huub huub huub huub huub huub
Die familie is wel wat trappen gewend natuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Als hij daarna oprot heeft ze dat er wel voor over....
Heb toch respect voor Amanda...quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Die familie is wel wat trappen gewend natuurlijk.
Brian gaat later een witte Mercedes kopenquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:23 schreef AnTjUh het volgende:
huub tegen hondekop: ik heb brian al opgewarmd voor je vanmorgen
wat een bak van een auto heeft tie trouwens
anders kunnen de streamers checken hoeveel boetes Hondenlul nog open heeft staanquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:26 schreef Smash-it het volgende:
Er zit een 'GOUDENKOOI' nummerbord op, hoezo is dat?
Doen ze bij alle auto's, dat is om het kenteken te verbergen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:26 schreef Smash-it het volgende:
Er zit een 'GOUDENKOOI' nummerbord op, hoezo is dat?
Smaken verschillen...quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:27 schreef beequeen het volgende:
Wat is hier vet aan, ik vind het een spuuglelijke bak.
[ afbeelding ]
Maakt ook niet uit, als Joris morgen met dezelfde auto aan komt rijden is het de hipste auto van Nederlandquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:30 schreef T-lex het volgende:
[..]
Smaken verschillen...![]()
Hij is zeker dik...kleur is ook goed, wit is nu wel de kleur voor een dikke auto.
Ik ben in een gekke buiquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:43 schreef Lobasca het volgende:
Waar we wachten op het verhaal van de taart van Brian tegen Hondenlul...
Place your bets please..
quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:45 schreef kahaarin het volgende:
OP=klaar, duurde even, FOK! had een paar hikjes.
Genoteerdquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben in een gekke bui100 contactpunten dat het pas na de training erover gaat
Loopt weer als een dwaas te blazen....quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:45 schreef AnTjUh het volgende:
brian doet zijn burka op
Rico kan heel leuk zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:47 schreef mazaru het volgende:
Wanneer zout die vreselijke Ricardo eens op?
Ik kan niet tegen mannen die net doen of ze een vrouw zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |