Meh.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:42 schreef Nesle het volgende:
nee maar gezien in het totaalplaatje valt het voor mij wel mee.
in totaal al 7 toetsen gemaakt, 2 die niet goed gingen.. ach
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:
goedmakertje:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
maakt niks goed. Meekomen naar de meet, is altijd gezellig
Als het zo doorgaat moet ik er meer dan een houden, anders is er niet genoeg slaapplekquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tof, en dan de hele AKQ+SC uitnodigen
Pas dan maar op, het is bijna etenstijd, straks verorbert iemand je!quote:
Oy, jij bent ziek, ga dan ook lekker op de bank hangen met een dekentje.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:46 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, ik ga zo brood bakkenben straks weer terug
Het duurde even voor ik hem snapte. Maar toen vond ik hem wel grappigquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pas dan maar op, het is bijna etenstijd, straks verorbert iemand je!
Oh dat heb ik ook hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Meh.dan valt het wel mee. Maar toch... ik zou alles willen halen
[/nerd]
Nee. Zolang je geen muizenkeutels hebt gegeten is er niets aan de hand, en als dat toch het geval is zal er zeer waarschijnlijk ook niets aan de hand zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Stel je eet chippies. Je ziet achteraf dat er muizen aan/in de zak hebben gegeten. Je vraagt je het volgende af:
Is het schadelijk!?!?!?!?!
Wat zouden jullie dan zeggen?
Je bent een engelquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee. Zolang je geen muizenkeutels hebt gegeten is er niets aan de hand, en als dat toch het geval is zal er zeer waarschijnlijk ook niets aan de hand zijn
Graag gedaanquote:
dat viel meequote:Op donderdag 27 maart 2008 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pas dan maar op, het is bijna etenstijd, straks verorbert iemand je!
Vond niemand je er lekker uit zien?quote:
als dat wel het geval was geweest, had ik me zorgen gemaakt, gezien het feit dat ik met m'n ouders en zus aan tafel zatquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vond niemand je er lekker uit zien?
Incest! I-N-C-E-S-T!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als dat wel het geval was geweest, had ik me zorgen gemaakt, gezien het feit dat ik met m'n ouders en zus aan tafel zat
Waar ga je je verstoppen?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:55 schreef Soempie het volgende:
Oy, jij bent ziek, ga dan ook lekker op de bank hangen met een dekentje.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:09 schreef Nesle het volgende:
Oh dat heb ik ook hoormaar ik zeg altijd wel dat ze niet goed gingen, toch geloof ik het pas als ik mijn cijfer weet
altijd positief blijven denken
![]()
Vice is nicequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Incest! I-N-C-E-S-T!
Excellent! Veel plezier PS!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga weer circusje spelen
Tot laaater!
(Ja tim, elleboog)
Ik heb een keer brood met maden gegeten en dat heb ik overleefd, dus dan zal dit wel meevallenquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Stel je eet chippies. Je ziet achteraf dat er muizen aan/in de zak hebben gegeten. Je vraagt je het volgende af:
Is het schadelijk!?!?!?!?!
Wat zouden jullie dan zeggen?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:31 schreef MadMaster het volgende:
Moet wegens calamiteiten vanavond en mogelijk ook vannacht onverwachts weer aan het werk.
Dat was wel het laatste waar ik zin in heb...
Geen idee, heb dit nog nooit aan de hand gehad.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
da's minder. Krijg je wel meer betaald ivm avonduren en zo?
Pizza is een tof voorstel!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand een tof voorstel wat ik vanavond kan gaan eten? Als ik niet snel inspiratie krijg denk ik dat het pizza wordt
Nou, succes, smakelijk eten en ik zou zeggen: werk zequote:Op donderdag 27 maart 2008 18:36 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee, heb dit nog nooit aan de hand gehad.
Komt wel goed, neem ik aan...
Nu snel eten en dan weer naar de zaak...
Waar?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:45 schreef MaJo het volgende:
Ik hoor net van een betrouwbare bron dat de Wilders film morgen vertoond wordt
Eigen bronquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:45 schreef MaJo het volgende:
Ik hoor net van een betrouwbare bron dat de Wilders film morgen vertoond wordt
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga nu pizza halen, heb niets bedacht (en eigenlijk wel zin in een tonijnpizza)
Is nu overal op het nieuwsquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
En hoe weten we dat dit niet een knutselwerkje is van iemand?
Daar was ik dus al achterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |