linkje is ook niet echt werkendquote:
Echt hippe mensen kiezen voor een htc touch cruise natuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
deze is (in mijn ogen) minder mooi, maar kan wel een bult meer. en heeft wel trilfunctie en t9 woordenboek voor smsen
dilemma
Ik ben geen Samsung-fan eigenlijk. Een Schneiderlens heb ik ook nog nooit van gehoord maar dat zegt niet zoveelquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh Nem als je er nog bent: is deze camera een aanrader?
Voornamelijk wel, maar ik heb het nu ook al jaren gered zonder. Echt een nodig heb ik nog niet. Goed punt over de ISO-waarden, 400 is inderdaad wat weinig. Met goede verlichting kan je binnen dan nog wel foto's maken, als het wat donker is wordt dat lastig. Ik laat em schietenquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben geen Samsung-fan eigenlijk. Een Schneiderlens heb ik ook nog nooit van gehoord maar dat zegt niet zoveel
Verder zijn je ISO-waarden: 50-100-200-400. 400 is wat laag.
En ik kan ook je minimale F-waarden niet zien. Dat is een beetje vervelend.
Maarja..voor dat geldWaarschijnlijk leuk voor fotos tijdens feestjes e.d.(daar zal het ook voor zijn?)
Nou, voor als het donker is heb je dan weer je flitserquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voornamelijk wel, maar ik heb het nu ook al jaren gered zonder. Echt een nodig heb ik nog niet. Goed punt over de ISO-waarden, 400 is inderdaad wat weinig. Met goede verlichting kan je binnen dan nog wel foto's maken, als het wat donker is wordt dat lastig. Ik laat em schieten
Okay dan neem ik er geen omdat ik er geen nodig heb en de reacties in het forum ook niet al te positief zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, voor als het donker is heb je dan weer je flitser
Kijk, dan ben je sapdrinkerdewijs goed bezigquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Okay dan neem ik er geen omdat ik er geen nodig heb en de reacties in het forum ook niet al te positief zijn
sapdrinkenderwijsquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, dan ben je sapdrinkerdewijs goed bezig
Weet ik niet meerquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
sapdrinkenderwijsVan welke reclame komt die?
Inderdaad. Een Schneider-Kreuznach lens is echt wel goed.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:20 schreef Nembrionic het volgende:
Een Schneiderlens heb ik ook nog nooit van gehoord maar dat zegt niet zoveel
Ik probeer in m'n Fok!-tijd wat meer andere dingen te doen, zoals de krant lezen.quote:
Wat goed van je. Ik doe verder alleen aan slapen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:34 schreef Soempie het volgende:
Ik probeer in m'n Fok!-tijd wat meer andere dingen te doen, zoals de krant lezen.![]()
Alles goed met jou, wyc?
Nou ja, ik heb rare eetgewoonten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:41 schreef Soempie het volgende:
Lekker, maar dat krijg ik alleen weg tijdens de lunch. Geitenkaas als ik net uit bed ben gaat echt niet.
![]()
Succes met leren, ik ga ook studeren zo.
Vingervlugheidquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:36 schreef Supersheep het volgende:
BH openmaken met 1 hand denk ik
Inmiddels lukt me dat al aardig trouwens
Hoeveel BH's draagt ze dan...quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:09 schreef Supersheep het volgende:
Ja, ik heb m'n handen er vol aan maar het is voor het goede doel hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |