Excellent! Veel plezier PS!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga weer circusje spelen
Tot laaater!
(Ja tim, elleboog)
Ik heb een keer brood met maden gegeten en dat heb ik overleefd, dus dan zal dit wel meevallenquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Stel je eet chippies. Je ziet achteraf dat er muizen aan/in de zak hebben gegeten. Je vraagt je het volgende af:
Is het schadelijk!?!?!?!?!
Wat zouden jullie dan zeggen?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:31 schreef MadMaster het volgende:
Moet wegens calamiteiten vanavond en mogelijk ook vannacht onverwachts weer aan het werk.
Dat was wel het laatste waar ik zin in heb...
Geen idee, heb dit nog nooit aan de hand gehad.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
da's minder. Krijg je wel meer betaald ivm avonduren en zo?
Pizza is een tof voorstel!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand een tof voorstel wat ik vanavond kan gaan eten? Als ik niet snel inspiratie krijg denk ik dat het pizza wordt
Nou, succes, smakelijk eten en ik zou zeggen: werk zequote:Op donderdag 27 maart 2008 18:36 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee, heb dit nog nooit aan de hand gehad.
Komt wel goed, neem ik aan...
Nu snel eten en dan weer naar de zaak...
Waar?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:45 schreef MaJo het volgende:
Ik hoor net van een betrouwbare bron dat de Wilders film morgen vertoond wordt
Eigen bronquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:45 schreef MaJo het volgende:
Ik hoor net van een betrouwbare bron dat de Wilders film morgen vertoond wordt
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga nu pizza halen, heb niets bedacht (en eigenlijk wel zin in een tonijnpizza)
Is nu overal op het nieuwsquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
En hoe weten we dat dit niet een knutselwerkje is van iemand?
Daar was ik dus al achterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |