Wausje, voor de opleiding op woensdag! Moest gisteravond gewoon weer terug naar Roffa!quote:
Zwaar terechtquote:Op woensdag 2 april 2008 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar iets kan boeien... Paardensport is gewoon te weinig op tv. Toen onze equipe in Aken goud won, was er ook niks op tv, kats niks.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wausje, voor de opleiding op woensdag! Moest gisteravond gewoon weer terug naar Roffa!
Gamma?quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:20 schreef Rumille het volgende:
Eensch met Roycooooo
Als voorbeeldig fanatieke student vergeet je dat soort dingen uiteraard nooit.quote:
kloptquote:Op donderdag 3 april 2008 15:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als voorbeeldig fanatieke student vergeet je dat soort dingen uiteraard nooit.
Welke wagentje heb je eigenlijk uitgekozen Roy? Of moet dat nog gebeuren?
Leuk wagentje hoor! Keurig. Alleen waarom zo'n klein ding? Bang om te vaak te moeten bobben?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
klopt![]()
[ afbeelding ]-->deze. Peugeot 207 XS Pack 1.6 90 PK!
Rij nu al een klein maandje in een VW Polo 1.4 TDI! Op zich wel leuk bakkie...
Klein?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Leuk wagentje hoor! Keurig. Alleen waarom zo'n klein ding? Bang om te vaak te moeten bobben?![]()
mooi lichtmetaalquote:Op donderdag 3 april 2008 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
klopt![]()
[ afbeelding ]-->deze. Peugeot 207 XS Pack 1.6 90 PK!
Rij nu al een klein maandje in een VW Polo 1.4 TDI! Op zich wel leuk bakkie...
gecondoleerdquote:Op donderdag 3 april 2008 18:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Onderweg van school naar huis is vandaag m'n mp3-speler overleden
mijn Samsung YP-K5 wat doe je?
Zonde zeg.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Danku.
Het was zo'n mooi ding:
[ afbeelding ]
Jups, vond ik ook mooiquote:Op donderdag 3 april 2008 18:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi lichtmetaal
vanavond de europese voetbalweek afsluiten met PSV
wat had je voor hem dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:44 schreef Samzz het volgende:
Hahaha mijn vriend heeft vandaag zijn cadeautje ontvangenIk ben de sjaak morgen, liet ie me weinig subtiel weten...
Handboeien. Met knalroze pluche.quote:
\quote:
of nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:44 schreef Rumille het volgende:
Kan mooi worden zondag, kan heel mooi worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |