En weet je zeker dat het onderzoekquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
En weet je zeker dat het onderzoek
Specifiek
Meetbaar
Acceptabel
Realistisch
Tijdsgebonden
is?
Edit: Sorry, iets te ver in de boeken gedoken.
Ik bedoelde eigenlijk betrouwbaar, valide, relevant, specifiek, ....quote:Op woensdag 2 april 2008 18:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
oké, oké... ik geef toe dat ik het begrip wel ken![]()
dan zien we de BSC vanzelf voorbij komenquote:Op woensdag 2 april 2008 18:28 schreef Blawh het volgende:
Zal nog eens vaker pimpen met mijn geweldige algemene ontwikkeling.
Alsof dat ook maar iets kan boeien... Paardensport is gewoon te weinig op tv. Toen onze equipe in Aken goud won, was er ook niks op tv, kats niks.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
En weet je zeker dat het onderzoek
Specifiek
Meetbaar
Acceptabel
Realistisch
Tijdsgebonden
is?
Edit: Sorry, iets te ver in de boeken gedoken.
dikke shit, Pokémonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
NOS heeft een paar jaar geleden al moeten snijden in de zendtijd, denk dat schaatsen, tennis en wielrennen bijvoorbeeld wel iets meer kijkcijfers trekken.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar iets kan boeien... Paardensport is gewoon te weinig op tv. Toen onze equipe in Aken goud won, was er ook niks op tv, kats niks.
quote:Op woensdag 2 april 2008 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja... heb iig de Wednesday selection van Eurosport nog!quote:Op woensdag 2 april 2008 19:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
NOS heeft een paar jaar geleden al moeten snijden in de zendtijd, denk dat schaatsen, tennis en wielrennen bijvoorbeeld wel iets meer kijkcijfers trekken.
Kijk, zo komt iedereen aan zijn trekken toch?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja... heb iig de Wednesday selection van Eurosport nog!
respect voor deze meneerquote:Op woensdag 2 april 2008 19:31 schreef Rumille het volgende:
Ik was een van de eerste van Nederland die Pokemon volgde.
Op school zelfs de eerste:
'Pokemon? Wat is dat?'
Paar weken later:
'Hey, heb jij Bulbasaur card?'
en voor de rest waarschijnlijk ook niks te doen hebtquote:Op woensdag 2 april 2008 19:44 schreef Rumille het volgende:
Krijg je ervan als je op je 6e ongeveer al op internet zit.
Wees er maar trots op.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:44 schreef Rumille het volgende:
Krijg je ervan als je op je 6e ongeveer al op internet zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |