OH HELL NO!! Nu moet je ECHT als een axe-wielding homicidal maniac naar binnen stormen!quote:Op maandag 26 mei 2008 23:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee joh, dit zit erachter de deur!
[ afbeelding ]
Ik zou maar rennen, anders ben je je trommelvliezen kwijt!
quote:
Geboortedatum 24-09-1991quote:
Ik ken ze ook nietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Geboortedatum 24-09-1991
Dat is van voor zijn tijd
MASD kan ook Zee-komkommers zoeken! Daar hard aan sjorren, krijg je een wit goedje! Dat tegen die zombies gooienquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
zeePTegels joh, want die dieren die jij noemt, mochten niet meer genoemd worden!
Ik zei toch dat het ed Hanson Brothers waren? Je moet dus gewoon oordopjes indoen, en net zo hard mee gaan schreeuwen, zodat je niet opvalt. Daarna 1 voor 1 de nek omdraaienquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:40 schreef ToT het volgende:
Ja maar we weten ten eerste nog niet zeker of het wel zombies zijn (die indruk heb ik overigens wel) en ten tweede weten we niet of je zelf een zombie bent of niet.
De scenario's:
1) Zij zombies, jij niet: HAKKEN of RENNEN!
2) Zij geen zombies, jij ook niet: Mensen met wie je samen sterker staat om te kunnen vluchten! Of zijn het juist degenen die je zo opengesneden hebben?
3) Zij zombies, jij zombie: Brothers, of concurrenten in de eeuwige zoektocht naar BRAAAAAAAAAAINS!!!!
4) Zij geen zombie, jij wel: DINNER TIME!!!!!!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:15 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Wat een epische kick 3 jaar later
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:15 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Wat een epische kick 3 jaar later
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |