Is hij al uit bed dan? Op zijn uitslaapdag?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik niet tegen gekomen.
Amanda trekt haar slabek weer open tegen Huub, er komt werkelijk geen zinnig woord uit dat ordinaire stuik vreten.
Die was wel goed....quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:15 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Op naar de mijoen x 3.
Huub: Je bent net zo'n allochtoon als dat vriendje van je.
Amanda: Kijken hoeveel allochtonen je straks in je kont neuken.
Brian komt erbij....SL.
Heel goed voor een ordinair stuk vreten.quote:
Toch is dat wel een "slimme" taktiek. Je zag het ook bij Natasja. Als je het nooit zult kunnen winnen met argumenten en met snelheid van denken /redeneren, dan overschreeuw je de boel gewoon. Waarmee je de discussie reduceert tot een fysieke strijd: wie kan het hardste blèren. Oeleboele. En als de verbaal begaafdere tegenstander geërgerd afhaakt, slaak je de overwinnaarskreet. "JA LOOP MAAR WEG! LOOP MAAR WEG! IK LUST JE RAUW! IK LUST JE RAUW!"quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:27 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was een teken van onmacht dat hij te maken had met zoveel domheid. Dat het trailertrash niet in de gaten had dat ze de discussie al verloren hadden. Niets zo ergerlijk als dat.
Het was adrem, de uitvoering verdient geen schoonheidsprijs maar ach, dat zou ook echt een wonder zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heel goed voor een ordinair stuk vreten.
Ach...wat is kansloos.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |