quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:14 schreef HennRik het volgende:
Hey
Actief nieuw hier, maar zeker niet passiefIk denk dat ik bijna alle berichten van de Roaccutane topics wel heb gelezen alvorens ik begonnen ben met de kuur (Alpharma Isotretinoine, waarvan ik gehoord heb dat het eigenlijk hetzelfde is). Donderdag heb ik er twee week opzitten met 2x20 mg per dag. De eerste week heb ik echt versteld gestaan van de werking, mn kaaklijn en wangen (waar het altijd het ergste was) zagen er heel rustig uit en mn voorhoofd, op wat vlekjes na, idem dito.
Maarrr, sinds gisteren is het terug en heviger dan ooit.
Nu zie ik heel veel mensen op dit forum die pas effect begonnen te zien na een fiks aantal maanden; de bijsluiter van Alpharma Isotretinoine echter, vermeldt een mogelijke verslechtering die na 7 tot 10 dagen over zou moeten zijn. Zou dit kunnen betekenen dat na deze utibraak het alleen nog maar beter moet gaan of mag ik me opmaken voor 2 maanden uitbraak na uitbraak?
Volgens mij wel toen 8 maanden 30 MG dus moest goed zijn helaas is dit mijn 2de kuur.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:41 schreef HennRik het volgende:
Het is voor de 2e maand van de kuur ook niet raar dat je naar een hoge dosis gaat, afhankelijk van (bij)werking in de 1e maand.
Ik heb nou 2 dagen 80 mg geslikt en merk wel een 'schokeffect,' net als in de 1e week met 40. Mijn neus schiet weer talg uit elke porie en mn huid is gruwelijk droog. Ook heb ik gisteravond mn 1e bloedneus in mn leven gehad.. wat is dat wazig, kwil er niet nog één![]()
Volgens mij heb ik nu 1740 mg binnen, gedeeld door mijn lichaamsgewicht van 80 is dat nog steeds maar ruim 20 mg per kilo.. Jeltos, heb jij de 1e keer je 120 p/kilo gehad of niet?
Voor mij ook dag 7, en ik zie ook vooruitgang, nietzozeer met minder puistjes maar gewoon dat het wat rustiger word. Minder roodheid enzoquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:20 schreef Ryouko het volgende:
Vandaag alweer dag zeven voor mij, en misschien dat het tussen de oren zit maar voor mijn gevoel is het al een stuk minder. Tot nu toe nog geen outbreak gehad (afkloppen) en alles wat ik had lijkt op de 'terugweg' te zijn.
Vanmiddag enkel in de zon gezeten en te eigenwijs zijn om me in te smeren, gevolg is wel dat ik nu met een rode kop rond loop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |