abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 1 november 1999 @ 22:44:00 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212562
Wegens een server overload (veroorzaakt door dit forum ) is het forum 40 minuten down geweest (van 21:00 uur tot 21:40).
Een van de thread is noodgedwongen gewist (die was FOK!ked op). De subject van die topic was verdwenen, maar volgens mij was het die over de 3 nieuwe meiden.
Excuus hiervoor.. We hopen dat alles nu blijft werken.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_212563
Kan gebeuren Danny ,no problemo.
Ben wel door mijn prozac heen.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

maandag 1 november 1999 @ 23:11:00 #3
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_212564
Ja ging ook ff heel erg snel met de reakties op die drie meiden, waarvan ik No.1 en 3 de meeste kans geef. maar toch snel opgelost, ik kreeg nog net geen afkickverschijnselen.
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_212565
Ja er gebeurden hele wonderlijke dingen. 10 voudige postings, lege postings van ongeauthoriseerde mensen, etc etc

Gelukkig heeft onze held het allemaal weer opgelost

pi_212566
heb dus niets gemist op vakantie
  maandag 1 november 1999 @ 23:32:00 #6
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212567
Hoi Danny, FF stressen neem ik aan.
Overigens leek het forum pas weer even na 11.00 online te zijn.
Ik begon trouwens het topic dat verloren ging. Ik hoopte alle reacties op de damesverkiezing in een topic te gieten. We waren net lekker onderweg....
------------------
as the world turns loopt al 25 jaar; zouden ze in BB voor 250k per jaar bereid zijn te blijven ?

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 01 November 1999).]

Here we are now, entertain us.
  Admin maandag 1 november 1999 @ 23:38:00 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212568
Hij is na bovenstaande bericht nog een paar minuten plat geweest zodat we meteen een backup konden maken trouwens. Mocht iemand zich afvragen wat er aan de hand was, het hele verhaal staat op http://www.fokzine.net/
pi_212569
Aaargh! Ik wor gek!

Ik wil iets posten in de topic over Bianca en Mona in B&vD en het lukt niet! Ik bid voor bijstand en geluk voor de server (cyber-religie).

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 02 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

dinsdag 2 november 1999 @ 01:27:00 #9
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212570
Vallen we weer weg?
pi_212571
Ik ben er nog. Minder gefrustreerd, het lijkt goed te gaan.

Admin dinsdag 2 november 1999 @ 01:35:00 #11
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212572
Sorry.. foutje. We hadden per ongeluk de links al veranderd naar de nieuwe server, maar daar draait nog niks
pi_212573
Danny je bezorgt me nog een hartverzakking. Ik moest al een weekend zonder vanwege het fysiek verwijderd zijn van het Internet, en dat dit! Aaaaaarrrrgggghhhh. Rustig rustig, kalm kalm. Think happy thoughts. als de server het redt red ik het wel Die vergelijking met de binaren in Star Trek (ehhh, aanslag op 't lange termijngeheugen) ergens hier op 't forum gaat gewoon op: als 'onze' FOK! server down is (om wat voor reden dan ook) dan bestaan we niet meer. Ik ben nog even verdwaasd in het Veronica forum verzeild geraakt. Wat een nachtmerrie! Ik voelde me echt opgelaten, in een vijandige omgeving. Er stonden daar dingen die heel normaal over kwamen. Heel forum achtig, en dan af en toe posts waar je eng van wordt. Met inhoud die ik niet leuk vind om te lezen (ik vel geen oordeel, waarom zou ik?). En posts die een one-on-one gesprek blijken (die zijn wel interessant trouwens).

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 02 November 1999).]

dinsdag 2 november 1999 @ 01:42:00 #13
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212574
nieuwe server ook bij Pair ?
  Admin dinsdag 2 november 1999 @ 01:43:00 #14
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212575
Nee, nee.. die nieuwe staat bij www.rackspace.com
Is een dedicated server. Dual PIII-450, 768Mb, 3Gb EIDE RAID, 175Gb/maand
Doen we samen met www.tweakers.net
  dinsdag 2 november 1999 @ 02:09:00 #15
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212576
dus pak 'm beet 2 k / maand samen. Hoop dat ze goed zijn dat ze de aangeboden bandbreedte ook waar maken!
  Admin dinsdag 2 november 1999 @ 02:15:00 #16
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212577
De server zit momenteel in de setup en testfase, maar alles draait vlotjes.. We kunnen pas echt zeker zijn dat 'ie rap genoeg blijft als we er daadwerkelijk op draaien natuurlijk.
  dinsdag 2 november 1999 @ 02:25:00 #17
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212578
hoe simuleer je in godsnaam een 175 gb/mnd link. 6 GB/dag is pak 'm beet 5 mb/min 's avonds. Ofwel weer voor de vuist weg 30 refreshes van de main topic pagina op het moment. Is een forse belasting en die halen jullie op piekmomenten na uitzendingen vast wel. Hoop dat Arjen lekker opschiet met zijn compactere versie. Sterkte
  Admin dinsdag 2 november 1999 @ 02:26:00 #18
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212579
Die kun je niet simuleren. Maar we hebben een contract voor 175Gb/maand.
Kan rackspace daar niet aan voldoen dan hebben zij dus een probleem (wij ook wel trouwens)
pi_212580
Felicitaties, Danny voor jou en je crew, hoe je het weer onder controle hebt gekregen.
En - eerlijk gezegd - maakt het me zelfs een beetje trots over de populariteit van het Forum...
pi_212581
En het is de tweede van de maand! Wat voorspelt dit?!

pi_212582
Maar het forum ging toch al vanaf een uurtje of 7 errugh langzaam? Bij mij dan. Duurde ongeveer 5 minuten om de lijst met threads te laden. Normaal 10 seconden.
  Admin dinsdag 2 november 1999 @ 09:12:00 #22
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212583
Dat kan kloppen. Waarschijnlijk is de overload rond die tijd begonnen. Tegen de piek van de overbelasting zaten we op een belasting van ruim 3500%, wat voor Pair reden genoeg was het meest gebruikte script tijdelijk onklaar te maken. Voor die tijd zal alles steeds langzamer zijn gaan draaien inderdaad.
  dinsdag 2 november 1999 @ 11:29:00 #23
2 Jorma
absolution
pi_212584
Technische mensen:
kijk hier eens voor de serverstatus http://yekk.pair.com/pair/status.cgi
  dinsdag 2 november 1999 @ 11:44:00 #24
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_212585
Wordt het zo langzamerhand geen tijd om een club op te richten om de hele boel te financieren, want kost dit geen godsvermogen ?????
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 2 november 1999 @ 12:07:00 #25
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_212586
--Mensen, misschien off topic, maar even op de officiele BB-dsite gekeken; en zie: Ook daar wordt de Foksite gepromoot
Josje:
voor iedereen die zich aan dit forum irriteert (zoals ik): er is een leuker forum op internet, met mensen met doordachte meningen over big brother: www.fokzine.net
tot daar!

ankie posted 01-11-99 18:39 CET
--------------------------------------------------------------------------------
Inderdaad, op fokzine wordt niet direkt gebruld dat iemand een teringhoer is als hij/zij iets schrijft wat een ander niet aanstaat. En de webmaster deelt ook wel eens een waarschuwing uit, dat is ook wel geinig.
Al die stomme berichten moet je negeren. Dit hele geschrijf is eigenlijk al te veel eer voor die sukkels. Steek dat maar in je zak, Danny!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')