Meh, kut SCH.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, je bent serieus 4e geworden. Had je maar homo moeten zijn
Ouwe olifant? Respect voor een vitale man, vriend.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die oude olifant is aan een opmars bezig
Geen Amsterdam Arena grapje ?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:51 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Commentaar na afloop: 'Ja, het was moeilijk voetballen want bij elke aanval zag het zwart van de mensen.'
Poedel ofniet?quote:
Uit mijn woorden spreekt louter goeds heerquote:Op zondag 30 maart 2008 20:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ouwe olifant? Respect voor een vitale man, vriend.
Dan is het goed.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Uit mijn woorden spreekt louter goeds heer
Poedelalert
Triestquote:Op zondag 30 maart 2008 23:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]Poedelalert[ afbeelding ]
wie zegt dat ik het over die van jou had?quote:
quote:-Gordon_Shumway-
-'We waren meer aan het aanmodderen dan aan het aanvallen-
quote:-The Vulture-
-Jongen tegen meisje: "Dit is een oneerlijke strijd, varkentjes voelen zich altijd beter thuis in de modder-
quote:-Vrolijke Frits-
-Niet alleen Oranje moet strijden in de poel des Doods-
En het was niet eens een onderschriftquote:Op maandag 31 maart 2008 19:58 schreef Isiolo het volgende:
Owww en de poedelprijs ? Om geel vragen is geel , dus om een poedelprijs vragen.....
Terechte winnaarquote:Op maandag 31 maart 2008 20:10 schreef vrolijke-frits het volgende:![]()
![]()
Ik vond de mijne scherp, maar zag 'm niet als winnaar!
![]()
Toch bedankt! Ik zal even een nieuwe foto zoeken!
Iddquote:Op maandag 31 maart 2008 20:01 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En het was niet eens een onderschrift
Je 1e prijs in je leven, nu heb je eindelijk een toekomst en dan noem je me een Nerdquote:
Typo, kan gebeuren. Thx.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:44 schreef Rumille het volgende:
@Blawh: Toch?
Ik heb vorige week ergens nog gewonnen hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 22:37 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Je 1e prijs in je leven, nu heb je eindelijk een toekomst en dan noem je me een Nerd![]()
Ooit zal je me dankbaar zijn
Zie dit dan als extraatjequote:Op maandag 31 maart 2008 22:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb vorige week ergens nog gewonnen hoor![]()
oh thxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |