Wat denk je van dat gezicht van de moeder des huizes, my god, hoe verbouwd kan je zijnquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:18 schreef Etcetera het volgende:
haar hoofd lijkt veel te groot voor die schoudertjes
Ik denk Tripp, die black dude fraudeerde met het pokerspel (met een miljard dollar inzet).quote:Op woensdag 30 april 2008 20:07 schreef amaranta het volgende:
Leuk hoe Elmer en Tripp elkaar steeds uitspelen. Ben erg benieuwd wie van de 2 nou de 'good guy' is.
ja het is al "geweest"quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:33 schreef Adelante het volgende:
Is het huwelijk van Karen al geweest?
Mooi liedje was dat. Ik zat bijna te janken op dat moment...quote:
Dat verklaart het vreemde eindequote:The first three episodes of Season Two were produced prior to the writers' strike and were originally slated to be broadcast as part of Season One. Due to the strike, the episodes were rescheduled to start Season Two instead.
Ik ook. Alleen de laatste tien minuten meegekregen. Iemand een kleine update?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:12 schreef Niconigger het volgende:
, alleen heb de aflevering van deze maandag gemist
Dank!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:32 schreef Kaasstengel het volgende:
Patrick z'n vrouw is dood! Ze probeerde Patrick te vermoorden en verklaarde dat ze iets gedaan had met die transexueel zodat ze nooit meer te vinden zou zijn
Tijdens haar poging tot het vermoorden van Patrick valt ze en is opslag dood!
Jeremy en de vrouw van Nick hebben gezoend, en Nick heeft ze gespot
Verder eindigde het met de arrestatie van Letitia, voor de moord op de vader van Nick!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |