Aerts kreeg de voorkeur bij Willem II, net als Waterman in Jong Oranje. Zegt genoeg denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:05 schreef _Mike_ het volgende:
Vermeer keept vandaag bij Jong Oranje, ik heb hem eigenlijk nog nooit zien keepen op Ajax Willem II na. Is het een talentje?
Whehe, slechter dan Aerts onmogelijk, in de wedstrijd Ajax - Willem II keepte hij in 60 minuten beter dan ik Aerts heb zien keepenquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Aerts kreeg de voorkeur bij Willem II, net als Waterman in Jong Oranje. Zegt genoeg denk ik.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:10 schreef _Mike_ het volgende:
Whehe, slechter dan Aerts onmogelijk, in de wedstrijd Ajax - Willem II keepte hij in 60 minuten beter dan ik Aerts heb zien keepen
quote:
dat zou wel heel sneu zijn voor Jurgenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het van Colin echt een 1 april grap
sorry.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:34 schreef Breach het volgende:
En roepen dat we dat nu al zijn is niet grappig![]()
Ik denk dat hij er zelf nog het hardst om lacht.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:33 schreef toma het volgende:
[..]
dat zou wel heel sneu zijn voor Jurgen
Je eigen keeper minder vaak hebben zien spelen dan Feyenoorder Aertsquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:31 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ] floppie komt weer langs hoor
Vermeer was dramatisch slecht tegen Ajax hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Whehe, slechter dan Aerts onmogelijk, in de wedstrijd Ajax - Willem II keepte hij in 60 minuten beter dan ik Aerts heb zien keepen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] floppie komt weer langs hoor
Ja hij heeft ook zo veel minuten voor ons gespeeld he?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je eigen keeper minder vaak hebben zien spelen dan Feyenoorder Aerts
Toen speelde ie wel in een team dat praktisch elke week met dezelfde 11 op het veld stond. En ik denk dat Ajax dit seizoen nog geen wedstrijd met dezelfde 11 is begonnen, dat kan een oorzaak zijn voor zijn zwakke spel.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:09 schreef denthemen het volgende:
Ik zie het ook wel zitten, vorig jaar een topspeler, het kan niet zo zijn dat hij nu niet meer kan voetballen
quote:
bizar dat zo iemand op de bank zit jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb net even Jong Oranje gekeken en het is eeuwig zonde dat Aissati zijn contract bij psv heeft verlengt. Ik had hem graag bij ons op 10 zien spelen. Ik denk dat hij er zelf ook wel behoorlijk van baalt dat hij nog steeds daar zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |