Die laat ik mooi schieten, voorrangskaart haal ik toch niet meer dus keertje overslaan is niks mis mee.quote:Zondag 13 april, 14.30 uur
Euroborg Stadion
Verplichte buscombi. Instappen vanaf de Amsterdam ArenA. Aanvullende informatie over precieze opstaptijden volgen z.s.m.
Ajax is momenteel bezig om voor deze wedstrijd een alternatieve opstapplaats in de regio van het stadion te organiseren. Meer info volgt z.s.m
Prijs OWB ¤ 29,66
Maximaal één kaart per uitkaart
zal wel tegen Heracles zijn. Als ik niet naar Center Parcs zou gaan dat weekend was ik naar die wedstrijd gegaanquote:
Zal misschien Skopje worden bij Beilen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:14 schreef Jasza het volgende:
[quote]Ajax is momenteel bezig om voor deze wedstrijd een alternatieve opstapplaats in de regio van het stadion te organiseren. Meer info volgt z.s.m
Dortmund?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die laat ik mooi schieten, voorrangskaart haal ik toch niet meer dus keertje overslaan is niks mis mee.
Volgend jaar haal ik voorrang wel ben ik wel zeker van hehequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dortmund?
Ik moet ook nog kijken of ik heen ga, ik haal ook m'n voorrangs scc niet meer, europees ook alles kwijtwas weer op topseizoen met kaartjes, volgend jaar word het nog beter, weet ik nu al!
Ach ja...quote:De Jong: ‘Kritische houding Ajax-publiek soms frustrerend’
Nigel de Jong (23) is bij HSV bezig aan zijn beste seizoen. En het beste moet nog komen. In een interview van Mark van den Heuvel met De Jong, dat deze week verschijnt in Sportweek, gaat de oud-Ajacied in op zijn jeugd in Slotervaart, oude auto’s, Duitsers, Oranje en de situatie bij zijn oude club Ajax. Ook Bastian Ramler zocht De Jong thuis in Hamburg op en maakte een video-interview.
Hoe volg jij alle ontwikkelingen bij Ajax, je oude club?
“Ik ben zelf Amsterdammer, ik kén Amsterdam. En het publiek in Amsterdam is verwend, door de eigen geschiedenis. Als het even niet gaat, dan zijn het in de ogen van de supporters toch meestal de spelers die het hebben gedaan. Ze komen wel kijken hoor, maar die kritische houding is soms frustrerend. Nee, ik denk niet dat dat de komende jaren zal veranderen. Dat kritische, dat arrogante ook, zit er diep ingebakken.”
Hij heeft 100% gelijk maar hij zegt het een beetje bot/beetje boel botquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach ja...
Video Interview
Leuk interview
* raakt aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De beste daad van Van Geel tot nu toe bij Ajax is dat hij mij een keer een biertje heeft gegeven in het home.
quote:'Elia had akkoord met Ajax'
--------------------------------------------------------------------------------
25 maart 2008
Eljero Elia had afgelopen zomer een akkoord met Ajax. Dat meldde De Telegraaf maandag. Volgens de ochtendkrant kwam de huidige aanvaller van FC Twente tot persoonlijke overeenstemming met technisch directeur Martin van Geel. Na een gesprek met toenmalig Ajax-trainer Henk ten Cate koos Elia alsnog voor een overgang naar Enschede.
De 21-jarige vleugelspits was op dat moment bankzitter bij ADO Den Haag. Momenteel maakt de jeugdinternational een prima indruk bij FC Twente. Afgelopen zondag bezorgde Elia in de slotfase van de thuiswedstrijd tegen Ajax zijn ploeg de winst (2-1).
Nou, dreiging heeft die gast in elk geval wel, wat je bij onze buitenspelers nog wel eens mist.quote:
Dat was alleen Zondag, verder heeft die gast ook nog weinig goeds kunnen doenquote:Op woensdag 26 maart 2008 04:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou, dreiging heeft die gast in elk geval wel, wat je bij onze buitenspelers nog wel eens mist.
Ja, dat hoef je er bij ons echt niet zo stoer in te proberen te wrijven hoor, dat het een teringzooi is weten wij allang, of volg je de topics alleen op TT's ofzo?quote:Op woensdag 26 maart 2008 03:46 schreef TC03 het volgende:
Wat een droeftoeters daar in de hoofdstad.
idd. Hij is nog niet beter dan bijv. Leonardo ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat was alleen Zondag, verder heeft die gast ook nog weinig goeds kunnen doen
zal die nooit worden denk ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:52 schreef toma het volgende:
[..]
idd. Hij is nog niet beter dan bijv. Leonardo ofzo.
T die hem nog op zijn rug neemtquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:33 schreef Noshiba het volgende:
Wie weet waar je de herhaling van valerio duikt onder ken kijken?
Hij liep als travestiet voor de monico langs en zag aardig wat bekenden die naar hem gingen schreeuwen =)
Colin wist van niks. Ajax heeft gewoon de optie uit het contracht gelicht, en dat vervolgens aan zn zaakwaarnemer medegedeeldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:38 schreef Han-Pekel het volgende:
Collin krijgt een nieuw contract zodat Ajax nog wat aan hem verdient lijkt me...elke cent is er één. Denk ook niet dat MvB iets in hem ziet, ik denk niet eens dat hij hem dúrft op te stellen, puur en alleen al om de fans tevreden te houden.
Toch wel vreemd ook vanaf de andere kant gezien dat Collin zoiets heeft van..mwah waarom niet? ik teken graag een nieuw contract bij een club waar ik wordt uitgekotst!!
http://www.tmf.nl/tv-radio/tvgids/valerioduiktonder/quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
T die hem nog op zijn rug neemt.
Ik zal ff voor je zoeken, want heb die link laatst wel gekregen.
Edit: http://www.tmf.nl/tv-radio/uitzendingen/
Dan moet je links bij zoeken "Valerio duikt onder 1 - Deel 2" intypen. Vanaf 4.00 minuut ongeveer.
Ja, die zag ik ook maar deel 2 aanklikken gaat niet want daar is het ook deel 1, is 1 linkquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:47 schreef albertfriet het volgende:
[..]
http://www.tmf.nl/tv-radio/tvgids/valerioduiktonder/
Hier een link naar alle afleverigen van Valerio duikt onder. Het leukste is nog die gozer die bang is voor Valerio![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |