abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57611745
quote:
Zondag 13 april, 14.30 uur

Euroborg Stadion

Verplichte buscombi. Instappen vanaf de Amsterdam ArenA. Aanvullende informatie over precieze opstaptijden volgen z.s.m.

Ajax is momenteel bezig om voor deze wedstrijd een alternatieve opstapplaats in de regio van het stadion te organiseren. Meer info volgt z.s.m

Prijs OWB ¤ 29,66

Maximaal één kaart per uitkaart
Die laat ik mooi schieten, voorrangskaart haal ik toch niet meer dus keertje overslaan is niks mis mee.
pi_57611864
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:37 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe, en wanneer !
zal wel tegen Heracles zijn. Als ik niet naar Center Parcs zou gaan dat weekend was ik naar die wedstrijd gegaan

ik baal er nou al van...
  dinsdag 25 maart 2008 @ 23:31:10 #103
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57612134
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 23:14 schreef Jasza het volgende:

[quote]Ajax is momenteel bezig om voor deze wedstrijd een alternatieve opstapplaats in de regio van het stadion te organiseren. Meer info volgt z.s.m
Zal misschien Skopje worden bij Beilen.
pi_57612159
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 23:14 schreef Jasza het volgende:

[..]

Die laat ik mooi schieten, voorrangskaart haal ik toch niet meer dus keertje overslaan is niks mis mee.
Dortmund?

Ik moet ook nog kijken of ik heen ga, ik haal ook m'n voorrangs scc niet meer, europees ook alles kwijt was weer op topseizoen met kaartjes, volgend jaar word het nog beter, weet ik nu al!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_57612227
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 23:32 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Dortmund?

Ik moet ook nog kijken of ik heen ga, ik haal ook m'n voorrangs scc niet meer, europees ook alles kwijt was weer op topseizoen met kaartjes, volgend jaar word het nog beter, weet ik nu al!
Volgend jaar haal ik voorrang wel ben ik wel zeker van hehe

Dit jaar niet gehaald omdat ik Utrecht-AZ-Sparta etc niet ben geweest, maar had daar wel kaarten voor gehad als ik erheen zou gaan.
pi_57613329
quote:
De Jong: ‘Kritische houding Ajax-publiek soms frustrerend’

Nigel de Jong (23) is bij HSV bezig aan zijn beste seizoen. En het beste moet nog komen. In een interview van Mark van den Heuvel met De Jong, dat deze week verschijnt in Sportweek, gaat de oud-Ajacied in op zijn jeugd in Slotervaart, oude auto’s, Duitsers, Oranje en de situatie bij zijn oude club Ajax. Ook Bastian Ramler zocht De Jong thuis in Hamburg op en maakte een video-interview.

Hoe volg jij alle ontwikkelingen bij Ajax, je oude club?
“Ik ben zelf Amsterdammer, ik kén Amsterdam. En het publiek in Amsterdam is verwend, door de eigen geschiedenis. Als het even niet gaat, dan zijn het in de ogen van de supporters toch meestal de spelers die het hebben gedaan. Ze komen wel kijken hoor, maar die kritische houding is soms frustrerend. Nee, ik denk niet dat dat de komende jaren zal veranderen. Dat kritische, dat arrogante ook, zit er diep ingebakken.”
Ach ja...

Video Interview

Leuk interview
pi_57613429
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ach ja...

Video Interview

Leuk interview
Hij heeft 100% gelijk maar hij zegt het een beetje bot/beetje boel bot
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_57613801
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 22:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

De beste daad van Van Geel tot nu toe bij Ajax is dat hij mij een keer een biertje heeft gegeven in het home.
* raakt aan.
pi_57613947
quote:
'Elia had akkoord met Ajax'
--------------------------------------------------------------------------------
25 maart 2008
Eljero Elia had afgelopen zomer een akkoord met Ajax. Dat meldde De Telegraaf maandag. Volgens de ochtendkrant kwam de huidige aanvaller van FC Twente tot persoonlijke overeenstemming met technisch directeur Martin van Geel. Na een gesprek met toenmalig Ajax-trainer Henk ten Cate koos Elia alsnog voor een overgang naar Enschede.

De 21-jarige vleugelspits was op dat moment bankzitter bij ADO Den Haag. Momenteel maakt de jeugdinternational een prima indruk bij FC Twente. Afgelopen zondag bezorgde Elia in de slotfase van de thuiswedstrijd tegen Ajax zijn ploeg de winst (2-1).

Gelukkig maar.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57613977
hmm wat een butt interview, eerst is voetbal zijn alles, dan komen die auto's als 2e en dan is zijn familie de eerste... Op zich klopt de laatste volgorde, maar geef dat meteen aan dan :S
  woensdag 26 maart 2008 @ 03:46:53 #111
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_57614472
Ik blijf de situatie bij Ajax eigenlijk hilarisch vinden hoor. Er komt een vernietigend rapport, waarin o.a. Van Geel ervan langs krijgt, en hij wordt ontzien. Hetzelfde geldt voor Jaakke, wiens kop al jaren moet rollen volgens de supporters. Vervolgens stapt Cruijff binnen twee weken na het onderzoek al weer op, en neemt Van Basten gewoon z'n assistenten mee, iets wat het rapport jusit afraadde. Het is toch eigenlijk te bizar voor woorden. En dan krijgt die Colin ook weer een contractverlenging, iets wat totaal onbegrijpelijk is aangezien Ajax volgens het beleidsplan structureel CL moet halen, en dat doe je niet met spelers als Colin. En gezien de bankrekening van Ajax kunnen ze best wel een goede vervanger erbij halen, als je per se een vervanger voor Colin wilt tenminste. Tot slot vertrekt Heitinga en naar alle waarschijnlijkheid Huntelaar ook. Zit je dan met ¤70 miljoen op de bank, en Van Geel en Van Basten ( ) die erover beslissen. Een slechtere combinatie lijkt haast niet vindbaar. Ik voorspel deze zomer vele arbitragezaken omdat elke club de hoofdprijs vraagt als Ajax langs komt. Dat wordt dus 'structureel CL' halen met Engelaar voor ¤15 miljoen ofzo.

Het is misschien gek om te zeggen, maar Ajax zou een voorbeeld kunnen nemen aan Feyenoord. Na een dramatisch seizoen heerst er bij Feyenoord tenminste weer rust, en is er eigenlijk niks aan de hand. Ok, het voetbal is slecht maar dat is niets nieuws. Hoe meer ik er over nadenk, des te bizarder ik het vind dat Feyenoord bijna op gelijke hoogte staat met Ajax, terwijl men dit seizoen zo graag wou toppen. De enige reden dat er nog enig perspectief is, is de dik gevulde bankrekening, voor visie en een professionele werkomgeving hoef je voorlopig niet in de Bijlmert te zijn. En dat ondanks het rapport. Van Basten kan je eigenlijk al niet meer ontslaan, omdat er dan helemaal chaos is. Je zit dus minimaal twee jaar opgescheept met een trainer wiens kwaliteiten al ter discussie staan voordat hij één minuut getraind heeft. Wat nou als in de toekomst blijkt dat die miljoenenaankopen (die ongetwijfeld volgen) nog steeds niet tot een kampioenschap of zelfs maar de CL leiden?

Wat een droeftoeters daar in de hoofdstad.

[ Bericht 5% gewijzigd door TC03 op 26-03-2008 03:52:09 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_57614533
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 01:36 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Gelukkig maar.
Nou, dreiging heeft die gast in elk geval wel, wat je bij onze buitenspelers nog wel eens mist.
pi_57614570

Wat een feest, wat een feest.
pi_57616237
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 04:17 schreef Jasza het volgende:

[..]

Nou, dreiging heeft die gast in elk geval wel, wat je bij onze buitenspelers nog wel eens mist.
Dat was alleen Zondag, verder heeft die gast ook nog weinig goeds kunnen doen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 26 maart 2008 @ 09:46:53 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57616305
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 03:46 schreef TC03 het volgende:

Wat een droeftoeters daar in de hoofdstad.
Ja, dat hoef je er bij ons echt niet zo stoer in te proberen te wrijven hoor, dat het een teringzooi is weten wij allang, of volg je de topics alleen op TT's ofzo?

Alleen wat de neuk doe je eraan? Iedereen weet dat het fout zit, velen hebben ideeen hoe het wel moet, maar degenen die de macht hebben vertikken het gewoon om normaal na te denken.

Buiten een grofgeweld actie waarbij je ze in de gracht mietert zal er op deze manier nooit iets veranderen. En dat is nou eenmaal ook niet echt de manier .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_57616388
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 09:42 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dat was alleen Zondag, verder heeft die gast ook nog weinig goeds kunnen doen
idd. Hij is nog niet beter dan bijv. Leonardo ofzo.
pi_57616437
Elia is geen bijzondere speler wat mij betreft. En dat hij tegen Ajax goed speelt...tja wie niet
  woensdag 26 maart 2008 @ 09:58:39 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57616489
Wat baal ik weer van de play-offs, ik had het allemaal wel weer best gevonden dit seizoen, 2de en over 3 potjes klaar met dit zooitje brandhout incl trainer. Maar nee, de lijdensweg duurt weer voort.

Ik wil (ja, weer , voor de tigste keer) op naar volgend seizoen, om (ja, weer, voor de tigste keer) te hopen op verbetering. Ben dit seizoen echt spuugzat...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:17:11 #119
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57616840
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 09:52 schreef toma het volgende:

[..]

idd. Hij is nog niet beter dan bijv. Leonardo ofzo.
zal die nooit worden denk ik
pi_57617158
Wie weet waar je de herhaling van valerio duikt onder ken kijken?

Hij liep als travestiet voor de monico langs en zag aardig wat bekenden die naar hem gingen schreeuwen =)
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_57617213
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 10:33 schreef Noshiba het volgende:
Wie weet waar je de herhaling van valerio duikt onder ken kijken?

Hij liep als travestiet voor de monico langs en zag aardig wat bekenden die naar hem gingen schreeuwen =)
T die hem nog op zijn rug neemt .

Ik zal ff voor je zoeken, want heb die link laatst wel gekregen .

Edit: http://www.tmf.nl/tv-radio/uitzendingen/
Dan moet je links bij zoeken "Valerio duikt onder 1 - Deel 2" intypen. Vanaf 4.00 minuut ongeveer.
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:40:33 #122
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_57617281
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:38 schreef Han-Pekel het volgende:
Collin krijgt een nieuw contract zodat Ajax nog wat aan hem verdient lijkt me...elke cent is er één. Denk ook niet dat MvB iets in hem ziet, ik denk niet eens dat hij hem dúrft op te stellen, puur en alleen al om de fans tevreden te houden.
Toch wel vreemd ook vanaf de andere kant gezien dat Collin zoiets heeft van..mwah waarom niet? ik teken graag een nieuw contract bij een club waar ik wordt uitgekotst!!
Colin wist van niks. Ajax heeft gewoon de optie uit het contracht gelicht, en dat vervolgens aan zn zaakwaarnemer medegedeeld
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_57617427
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 10:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

T die hem nog op zijn rug neemt .

Ik zal ff voor je zoeken, want heb die link laatst wel gekregen .

Edit: http://www.tmf.nl/tv-radio/uitzendingen/
Dan moet je links bij zoeken "Valerio duikt onder 1 - Deel 2" intypen. Vanaf 4.00 minuut ongeveer.
http://www.tmf.nl/tv-radio/tvgids/valerioduiktonder/
Hier een link naar alle afleverigen van Valerio duikt onder. Het leukste is nog die gozer die bang is voor Valerio
pi_57617518
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 10:47 schreef albertfriet het volgende:

[..]

http://www.tmf.nl/tv-radio/tvgids/valerioduiktonder/
Hier een link naar alle afleverigen van Valerio duikt onder. Het leukste is nog die gozer die bang is voor Valerio
Ja, die zag ik ook maar deel 2 aanklikken gaat niet want daar is het ook deel 1, is 1 link

Editaments::: http://www.tmf.nl/video/15341/valerio_duikt_onder_1_deel_2.html

gewoon wat cijfertjes veranderd en ik had de link

[ Bericht 15% gewijzigd door Noshiba op 26-03-2008 11:03:43 ]
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_57617904
Tis dus gelukt. Goed zo .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')