Pm gestuurdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:47 schreef Oplaatbatterij het volgende:
40 euro incl. voor de DS geboden!
Al opgestuurd toevallig?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:54 schreef Seriefreaker het volgende:
pm terugestuurd. Super Paper Mario en Super Mario Strikers Charged verkocht aan Mr_Belvedere voor 40 euro incl
Heb hem vandaag op de bus gedaan, half uur geleden to be exactquote:
Perfect, dan zal ie zo wel arriveren.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:02 schreef Seriefreaker het volgende:
[..]
Heb hem vandaag op de bus gedaan, half uur geleden to be exact
Heb jij het al ontvangen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:25 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Perfect, dan zal ie zo wel arriveren.
Nog niets ontvangen helaasch.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:39 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Heb jij het al ontvangen?
Ik nog steeds niet, en neem aan dat de post vandaag ook niet meer komt...
Seriefreaker. De post is zojuist geweest en daar zaten niet mijn twee gekochte games bij.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:02 schreef Seriefreaker het volgende:
[..]
Heb hem vandaag op de bus gedaan, half uur geleden to be exact
Zo moeilijk zijn mensen niet te vinden als je al gegevens hebt hoor.quote:
Ik heb Seriefreaker een pm gestuurd dat je op je items wacht.quote:Op maandag 7 april 2008 12:38 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Edit: die van mij komt dus ook niet meer![]()
Bedankt, maar ik heb inmiddels een PM mogen ontvangen dat ie de DS kapot heeft laten vallen toen ie hem wou inpakkenquote:Op maandag 7 april 2008 21:02 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik heb Seriefreaker een pm gestuurd dat je op je items wacht.
quote:Op maandag 7 april 2008 23:58 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik heb inmiddels een PM mogen ontvangen dat ie de DS kapot heeft laten vallen toen ie hem wou inpakkenIk krijg nu ook m'n geld terug.
Oeps, die ben ik wel vergeten op de bus te doen. Die gaat zometeen meteen op de bus. Mijn excuses. En bedankt voor de herinnering. En ja, ik ben een beetje lui, heel erg zelfs maar oplichting doe ik niet aan. Voor geld moet je hard genoeg werken. Vind het alleen erg raar dat echt bijna niemand iets gekregen heeft. Oplaatbatterij's DS is nu vol met krassen dus die krijgt ook gewoon het geld terug, Mr Belvedere 1 game van de 2 omdat de ander iets mis mee was, hij wou niet opstarten. Ook hij krijgt nog een dvdtje van Greys Anatomy en 10 euro van mij. En COD en Mario Galaxy moeten gewoon zijn aangekomen, maar oke, ik heb van iedereen alles in een bubbelenvelop gedaan en dus geen pakje en dus niet aangetekend dus iedereen daar bij TNT kan zijn slag slaan. Maar iedereen krijgt zijn geld terug. Als je het vrijdag nog niet hebt geef ik toestemming om te doen wat je wilt, maar ik kan je garanderen dat het er vrijdag bij iedereen opstaat. Zo niet, is het jullie recht om mij aan te klagen maar dat is niet nodig. Ben een beetje lui geweest, en dat is mijn schuld, maar iedereen krijgt het uiterlijk vrijdag terug.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:56 schreef Metal666 het volgende:
Is mijn DS browser ook al op de post? Heb tot nu toe nog niks ontvangen!
Prachtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |