juistquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:49 schreef TNA het volgende:
TS heeft per ongeluk iemand aangesproken die hij niet kende. Het is me wat.
lemming, waarop?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:55 schreef Hephaistos. het volgende:
Ofwel lemming, ofwel gigantisch kuttopic!
Zegquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat je daar naar binnen mocht koosje, je bent toch heul nog geen 16
Ga je 5 april ook naar Schutstal in Vlagtwedde?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:03 schreef Jekoos het volgende:
[..]
weurt, emmen is een kankergaten ik woon er midden in
Jonge, jij woont een tering end weg van emmen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:03 schreef Jekoos het volgende:
[..]
weurt, emmen is een kankergaten ik woon er midden in
DJVTquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ga je 5 april ook naar Schutstal in Vlagtwedde?
De Jeugd van Tegenwoordig komt.
beetje waterig hequote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
uitgaan, vrienden, chick.
ik geloof er helemaal niks van
Ey bitch ben je gek!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:26 schreef GasTurbine het volgende:
ik sta te draaien in de discotheek, terwijl ik niet hoef te draaien in de discotheeeek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
gast dit is echt gebeurtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:14 schreef GasTurbine het volgende:
Wat zei je trouwens echt tegen die gast?
Dat jij weet dat het een hiv smiley is zegt ook genoeg over jouquote:
Dat staat in de URL van de smiley.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat jij weet dat het een hiv smiley is zegt ook genoeg over jou
Het is 12+quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat je daar naar binnen mocht koosje, je bent toch heul nog geen 16
Dat je daar moeite voor neemt om te checken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat staat in de URL van de smiley.
Bij het quoten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:08 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Dat je daar moeite voor neemt om te checken.
Thx voor de waarschuwing! Ik moet nog altijd eens naar Schutstal van mn klasgenoten, maar 5 april ben ik er dus sowieso niet!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ga je 5 april ook naar Schutstal in Vlagtwedde?
De Jeugd van Tegenwoordig komt.
13 om precies te zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
'k Was laatsten ook naar een megascholenfeest geweest.
[..]
Het is 12+.
Het is omgedraait denk ik, net als je sig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:26 schreef cerror het volgende:
Volgens mij verward Jekoos ons met lui die het ene reet kan boeien.
Barger Oosterveldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:47 schreef Jekoos het volgende:
Vorige week donderdagik was met 6 vrienden ofzo (ja ik heb vrienden ja
).
Dus toen zag ik een vriend zo met een meisje lopen, best een chick enzoi. Maar die kerel is helemaal geen meidenverslindert, dus ik dacht HUWTF
![]()
hij heeft een lekker wijf gesnaait.
Dus ik loop naar hem toe zo, en grijp hem bij zn bovenarm, en ik zeg "EYRUSTIG AAN HE?
![]()
"
Dus die kerel kijkt om, bleek het mijn vriend niet te zijn![]()
Dus ik kijk die kerel zo aan:![]()
![]()
![]()
Toen rende ik snel weg, met de volgende gezichtsuitdrukking
Oja voor de mensen die uit Emmen komen enzo, het was in de boogiebar, op zo'n kleuterfestein (megascholenfeest ofzoiets).
Doegh
boogie bij een barquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:51 schreef Alices het volgende:
[..]
Ja.. en wat moet ik me daar bij voorstellen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |