Duidelijk verhaal.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
PPTP toe laten staan (Point to Point Tunneling Protocol)
[..]
Slaapse.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:19 schreef Yesse het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen weer vroeg aan de thee![]()
Tot morgen! (ik blijf hangen als dat mag)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Welterusten en tot morgenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:19 schreef Yesse het volgende:
Slaap lekker Yesse!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:19 schreef Yesse het volgende:
Toch moet ik eerlijk bekennen dat het altijd wel een vakantiegevoel geeft om in Limland rond te hangen.quote:
CCleaner downloadenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:28 schreef OA het volgende:
Godver.
Norton is 'gratis' bijgeleverd op m'n laptop.Ik wil helemaal geen norton, dus ik wil het verwijderen.
![]()
Dat is schier onmogelijk. Telkens blijft het programma hangen tijdens het verwijderen...
Frips!quote:
Hm, geen idee hoe ik dat kan instellen. Heb Planet dus ook maar even gemaild... zij hebben mijn modem immers geleverd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
PPTP toe laten staan (Point to Point Tunneling Protocol)
[..]
Ik heb ngog wel een programmatje voor je, is zelfs door Symantec gemaaktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:28 schreef OA het volgende:
Godver.
Norton is 'gratis' bijgeleverd op m'n laptop.Ik wil helemaal geen norton, dus ik wil het verwijderen.
![]()
Dat is schier onmogelijk. Telkens blijft het programma hangen tijdens het verwijderen...
En dat werkt?quote:
Dat is zeker waar, het is hier wel gehaast allemaalquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:29 schreef OA het volgende:
[..]
Toch moet ik eerlijk bekennen dat het altijd wel een vakantiegevoel geeft om in Limland rond te hangen.
Het landschap is anders, de mensen zijn vriendelijker, het is rustiger, etc...
Ik heb zo iets moois voor je, ik mail het naar je!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:32 schreef OA het volgende:
[..]
En dat werkt?![]()
En is dat wel freeware? Want ik wil uiteraard niets illegaals op mijn laptop hebben![]()
immer.quote:
Daar is een aparte tool voorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:28 schreef OA het volgende:
Godver.
![]()
Bergen jaquote:
bergen in limbolandquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
immer.
[..]
Daar is een aparte tool voor
google maar eens op "norton removal"
[..]
Bergen ja![]()
Vaalserberg, St. Pietersberg, Cauberg, noem maar op
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:29 schreef OA het volgende:
[..]
Toch moet ik eerlijk bekennen dat het altijd wel een vakantiegevoel geeft om in Limland rond te hangen.
Het landschap is anders, de mensen zijn vriendelijker, het is rustiger, etc...
Hmmm, alleen maar spam van Multivlaaiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb zo iets moois voor je, ik mail het naar je!
Mja, ok, je hebt altijd baas boven baas, maar wij Limburgers blijven trots op onze bergenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
bergen in limboland
De Dolomieten, dat zijn pas bergen
Alsof dat geheel ongewenst is. Vlaaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |