quote:
En ruim een jaar jonger dan ikquote:
Hoe was het?quote:
quote:en ik zit nu aan de nasi ipv bloemkool, die hadden ze niet meer
Nee niet zo MPGquote:
niet zo leuk. het was sterves druk, 120 mensen, kan je kont niet keren, dus ik ben heul niet moequote:
balen zeg!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet zo leuk. het was sterves druk, 120 mensen, kan je kont niet keren, dus ik ben heul niet moe
morgen op herhaling en ff extra hard er voor gaan dan maar. Eerder begnnen
welke SC?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee niet zo MPG [ afbeelding ]! Ik ken haar van een andere SC.
StageSCquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee niet zo MPG [ afbeelding ]! Ik ken haar van een andere SC.
Aaaah. Die ken ik welquote:
Is ook heel gezelligquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaah. Die ken ik wel
Daar had eer-ik een OP voor gemaakt enzo
En ze woont bij OA in de buurt. Voorbestemd voor KSC zo lijkt het wel.quote:Op 25-03-2008 21:30 schreef vrolijke-frits
Yesse doet ook Communicatie, en Yesse is ook uit 1986 en net iets ouder dan ik![]()
Waar zit hem het probleem?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
Iemand hier ervaring met het een computer verbinden met VPN op je werk? Het gaat niet helemaal zoals het zou moeten namelijk.
Ja zo doet het wel vermoedenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
En ze woont bij OA in de buurt. Voorbestemd voor KSC zo lijkt het wel.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik via netwerkverbindingen een nieuwe verbinding maak, kies ik voor 'verbinding maken met netwerk op mijn werk'. Vervolgens kan ik niet kiezen voor inbel- of VPN-verbinding, die zijn grijs zeg maar, alsof ze niet mogelijk zijn. Ik heb al diverse services aan en uit gezet, maar niets hielp.quote:
Nee, ik zou voor de systeembeheerder even testen of het werkt... da's al.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat 'ie wil werken om 10 uur 's avonds
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfde woonplaatsquote:
Ah. I see. Groot probleem, dat velen al onder behandeling van een psycholoog heeft gekregen. Hmmm. Mart? Alles wel goed?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat 'ie wil werken om 10 uur 's avonds
Vreemd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik via netwerkverbindingen een nieuwe verbinding maak, kies ik voor 'verbinding maken met netwerk op mijn werk'. Vervolgens kan ik niet kiezen voor inbel- of VPN-verbinding, die zijn grijs zeg maar, alsof ze niet mogelijk zijn. Ik heb al diverse services aan en uit gezet, maar niets hielp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |