Wat leuk dat post een linkje isquote:
Fopje?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:15 schreef iuvenis het volgende:
Nu ga je zeker weten naar hel, arm schaap...
Was je daar een serieus poster of ging je een beetje lopen rellen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:15 schreef CTON het volgende:
http://www.christen-forum(...)933eb6f607e66c74e6c5
Jongens, ik hoop wel dat het een fopje is hoor!
Ik had alleen maar een foto van twee jongens in m'n sig =x.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Was je daar een serieus poster of ging je een beetje lopen rellen?
Grote jongen zegquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:21 schreef CTON het volgende:
[..]
Ik had alleen maar een foto van twee jongens in m'n sig =x.
Maar toch, een perm ban + account delete is nogal veel voor een klein beetje gay doen daar, of niet?
Volgens van Dale is post van alles, maar een linkje staat er niet bij.quote:
quote:post (dem; posten)
1 stijl, opzij van ramen of deuren
2 bedrag in de boekhouding
3 plaats vanwaaruit men toezicht houdt
4 betrekking
post (het)
1 een papierformaat: 44 × 56 cm
post (de)
1 postbedrijf
2 geheel van poststukken
3 postbestelling
4 (posten) pos
post-
1 na
Ze zijn daar blijkbaar niet zo gedient van jou soort humor.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:21 schreef CTON het volgende:
[..]
Ik had alleen maar een foto van twee jongens in m'n sig =x.
Maar toch, een perm ban + account delete is nogal veel voor een klein beetje gay doen daar, of niet?
Maar ff eerlijk, een perm ban voor een foto van twee jongens die niet eens iets werkelijk gays deden?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ze zijn daar blijkbaar niet zo gedient van jou soort humor.
Go figure...
Lijkt me logisch dat het daar niet toegestaan is. Maar jij als boefje hebt dat natuurlijk in je sig gezet daarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:35 schreef CTON het volgende:
[..]
Maar ff eerlijk, een perm ban voor een foto van twee jongens die niet eens iets werkelijk gays deden?
Clicky
^check anders zelf.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat het daar niet toegestaan is. Maar jij als boefje hebt dat natuurlijk in je sig gezet daaren nu kom je er hier stoer over doen
.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:35 schreef CTON het volgende:
[..]
Maar ff eerlijk, een perm ban voor een foto van twee jongens die niet eens iets werkelijk gays deden?
Clicky
^check anders zelf.
emo's die zouden ze achter het behang moeten plakkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wejooooooo 5+6e man van Tokio Hotel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol
IS TOCH EEN FOPJE?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat het daar niet toegestaan is. Maar jij als boefje hebt dat natuurlijk in je sig gezet daaren nu kom je er hier stoer over doen
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |