abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2008 @ 23:01:10 #76
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63360833
quote:
Op woensdag 19 november 2008 22:58 schreef Scaurus het volgende:
Vroeger onderdrukte de mannen alle vrouwen en werd al het vrouwelijke onderdrukt en weggemoffeld. Pas nu zien wij hoe geweldig vrouwen zijn, hoeveel ze hebben bijgedragen aan bijv. het christendom. Mannen zijn stom!
Oh ja, ik zal mij even in mijn mannelijke rolpatroon schikken en wat bier drinken uit een fluitje, typisch vormgegeven als een roede, om mijn mannelijke dominantie ten toon te spreiden waarna ik nog een boek geschreven door een dode witte man zal lezen waarin een vrouw zichzelf verliest vanwege haar gebrek aan ratio.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_63360915
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:01 schreef Iblis het volgende:
Oh ja, ik zal mij even in mijn mannelijke rolpatroon schikken en wat bier drinken uit een fluitje, typisch vormgegeven als een roede, om mijn mannelijke dominantie ten toon te spreiden waarna ik nog een boek geschreven door een dode witte man zal lezen waarin een vrouw zichzelf verliest vanwege haar gebrek aan ratio.
Het onrecht

Geschreven taal is sowieso een mannelijk middel tot onderdrukking van de vrouw. De programmeertaal in de informatica al helemaal!
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  woensdag 19 november 2008 @ 23:07:16 #78
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63361005
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:04 schreef Scaurus het volgende:
Geschreven taal is sowieso een mannelijk middel tot onderdrukking van de vrouw. De programmeertaal in de informatica al helemaal!
Dat niet alleen, wist je Maria van Mars komt en in feite gewoon de Romeinse krijgsgod is, vermomd als vrouw? Dit omdat ze Jezus niet uit een vrouw geboren wilden laten worden! Heus!
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_63361349
Wonderlijk, dat dat nu pas allemaal bekend is! Hier kan ik niets anders dan twee millennia van propaganda en doofpotterij door Illuminati, Opus Dei en de Vrijmetselaars zien.
  woensdag 19 november 2008 @ 23:34:22 #80
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63361812
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:17 schreef Scaurus het volgende:
Wonderlijk, dat dat nu pas allemaal bekend is! Hier kan ik niets anders dan twee millennia van propaganda en doofpotterij door Illuminati, Opus Dei en de Vrijmetselaars zien.
In het Vaticaan ligt de waarheid wel, maar de Paus (die trouwens een reptillian is) blokkeert die. Maar, op zijn tiara staat bijvoorbeeld Vicarius Filii Dei en als je de Romeinse cijfers daarin optelt krijg je 666!
pi_63361943
In een oud klooster in Ierland vindt een Amerikaanse hoogleraar echter een vijftienhonderd jaar oud boekwerk waarin een aanwijzingen staan naar een geheime schat in het Vaticaan, het grote geheim dat de Kerk al tweeduizend jaar verborgen houdt!
  woensdag 19 november 2008 @ 23:47:41 #82
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63362143
Ierland. Dat zal dan wel een boek vol dronkenmanspraat zijn! Nee, daar geloof ik helemaal niets van. Ik hecht meer waarde aan de verhalen van Nibiru en Tiamat.
  woensdag 19 november 2008 @ 23:57:55 #83
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_63362401
Maar dat we van een moedergodencultus naar een patriarchaal systeem zijn gegaan dat is wél waar. En dat Isis als voorloopster van Maria gezien kan worden ook!

Verder is alles wat Dan Brown geschreven heeft natuurlijk aperte onzin.
The End Times are wild
  donderdag 20 november 2008 @ 00:00:25 #84
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63362457
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:57 schreef LXIV het volgende:
En dat Isis als voorloopster van Maria gezien kan worden ook!
Dat de Isis-cultus de wijze waarop Maria vereerd wordt heeft beïnvloed.
pi_63362476
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef Iblis het volgende:
Ierland. Dat zal dan wel een boek vol dronkenmanspraat zijn! Nee, daar geloof ik helemaal niets van. Ik hecht meer waarde aan de verhalen van Nibiru en Tiamat.
Ik ben meer van de wijsheid van de Indianen. Die waren vredelievend en leefden in harmonie met de natuur, tot de witte MAN kwam die alles kapotmaakte
  donderdag 20 november 2008 @ 00:09:17 #86
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63362664
quote:
Op donderdag 20 november 2008 00:01 schreef Scaurus het volgende:
Ik ben meer van de wijsheid van de Indianen. Die waren vredelievend en leefden in harmonie met de natuur, tot de witte MAN kwam die alles kapotmaakte
Oh ja. Ik had laatst nog 'Mutant Message Down Under' gelezen, dat is ook een aanrader, dat gaat over de aboriginals en hoe zwaar die het hadden en die vrouw had een hele reis gemaakt en zo bij die mensen en toen bleek dat telkens vroeger de grote boze witte man die mensen heel veel pijn deed terwijl ze zo met de natuur in contact staan weet je, want ze zijn nog zo primitief en zo en alles en zo zijn ze nog zodat we veel van ze kunnen leren. En toen heeft ze ook nog de Bent Spoon Award gewonnen voor dit boek!

En toen kwamen die zure antropologen en Aboriginal-voormannen die gingen zeggen dat ze alles verzonnen had en dat ze die reis helemaal niet gemaakt had en dat het pure New-Age ficties was. Wat weten die zure patriarchale machtsgeile lui er nou van? Typisch mannen denken. Bovendien, dat het niet waar is, wat maakt het uit, het klinkt toch goed?
  donderdag 20 november 2008 @ 08:14:58 #87
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_63365591
Die zure antropologen waren vast en zeker ook witte mannen!
Met hun rechtse feiten.
The End Times are wild
  donderdag 20 november 2008 @ 10:22:33 #88
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63367684
quote:
Op donderdag 20 november 2008 08:14 schreef LXIV het volgende:
Die zure antropologen waren vast en zeker ook witte mannen!
Met hun rechtse feiten.
Facts have a well-known liberal bias.
pi_63368830
Liberal bias is rampant in American university campuses. Leftist professors dominate the universities.[Citation Needed] "Because of this slant, it is virtually impossible for political balance in our universities and, as a result, the curriculum, the culture, the values, the atmosphere and the underlying currents of thought resemble indoctrination." [9]
  donderdag 20 november 2008 @ 13:32:19 #90
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_63372403
oh god daar heb je scaurus weer om de volledige discussie te verminken tot een liberals vs. conservatives issue.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_63372554
Liberals zijn duivels, dat dient iedereen in te zien. Godzijdank keert conservapedia.com zich tegen deze stroom!
  donderdag 20 november 2008 @ 13:42:41 #92
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63372702
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:32 schreef SpecialK het volgende:
oh god daar heb je scaurus weer om de volledige discussie te verminken tot een liberals vs. conservatives issue.
Hij citeert gewoon Conservapedia, en dat zegt het zelf al: The trustworthy encyclopedia. Wat jij doet staat daar gewoon onder Examples of Liberal Style:

15. insistence on talking more and having the last word in a discussion or debate, or last wordism
34. over-reliance on mocker

Jij bent zeker een atheïst net als de wrede en perverse Marquis de Sade:

donderdag 20 november 2008 @ 13:43:31 #93
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63372728
Wist je dat Nietzsche ook ziek werd door zijn atheïsme?

[ Bericht 91% gewijzigd door Iblis op 20-11-2008 13:45:18 (Ik wilde editen niet quoten. :() ]
  donderdag 20 november 2008 @ 13:56:39 #94
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_63373164
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:42 schreef Iblis het volgende:

[..]

Hij citeert gewoon Conservapedia, en dat zegt het zelf al: The trustworthy encyclopedia. Wat jij doet staat daar gewoon onder Examples of Liberal Style:

15. insistence on talking more and having the last word in a discussion or debate, or last wordism
34. over-reliance on mocker

Jij bent zeker een atheïst net als de wrede en perverse Marquis de Sade:

[ afbeelding ]
quote:
His books featured murder, torture, blasphemy and grotesque, violent, and ritualistic sex
Een soort van tamme versie van Bret Easton Ellis maar in de verkeerde tijd geboren
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_63419895
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:43 schreef Iblis het volgende:
Wist je dat Nietzsche ook ziek werd door zijn atheïsme?

Dat wist ik nog niet, dat Nietzsche daar ziek van werd.
  vrijdag 21 november 2008 @ 23:55:32 #96
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63420115
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 23:43 schreef vermaeck het volgende:

[..]

Dat wist ik nog niet, dat Nietzsche daar ziek van werd.
Currently, there is an ongoing debate regarding whether atheism was a causal factor for Friedrich Nietzsche's insanity or whether it was caused strictly by disease. An article published on the Hong Kong Baptist University website offers the following regarding the cause of Friedrich Nietzsche's insanity:
quote:
Trying to explain what caused his insanity can only be a matter of speculation. Some people believe it was the result of a physical illness. Others interpret his suffering as that of a true prophet, almost as if he were accepting the punishment on behalf of those who could not see mankind's tendency towards self-destruction so clearly. Still others regard his final fate as a natural outcome of his philosophical outlook.
pi_63420330
Gaat dit topic over Horus, Istanbul of Conservatisme? Ik ben in de war.
  zaterdag 22 november 2008 @ 00:17:46 #98
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63420578
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 00:05 schreef IHVK het volgende:
Gaat dit topic over Horus, Istanbul of Conservatisme? Ik ben in de war.
Het gaat uiteindelijk over blanke mannen die de oorzaak van alle problemen zijn. Horus, Jezus, Constantijn, Marquis de Sade en Nietzsche.
pi_63420855
quote:
Op donderdag 20 november 2008 00:01 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Lol, ik heb net vandaag mijn encyclopedie van misvattingen uitgeleend, anders had ik een leuk stukje voor je kunnen quoten. Of was dit weer het typische cynisme van je?
  zaterdag 22 november 2008 @ 00:40:42 #100
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63421010
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 00:31 schreef StupidByNature het volgende:
Lol, ik heb net vandaag mijn encyclopedie van misvattingen uitgeleend, anders had ik een leuk stukje voor je kunnen quoten. Of was dit weer het typische cynisme van je?
Ik weet heel zeker dat het het laatste was. Maar ik ben wel benieuwd naar je anekdote.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')