Neh, geen zin. Zit achter een Applequote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moemoe, pas eens gauw aan, jij staat er niet eens bij!
Als jij zorgt voor normale pc's op mijn opleiding, doe ik het meteen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:59 schreef Q. het volgende:
Haal mij eens van de misschien af!
Je wil een Apple?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als jij zorgt voor normale pc's op mijn opleiding, doe ik het meteen.
Done en OP nog verder wat geupdatequote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:59 schreef Q. het volgende:
Haal mij eens van de misschien af!
Jaloers omdat ik een Apple heb? Jij krijgt hem niet!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij wil naar buiten geduwd worden om te genieten van de ellende sneeuw?
Was dat aanbod niet alleen voor vrouwen geldig?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Remlof je zei gister iets over een slaapplaats ?
Hij heeft alleen een bank.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Was dat aanbod niet alleen voor vrouwen geldig?
Al kreeg ik het gratis.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik een Apple heb? Jij krijgt hem niet!
Ik heb een bank ja, en verder alleen vloer en weinig ruimtequote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Remlof je zei gister iets over een slaapplaats ?
Eigenlijk wel ja, maar misschien is Fiets laatst bij de plastisch chirurg geweestquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Moemoe staat er nog steeds niet bij PDL en ik overigens ook niet....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Done en OP nog verder wat geupdate![]()
TS kan hem ook nog editten
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Aan 2 vierkante meter vloer heb ik genoegquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een bank ja, en verder alleen vloer en weinig ruimte
Ik heb wel 2 ballonnen en als je dan je ogen dicht doet......quote:Eigenlijk wel ja, maar misschien is Fiets laatst bij de plastisch chirurg geweest
Ik zie datquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Moemoe staat er nog steeds niet bij PDL en ik overigens ook niet....
Zie je dat Jerney_Kaagman?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:27 schreef moemoe het volgende:
en balkan
Ik blijf wel thuis.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:29 schreef moemoe het volgende:
''Kultuurhuis Bosch tolereert geen vrouwonvriendelijk gedrag.''
Dat jullie het even weten.
Ga er maar vanuit. Waar zat dat Bosch nou?quote:
idd, dus hou er rekening mee: wat je ook aandoet, je bent automatisch overdressed.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat is dat krakers ding dan toch?
Och normaal maak ik hele mooie OP's. In mijn pauze achter een kut pc echter niet, care.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:35 schreef TheSorrow het volgende:
Volgende keer iemand anders het nieuwe topic maar laten maken? Geen link in het oude topic naar deze, nog steeds mensen die bij 'ik kom niet' staan en toch wel komen.. Way to go!
Nee, moet werken in hometown Heijenquote:
Zeker care, weet je hoe fucking belangrijk dit topic is?!?!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Och normaal maak ik hele mooie OP's. In mijn pauze achter een kut pc echter niet, care.
Het vindt plaats in Arnhem, ik kan me er weinig bij voorstellenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zeker care, weet je hoe fucking belangrijk dit topic is?!?!
Tijd ervoor vrij maken! Wie wil er nou niet onder winterse omstandigheden de dag doorbrengen met een stel idioten?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom zijn meets altijd op dagen dat ik niet kan?
quote:
Ik deel het alleen maar met je om jou in bescherming te nemen. Het is voor je eigen bestwilquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:40 schreef Q. het volgende:
Ik blijf wel thuis.
quote:
Jammer, volgende keer beter!quote:
Daarom kom ik dus ook niet!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het vindt plaats in Arnhem, ik kan me er weinig bij voorstellen.
Definitief niet? Ik streep je weg.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Daarom kom ik dus ook niet!
Nah, 2 uur treinen voor 35 euro, ik kan mn geld beter besteden
Je post in het topic en daardoor neem ik aan dat je ervan op de hoogte bent dat de meet zaterdag plaats vindt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Krijg ik ook een PM?
Skippy was btw niet zeker toch?
Ah enters idee, dan zal ik me er verder niet mee bemoeien.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:32 schreef moemoe het volgende:
Ik weet niet wiens idee deze meet was, maar is het niet handig om de mensen te PM-en waarvan onzeker is dat ze komen? Reminder met tijden etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |