Neh, geen zin. Zit achter een Applequote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moemoe, pas eens gauw aan, jij staat er niet eens bij!
Als jij zorgt voor normale pc's op mijn opleiding, doe ik het meteen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:59 schreef Q. het volgende:
Haal mij eens van de misschien af!
Je wil een Apple?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als jij zorgt voor normale pc's op mijn opleiding, doe ik het meteen.
Done en OP nog verder wat geupdatequote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:59 schreef Q. het volgende:
Haal mij eens van de misschien af!
Jaloers omdat ik een Apple heb? Jij krijgt hem niet!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij wil naar buiten geduwd worden om te genieten van de ellende sneeuw?
Was dat aanbod niet alleen voor vrouwen geldig?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Remlof je zei gister iets over een slaapplaats ?
Hij heeft alleen een bank.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Was dat aanbod niet alleen voor vrouwen geldig?
Al kreeg ik het gratis.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik een Apple heb? Jij krijgt hem niet!
Ik heb een bank ja, en verder alleen vloer en weinig ruimtequote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Remlof je zei gister iets over een slaapplaats ?
Eigenlijk wel ja, maar misschien is Fiets laatst bij de plastisch chirurg geweestquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Moemoe staat er nog steeds niet bij PDL en ik overigens ook niet....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Done en OP nog verder wat geupdate![]()
TS kan hem ook nog editten
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Aan 2 vierkante meter vloer heb ik genoegquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een bank ja, en verder alleen vloer en weinig ruimte
Ik heb wel 2 ballonnen en als je dan je ogen dicht doet......quote:Eigenlijk wel ja, maar misschien is Fiets laatst bij de plastisch chirurg geweest
Ik zie datquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Moemoe staat er nog steeds niet bij PDL en ik overigens ook niet....
Zie je dat Jerney_Kaagman?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:27 schreef moemoe het volgende:
en balkan
Ik blijf wel thuis.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:29 schreef moemoe het volgende:
''Kultuurhuis Bosch tolereert geen vrouwonvriendelijk gedrag.''
Dat jullie het even weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |