Ik heb een leuke sprintauto, geef mij die olie dan maar. Zullen we afspreken dat als over een jaar de olie (en motor) nagekeken word door een onafhankelijk bedrijf en er enige vorm van slijtage is ontstaan door gebruik van verkeerde/slechte/niet-ververste olie jullie een nieuw blok voor me betalen (als in; blok met minder dan 75dkm, verlichte internals, nieuwe lagers en zuigers? En owee als m'n cilinderkop schade heeft...quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:12 schreef 29081963 het volgende:
Jullie moeten eens kijken op: http://www.greentec.nl/concept.pdf . Hierin wordt uitgelegt hoe deze olie werkt met een speciaal concept. Er wordt ook uitgelegt hoe wij al 80 jaar lang bedonderd worden door de oliemaatschapijen en dat er industieel en in de automotive branche grote schades ontstaan door gebruik van de huidige smeerboel bende die ook nog eens kankerverwekkend is.
GreenTec Oils heeft al duurtesten van meer als 50.000 draaiuren ( 5 jaar lang 24 uur per dag continu)doorstaan met grote energie besparingen van 8 tot 15 % en geen olie wissels meer.
Dus al dat slappe gelul in de ruimte van de BIOSTABIEL enzo..... is een stukje desinterresse van partijen die zich in het OOOTJE genomen voelen door de gevestigde order niet zo belangrijk vinden maar zich wel in de broek gescheeten voelen! ! ! !
Iedereen moet een roetfilter op zijn auto hebben omdat de BRANDSTOF IN NEDERLAND ZO SUPPER BOCHT GEMAAKT WORDT DOOR DIE GROTE PARTIJEN. Shell heeft nu weer de nieuwe brandstof reclame GAZ TO LIQUID???? Lekker leuk dat je met een pyrolise proces van 80 jaar oud nu in een keer een schonere diesel van aardgas kan maken en volgend jaar de consument deze brandstof voor de hoofdprijs kan gaan kopen ( en je hebt in een keer geen roetfilter meer nodig???) Ze vertellen er niet bij dat je met deze brandstof in een keer een giga hoge CO2 UITSTOOT REALISEERD !!!!! Laat Shell en die andere olie giganten maar eens normaal hun belasting in Nederland gaan betalen dan zal de minister van financien ook weer eens blij worden.( ze betalen gemiddeld een bedrag wat misschien 8 tot 10 % is van de 25 % die ze eigenlijk moeten betalen. Nederland moet maar eens wakker geschud worden door partijen zoals GreenTec Oils.
geregistreerd op: woensdag 26 maart 2008 @ 16:31quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:38 schreef 29081963 het volgende:
blaat
Wat hij zegt doe ik heel graag aan meequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:21 schreef Spamblik het volgende:
[..]
Ik heb een leuke sprintauto, geef mij die olie dan maar. Zullen we afspreken dat als over een jaar de olie (en motor) nagekeken word door een onafhankelijk bedrijf en er enige vorm van slijtage is ontstaan door gebruik van verkeerde/slechte/niet-ververste olie jullie een nieuw blok voor me betalen (als in; blok met minder dan 75dkm, verlichte internals, nieuwe lagers en zuigers? En owee als m'n cilinderkop schade heeft...
Durf je dat aan? Zal 'm wel netjes warmrijden.
Warmrijden? Ben je gek!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:21 schreef Spamblik het volgende:
[..]
Ik heb een leuke sprintauto, geef mij die olie dan maar. Zullen we afspreken dat als over een jaar de olie (en motor) nagekeken word door een onafhankelijk bedrijf en er enige vorm van slijtage is ontstaan door gebruik van verkeerde/slechte/niet-ververste olie jullie een nieuw blok voor me betalen (als in; blok met minder dan 75dkm, verlichte internals, nieuwe lagers en zuigers? En owee als m'n cilinderkop schade heeft...
Durf je dat aan? Zal 'm wel netjes warmrijden.
Zelfs bij -20 starten en gelijk vol gassen hoor! Ideaal toch, hoef je niet eens eerst rustig aan te doen tot je hem tot in het rode kan trekkenquote:De smeereigenschappen van al onze olieën 'hot' tot 240°C en 'cool' bij -40°C even goed zijn.
Gaarne! Lijkt me bere interresant!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:34 schreef frenkck het volgende:
Ik heb zeer diepgaande olie discussies gelezen op motor-forum.nl door een absolute specialist op dit gebied en deed ook laboratorium onderzoek op diversie oliën. Interessant om hem hier eens heen te slepen, zal kijken of ik hem kan aanspreken als ik hem kan terug vinden op dat forum.
Graag!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:34 schreef frenkck het volgende:
Ik heb zeer diepgaande olie discussies gelezen op motor-forum.nl door een absolute specialist op dit gebied en deed ook laboratorium onderzoek op diversie oliën. Interessant om hem hier eens heen te slepen, zal kijken of ik hem kan aanspreken als ik hem kan terug vinden op dat forum.
ehm, 240 graden?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:17 schreef frenkck het volgende:
Heel leuk hoor, maar een motor kan op sommige punten warmer worden dan 240 graden celcius.
En die PDF heb ik doorgelezen, ik kan echter weinig wetenschappelijke onderbouwing vinden.
Olie komt ook wel degelijk in de verbrandingskamer terecht, zij het in zeer kleine hoeveelheden. Normaal verbrand dit, maar daardoor zou de olie hoeveelheid langzaam aan teruglopen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ehm, 240 graden?
Niet op plekken waar olie komt iig.
nog nooit van een olie gekoelde turbo gehoord zeker?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ehm, 240 graden?
Niet op plekken waar olie komt iig.
Turbo was ik vergetenquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nog nooit van een olie gekoelde turbo gehoord zeker?
tap maar eens een thermokoppel in een turbo. je zal schrikken welke temperaturen er voorbij komen.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:44 schreef Jegorex het volgende:
Die slogans zijn ook wel leuk om te zien
" GREENTEC : De lucht wordt weer blauw... "
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |