Beter een mening dan off topic maar wat blaten. Van Heitinga kan iedereen dat terecht goed hebben, gewoon een echte Ajacied. Benieuwd me of ie een beter afscheid krijgt dan Perez. Zal toch welquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Ga ergens anders lopen stoken.
maarja jij bent ook ajax fanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind Atletico Madrid eigenlijk niks bijzonders. Zou er niet heen gaan als ik kon kiezen tussen de club waar ik al vanaf mn zevende speelde en Atletico Madrid.
Zo slecht is Atletico ook weer niet, laten we het het Heerenveen van Spanje noemen. En je gaat niet alleen voor de club, maar ook voor de competitie en uiteraard ook het salaris, onvoorwaardelijke clubliefde bestaat alleen in de geest van de supporters. Zodra zij zelf op het veld staan en ze kunnen ergens anders 10x zoveel verdienen gaat 9 van de 10 ook die richting op.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind Atletico Madrid eigenlijk niks bijzonders. Zou er niet heen gaan als ik kon kiezen tussen de club waar ik al vanaf mn zevende speelde en Atletico Madrid.
En dan zijn er weinig clubs waar je beter heen kunt dan Atletico.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo slecht is Atletico ook weer niet, laten we het het Heerenveen van Spanje noemen. En je gaat niet alleen voor de club, maar ook voor de competitie en uiteraard ook het salaris, onvoorwaardelijke clubliefde bestaat alleen in de geest van de supporters. Zodra zij zelf op het veld staan en ze kunnen ergens anders 10x zoveel verdienen gaat 9 van de 10 ook die richting op.
Hij zal er waarschijnlijk een stuk meer verdienen en als hij het goed doet, speelt ie zichzelf ook eerder in de kijker van de echte top.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Denk het ook. Heitinga is ontzettend gegroeid dit jaar, de foutjes die hij voorheen maakte zitten er nauwelijks in. Hij kan nu helemaal naar z'n top groeien (je hebt nou eenmaal zwaardere tegenstanders nodig wil je beter worden) en ik denk dat hij over 2 jaar naar een absolute topclub kan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij zal iig wel in de basis staan.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:57 schreef Grimm het volgende:
Mooi voor het NL voetbal, doorgroeien en knallen tijdens de komende EK's en WK's
En dan vergeet je nog Aguero.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:09 schreef ASroma het volgende:
atletico is wel bezig met het bouwen aan een top team, sowieso hebben ze leuke spelers: maxi rodriguez, reyes, luis garcia, simao, mista, forlan etc.
Behalve dan dat Atletico historisch gezien de derde club van Spanje is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo slecht is Atletico ook weer niet, laten we het het Heerenveen van Spanje noemen. En je
maar ik hoorde dat Reyes en Simao al mochten vertrekken?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:09 schreef ASroma het volgende:
atletico is wel bezig met het bouwen aan een top team, sowieso hebben ze leuke spelers: maxi rodriguez, reyes, luis garcia, simao, mista, forlan etc.
Ik vind Simao ook totaal geen goede voetballer, beetje een dom dravertje met een aardig schot. That's it. Bij Reyes wil het er helaas ook nog niet echt uitkomen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:22 schreef toma het volgende:
[..]
maar ik hoorde dat Reyes en Simao al mochten vertrekken?
volgens mij heeft Atletico deze zomer nog tegen Ajax geoefent. En raad eens wie er won ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:30 schreef TiMPiN het volgende:
Ik snap dat gelul niet over "zon goeie club is het niet", de top 5 van Spanje speelt de top3 van Nederland helemaal zoek, prima club voor John!
Ja maar ik zou liever het Heerenveen van Spanje genoemd worden dan het Feyenoord van Spanje.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Behalve dan dat Atletico historisch gezien de derde club van Spanje is.
Ik snap juist het gelul van Ajacieden niet die het gewoon zwaar kut vinden met Heitinga weggaat. Maar zichzelf troosten door elkaar wijs te maken dat Heitinga naar zo'n geweldige club gaat.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:30 schreef TiMPiN het volgende:
Ik snap dat gelul niet over "zon goeie club is het niet", de top 5 van Spanje speelt de top3 van Nederland helemaal zoek, prima club voor John!
Ja en Racing Santander speelt PSV helemaal zoekquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:33 schreef TiMPiN het volgende:
O ja..je heb gelijk. Az won ook van Inter
Gelukkig maar dat je meteen de uitzondering van het jaar der uitpikt. traditionele top 5 is gwn Barca, Real, Valencia, Atletico, Villareal etcquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja en Racing Santander speelt PSV helemaal zoek
het is ook nooit goed hequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik snap juist het gelul van Ajacieden niet die het gewoon zwaar kut vinden met Heitinga weggaat. Maar zichzelf troosten door elkaar wijs te maken dat Heitinga naar zo'n geweldige club gaat.
Dat is niet mijn indruk. Anderen maakten fouten voor hem, dan kon hij ze niet meer maken. Dat hij nu en dan zijn doelpuntje meepikt is een pluspunt, maar dat kan alleen in Nederland. In Spanje zal ie toch meedogenlozer moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Denk het ook. Heitinga is ontzettend gegroeid dit jaar, de foutjes die hij voorheen maakte zitten er nauwelijks in. Hij kan nu helemaal naar z'n top groeien (je hebt nou eenmaal zwaardere tegenstanders nodig wil je beter worden) en ik denk dat hij over 2 jaar naar een absolute topclub kan.
mooi stadion, goede spelersquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Gewoon een mooie club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |