ja hoor ............quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:22 schreef Lucille het volgende:
Het is geen probleem om te blijven roken. De hoofdpijn en keelpijn is waarschijnlijk een griepje of een virusinfectie. Roken geeft voornamelijk kanker over enige jaren, dus dat staat los van de hoofdpijn en keelpijn.
Wel is het zo dat anderen hoofdpijn en keelpijn kunnen krijgen (plus kanker), dus misschien dat je daar rekening mee kunt houden.
als ik jouw was zou ik de sigaret even links laten liggen,en veel fruit eten en even naar buitengaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:19 schreef Gewas het volgende:
Hoi.
Gister begon ik al keelpijn te krijgen. En net toen ik wakker werd voelde ik me niet zo lekker. Hoofdpijn en keelpijn.
Maar is het verstandig om gewoon te blijven roken?
En maakt het uit of je naar buiten gaat als je ziek bent?
Alvast bedankt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:47 schreef Re het volgende:
aansteller...
lees eens wat er op het pakje van je sigaretten staatquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:48 schreef Gewas het volgende:
[..]
Als zelfs de moderators mij een aansteller gaan noemen. Ik kom toch niet zeikerig over? Ik ben zelden ziek. Daarom vraag ik het.
Maar wat vind jij ervan? Vind je dat ik wel of niet moet roken?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:25 schreef Gewas het volgende:
Ik rook altijd buiten, zodat niemand last van de rook heeft. mijn ouders het niet merken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |