echt, wtfquote:Tweede Kamerlid Rita Verdonk is in het ziekenhuis opgenomen. Ze heeft bij een val in de kelder van haar huis een spier gescheurd in haar bovenbeen. Ze moet twee dagen opgenomen blijven. Het oprichtingsfeest volgende week van haar beweging Trots op Nederland zou geen gevaar lopen door het voorval.
Arm schaap. Lekker je bed in, warme kruik erbij.quote:
Tss, been gebroken en met een ambulance worden opgehaald? Is dat mens lui of zo?quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Arm schaap. Lekker je bed in, warme kruik erbij.
Ze had gewoon moeten lopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, been gebroken en met een ambulance worden opgehaald? Is dat mens lui of zo?
quote:
Sleeen is ook een mogelijkheid nu.quote:
Jammerquote:Tweede Kamerlid Rita Verdonk is in het ziekenhuis opgenomen. Ze heeft bij een val in de kelder van haar huis een spier gescheurd in haar bovenbeen. Ze moet twee dagen opgenomen blijven. Het oprichtingsfeest volgende week van haar beweging Trots op Nederland zou geen gevaar lopen door het voorval.
spier gescheurdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, been gebroken en met een ambulance worden opgehaald? Is dat mens lui of zo?
Tja, iedereen die valt kan dat wel. Ik heb niets met Rita, niet anti of voor. Ze doen maar. Popi jopi politiek is het.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:22 schreef Anthraxx het volgende:
Mja, ze had ook haar nek kunnen breken. Zoiets gun je niemand. Dit ook niet. Het is lullig, maar ze overleefd het wel.
Ik zit te wachten op de Frontpage mensen: De trap kwam van links! Het is een links complot! Rita.
Ik heb zelf nog 4 dagen gereden met een geperforeerde darm, stelletje watjes daarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
spier gescheurd. en ik maar met een dure taxi lopen klooien omdat ik dacht dat ambulances voor mensen waren die dood gingen.
Gewoon zeggen wat het volk wilt horen en je bent gegarandeerd voor een paar zetels.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, iedereen die valt kan dat wel. Ik heb niets met Rita, niet anti of voor. Ze doen maar. Popi jopi politiek is het.
Het is nu voorbij. Maar na Pheno's verhalen begin ik helemaal een hypochonder te wordenquote:
Ze wil nu het volk laten beslissen bij elke scheet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon zeggen wat het volk wilt horen en je bent gegarandeerd voor een paar zetels.
Ik heb het ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is nu voorbij. Maar na Pheno's verhalen begin ik helemaal een hypochonder te worden.
Ook omdat ik dus bijna drie weken stil heb gezeten en me helemaal klem heb gevreten en een kilo ben afgevallen, dan ga ik me al gelijk zorgen maken.
nah, zolang er geen bloed bij je ontlasting zit is er niet veel aan de hand.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is nu voorbij. Maar na Pheno's verhalen begin ik helemaal een hypochonder te worden.
Ook omdat ik dus bijna drie weken stil heb gezeten en me helemaal klem heb gevreten en een kilo ben afgevallen, dan ga ik me al gelijk zorgen maken.
Zekeringen die stuk gaan zijn ook zo 1960quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
Nederlander is technologisch onbenul . Mijn broer is dat dus ook, maar dan in het kwadraat. Die vroeg het hele weekend al hoe de afwasmachine werkte. Het ding deed het niet. Gek genoeg deed de oven het op dat moment ook niet. Kortom, alles was stuk en moest nieuw. "Vervang de zekering eens in je stoppenkast". "HUH? Zekering?"
En daarna nog een uur uit moeten leggen hoe je een zekering vervangt..
Typisch, dat heb ik nou ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het ook. Bij elke steek in mijn maag denk ik aan Pheno
.
Een aantal weken terug ben ik met mijn broer meegeweest naar een Feyenoord wedstrijd, in zijn vak (waar hij altijd zit). Ik hoor er niet thuisquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze wil nu het volk laten beslissen bij elke scheet.![]()
Ik wil juist niet dat die josti´s iets te zeggen hebben.
Nou ja, het is vervangen of een schakelaar overhalen. Boeiend, big deal. Maar ik verwacht nu elk moment een mail dat hij een verkeerde schakelaar heeft omgehaald ofzoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zekeringen die stuk gaan zijn ook zo 1960
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, zolang er geen bloed bij je ontlasting zit is er niet veel aan de hand.
Can't help it. Dat was de reden dat ik dacht van "Goh, tijd voor een huisarts".quote:
Ze werkt hier niet. En vrouwen stinken niet.quote:
Als je er een uur over doet om te zeggen dat je een schakelaar over moet halen dan zou ik geen docent worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, het is vervangen of een schakelaar overhalen. Boeiend, big deal. Maar ik verwacht nu elk moment een mail dat hij een verkeerde schakelaar heeft omgehaald ofzo.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je er een uur over doet om te zeggen dat je een schakelaar over moet halen dan zou ik geen docent worden.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
Vroegen ze nog over je Fok! post geschiedenis?
En, een mogelijke Qinnetje daar?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:42 schreef Q. het volgende:
Dat komt bij het 2e gesprek altijd.
ja, je hebt smaak.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:44 schreef Q. het volgende:
Is het omgooien van koffie trouwens een goed teken?
Over tafel en mijn eigen papieren, verder niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:45 schreef Anthraxx het volgende:
Over zijn/haar broek?
IT-waardigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Over tafel en mijn eigen papieren, verder niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |