Ja das flauw zeg nu mag ze zeker ook een Power Happy Admin worden!quote:Op maandag 31 maart 2008 21:53 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Beetje, allen dat ik er een aan het opstarten ben.
Kreeg een grote kus als bijdrage
Ik hoop dat je met zo'n investering toch wel wat meer dan 1000 spelers haalt. nog geeneens 1/10 zal gaan betalen voor de game. Je zult een groot gedeelte hebben die na die tijd niet meer weerkomt. De overige zullen voor grootste gedeelte gratis gaan gamen.quote:Moet iedergeval 500 tot 1000 spelers zijn.
euhm.. nee hoor,quote:
http://www.mobygames.com/developer/sheet/view/developerId,146474/quote:
Jij bent degene die niet begreep waar het over ging, niet ikquote:je blijft gewoon een gevalletje "ik maak mezelf gewoon lekker belachelijk hier"..
Je blijft doorgaan met je "maar ik ben beter dan jullie" huilie acties héquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:33 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
http://www.mobygames.com/developer/sheet/view/developerId,146474/
Kijk eens naar 'games credited' : een simpel telsommetje, toch ?
Ok respect voor je lijst met games / bedrijven waar je aan werkt / hebt gewerkt..quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:33 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
http://www.mobygames.com/developer/sheet/view/developerId,146474/
Games Credited
Killzone (2004), SCEA
Shellshock: Nam '67 (2004), Eidos Interactive Ltd.
Dus een simpel telsommetje qua credits.
[..]
Jij bent degene die niet begreep waar het over ging, niet ik.
Jji probeert zoveel mogelijk redenen te verzinnen waarom het Roelof niet zou lukken, maar uiteindelijk blijk je van gamedevelopment gewoon niet zo veel te weten.
Prima hoor, jij zult wel weer andere specialiteiten hebben, maar ga dan niet zo lopen miepen.
Het gaat idd al lang niet meer over Roelof en zijn gamequote:Op dinsdag 1 april 2008 12:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je blijft doorgaan met je "maar ik ben beter dan jullie" huilie acties hé
Goedzo, maar care.
Jij reageerde op een post van mij, maar je begreep 't blijkbaar verkeerd (want je begon te roepen over Roelofs game terwijl ik een algemene vraag stelde) -> game in ontwikkeling #2quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:40 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ok respect voor je lijst met games / bedrijven waar je aan werkt / hebt gewerkt..
Moet dat dan gelijk gepaard gaan met die arrogantie als: "ik denk wel dat ik meer credits heb in dit topic"
Wat is je doel precies dat je die lijst hier post?
maar hoe doe je dat naast school dan? of zit je niet meer op school?quote:Ik ga ff pitten. morgen weer veel te doen.
maar vraag jij jezelf dat niet af aquila? Ik bedoel.. als je op school zit en je moet daarnaast nog een dure game ontwikkelen! Dat zal behoorlijk wat tijd kosten. Ik denk dat roelof gewoon, door de game, geen vrije tijd heeft.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:28 schreef AQuila360 het volgende:
Jawel hij zit op school maar hij heeft een presentatie vandaag!
Succes er mee Roelof! En strax is er champagne voor iedereen omdat de 1e steen is gelegd wat betreft de game!
Ik heb ook voledig toestemming van mijn docenten.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:47 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
maar vraag jij jezelf dat niet af aquila? Ik bedoel.. als je op school zit en je moet daarnaast nog een dure game ontwikkelen! Dat zal behoorlijk wat tijd kosten. Ik denk dat roelof gewoon, door de game, geen vrije tijd heeft.
maar aan de andere kant. Een echte zakenman heeft ook geen tijd...
wat, welke, huu??quote:
cool gevonden.quote:
Gratis is gratis betekend dat je minimaal een nieuwe domein mag aanvragen omdat deze nu staat naar je gratis hostje ja. En zo koel, een google vind al meerdere posts met zelfde vraagstelling op meerdere fora. Die link die die meneer had gevonden staat gewoon op je profiel van insidegamerquote:Op donderdag 3 april 2008 00:24 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
cool gevonden.
En die host is ook niet al te wouw. Maar gratis is gratis.
Wat je niet allemaal kan doen met googlequote:Op donderdag 3 april 2008 00:53 schreef disjfa het volgende:
[..]
Gratis is gratis betekend dat je minimaal een nieuwe domein mag aanvragen omdat deze nu staat naar je gratis hostje ja. En zo koel, een google vind al meerdere posts met zelfde vraagstelling op meerdere fora. Die link die die meneer had gevonden staat gewoon op je profiel van insidegamerZei ik ook al wat over vorige week
Het verhaal van je vorige topic voor insidegamer is nog interesanten. Waar je hulp krijgt en niets hebt gevonden blijkbaar aangezien je weer opnieuw begint
Maar verder nog een nieuwe status. Is het al geregeld met je programeurs, kan je de verhaallijn al loslaten op de wereld? Kan je vertellen wat we moegen gaan meemaken? Kunnen we marshmelows gaan bakken op een vuurtje als de game werkt? Vertel. We zitten met smacht op kleine updates die maar niet komen te wachten.
Je mist een 0?quote:Op donderdag 3 april 2008 01:19 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Wat je niet allemaal kan doen met google
Maar okey.
De programmeurs zijn nu rond. Bedrag is vast gesteld.
902 uur
Voor een brdrag van. 2250 Euro.
Nu moet ik zeker een inversteerder nodig (zoeken). Heb anders geen budget voor reclame of iets. Of moet geld opsparen tijdens het maken van het spel. En dan komt er meer onzekerheid om de hoek kijken.
Ag komt allemaal wel in een mooi documentje.
Komt goed.
En heb ff geen tijd om een verhaaltje met plaatjes te doen. Moet weer ingaan scannen herschrijven. enz enz.
Ben behoorlijk druk bezig met de laatste dingen te regelen.
Moet nog een inversteerder overhalen. Heb een KvK afspraak belastings dienst.
Had namelijk een goede vraag. Als het goed is ( zover ik kon lezen) valt het buiten de belasting. (meschien normale inkomsten belasting.) Maar het is niet egt een product of wel? binnenland of buitenland zaken?
Wordt de belasting vervallen, 0%tarief of normale 19%.
Weet er toevallig iemand er iets meer over?
Daarom ook de afspraak bij de belastingdienst. FF zeker weten.
thanks.
miste een 5quote:Op donderdag 3 april 2008 01:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mist een 0?
Je kan het hosten in het buitenland waar geen belasting wordt betaald, volgens mij mag dat
quote:Op donderdag 3 april 2008 01:19 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Maar okey.
De programmeurs zijn nu rond. Bedrag is vast gesteld.
902 uur
Voor een bedrag van. 22550 Euro.
Nu moet ik zeker een inversteerder nodig (zoeken). Heb anders geen budget voor reclame of iets. Of moet geld opsparen tijdens het maken van het spel. En dan komt er meer onzekerheid om de hoek kijken.
Het programeren van het spel zelf is 110 uur.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:26 schreef disjfa het volgende:
[..]![]()
25 euro per uur. Dat zijn 16 jarige studenten
In 900 uur maken die wat echte programeurs maken in 90 uur
Die gasten zullen blij zijn met al je geld, maar je begrijpt zelf toch wel dat je nu of een kopie van een bestaande game krijgt of een heel slecht gemaakt spel
Programeerwerk 110 uurquote:Op donderdag 3 april 2008 01:34 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Het programeren van het spel zelf is 110 uur.
3 weken? meer 1 week.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
Programeerwerk 110 uurDat is bijna drie weken. Wat denk je dat daar gedaan gaat worden.
Maar dan nog is 25 euro per uur gewoon voor een normale pragrameur natuurlijk niet normaal. Dan zou deze meneer 14 euro bruto verdienen en word er voor huur pand 0 gerekend. Voor desnoods contact met jou 0 gerekend. Extra kosten 0. Lijkt mij theoretisch onmogenlijk.
Maar wat jij zegt. Jij wilt dik de schulden in komen voor een spelletje van 2.5 weken werk. Als jij je daarmee voldaan voelt moet je het zeker doen. Ik zou er niet direct in trappen. Het zijn jouw centen.
Ik probeer mensen te helpen die 20.000 euro het riool in gaan gooien voor nietsquote:Op donderdag 3 april 2008 01:51 schreef Roelof_Kremer het volgende:
btw, wtf doe jij eigelijk zolaat hier? Moet je morgen niet werken of zo? school. zoiets?
waarvoor denk je dat het bedrijf een vertaler heeft?quote:Op donderdag 3 april 2008 01:48 schreef disjfa het volgende:
Voor 3 personen 1 week jaLike i said.
Maargoed, we merken het wel over 4 maanden dan.
En niet buitenlandersDat werkt
Die begrijpen wat jij zegt
Die gaan dingen maken in nog meer uur dan die studentjes van net in nog tjd en daar komt nog minder vandaan
110 uur
was alleen verbaast dat iemand nog waker was?quote:Op donderdag 3 april 2008 01:53 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik probeer mensen te helpen die 20.000 euro het riool in gaan gooien voor nietsIk zal volgende keer voor iets goeds te doen voor de mensheid te gaan slapen zodat ik een egiost kan blijven
quote:Op donderdag 3 april 2008 00:53 schreef disjfa het volgende:
Die link die die meneer had gevonden staat gewoon op je profiel van insidegamerZei ik ook al wat over vorige week
Ik denk dat je je hier enorm op verkijkt.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:34 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Het programeren van het spel zelf is 110 uur.
Ik zou die gok minstens willen verdubbelen. En dan ga je dus al de boot in, want geen programmeur die twee jaar gaat werken voor een schamele 22.000.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:58 schreef L.Denninger het volgende:
Mijn gok ?
Minstens een manjaar om het een beetje speelbaar zo te krijgen als Roelof het wil hebben.
Natuurlijk kun je snel een simpele uitgeklede versie in elkaar flatsen, maar als je alles erin wilt hebben wat hij in z'n hoofd heeft, en het ook nog wilt testen, ben je denk ik al weer anderhalf jaar verder.
Ik zei ook "minstens" en "een beetje" hequote:Op donderdag 3 april 2008 11:00 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik zou die gok minstens willen verdubbelen. En dan ga je dus al de boot in, want geen programmeur die twee jaar gaat werken voor een schamele 22.000.
roelof kan niks zelf.. hij moet alles zelf doen. Daarnaast heeft hij geen community om mee te beginnen. Ik verwacht minimaal dat hij 2 jaar bezig is om alles op te zetten. Daarnaast gaat het veel meer dan 22000 euro kosten omdat alle wijzigingen die d'r aan gemaakt moeten worden ook geprogrammeerd moeten worden door een programmeur.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:58 schreef L.Denninger het volgende:
Mijn gok ?
Minstens een manjaar om het een beetje speelbaar zo te krijgen als Roelof het wil hebben.
Natuurlijk kun je snel een simpele uitgeklede versie in elkaar flatsen, maar als je alles erin wilt hebben wat hij in z'n hoofd heeft, en het ook nog wilt testen, ben je denk ik al weer anderhalf jaar verder.
die 900 uur is het maximale dat ik betaal. elk uur er overheen op hun koste:quote:Op donderdag 3 april 2008 16:52 schreef L.Denninger het volgende:
Kijk, dat lijkt er al wat meer op, al denk ik dat sommige schattingen nog steeds aan de lage kant zijn en vaak meerdere iteraties nodig zullen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |