quote:Op donderdag 3 april 2008 01:19 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Maar okey.
De programmeurs zijn nu rond. Bedrag is vast gesteld.
902 uur
Voor een bedrag van. 22550 Euro.
Nu moet ik zeker een inversteerder nodig (zoeken). Heb anders geen budget voor reclame of iets. Of moet geld opsparen tijdens het maken van het spel. En dan komt er meer onzekerheid om de hoek kijken.
Het programeren van het spel zelf is 110 uur.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:26 schreef disjfa het volgende:
[..]![]()
25 euro per uur. Dat zijn 16 jarige studenten
In 900 uur maken die wat echte programeurs maken in 90 uur
Die gasten zullen blij zijn met al je geld, maar je begrijpt zelf toch wel dat je nu of een kopie van een bestaande game krijgt of een heel slecht gemaakt spel
Programeerwerk 110 uurquote:Op donderdag 3 april 2008 01:34 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Het programeren van het spel zelf is 110 uur.
3 weken? meer 1 week.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
Programeerwerk 110 uurDat is bijna drie weken. Wat denk je dat daar gedaan gaat worden.
Maar dan nog is 25 euro per uur gewoon voor een normale pragrameur natuurlijk niet normaal. Dan zou deze meneer 14 euro bruto verdienen en word er voor huur pand 0 gerekend. Voor desnoods contact met jou 0 gerekend. Extra kosten 0. Lijkt mij theoretisch onmogenlijk.
Maar wat jij zegt. Jij wilt dik de schulden in komen voor een spelletje van 2.5 weken werk. Als jij je daarmee voldaan voelt moet je het zeker doen. Ik zou er niet direct in trappen. Het zijn jouw centen.
Ik probeer mensen te helpen die 20.000 euro het riool in gaan gooien voor nietsquote:Op donderdag 3 april 2008 01:51 schreef Roelof_Kremer het volgende:
btw, wtf doe jij eigelijk zolaat hier? Moet je morgen niet werken of zo? school. zoiets?
waarvoor denk je dat het bedrijf een vertaler heeft?quote:Op donderdag 3 april 2008 01:48 schreef disjfa het volgende:
Voor 3 personen 1 week jaLike i said.
Maargoed, we merken het wel over 4 maanden dan.
En niet buitenlandersDat werkt
Die begrijpen wat jij zegt
Die gaan dingen maken in nog meer uur dan die studentjes van net in nog tjd en daar komt nog minder vandaan
110 uur
was alleen verbaast dat iemand nog waker was?quote:Op donderdag 3 april 2008 01:53 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik probeer mensen te helpen die 20.000 euro het riool in gaan gooien voor nietsIk zal volgende keer voor iets goeds te doen voor de mensheid te gaan slapen zodat ik een egiost kan blijven
quote:Op donderdag 3 april 2008 00:53 schreef disjfa het volgende:
Die link die die meneer had gevonden staat gewoon op je profiel van insidegamerZei ik ook al wat over vorige week
Ik denk dat je je hier enorm op verkijkt.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:34 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Het programeren van het spel zelf is 110 uur.
Ik zou die gok minstens willen verdubbelen. En dan ga je dus al de boot in, want geen programmeur die twee jaar gaat werken voor een schamele 22.000.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:58 schreef L.Denninger het volgende:
Mijn gok ?
Minstens een manjaar om het een beetje speelbaar zo te krijgen als Roelof het wil hebben.
Natuurlijk kun je snel een simpele uitgeklede versie in elkaar flatsen, maar als je alles erin wilt hebben wat hij in z'n hoofd heeft, en het ook nog wilt testen, ben je denk ik al weer anderhalf jaar verder.
Ik zei ook "minstens" en "een beetje" hequote:Op donderdag 3 april 2008 11:00 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik zou die gok minstens willen verdubbelen. En dan ga je dus al de boot in, want geen programmeur die twee jaar gaat werken voor een schamele 22.000.
roelof kan niks zelf.. hij moet alles zelf doen. Daarnaast heeft hij geen community om mee te beginnen. Ik verwacht minimaal dat hij 2 jaar bezig is om alles op te zetten. Daarnaast gaat het veel meer dan 22000 euro kosten omdat alle wijzigingen die d'r aan gemaakt moeten worden ook geprogrammeerd moeten worden door een programmeur.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:58 schreef L.Denninger het volgende:
Mijn gok ?
Minstens een manjaar om het een beetje speelbaar zo te krijgen als Roelof het wil hebben.
Natuurlijk kun je snel een simpele uitgeklede versie in elkaar flatsen, maar als je alles erin wilt hebben wat hij in z'n hoofd heeft, en het ook nog wilt testen, ben je denk ik al weer anderhalf jaar verder.
die 900 uur is het maximale dat ik betaal. elk uur er overheen op hun koste:quote:Op donderdag 3 april 2008 16:52 schreef L.Denninger het volgende:
Kijk, dat lijkt er al wat meer op, al denk ik dat sommige schattingen nog steeds aan de lage kant zijn en vaak meerdere iteraties nodig zullen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |