quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:34 schreef zquing het volgende:Over oorlog enzo,
bouw wachtijden in, dit voorkomt dat mensen 10tallen aanvallen gaan doen in een uur. Verder zorgt 't voor een extra strategisch aspect.
mensen zullen dan de keuze moeten maken of ze wel hun units uitsturen(dus minder def hebben thuis) of niet. Heb je geen wait times dan maakt 't geen bal uit want je kan je aanvallen aangezien je def dan toch niet veranderd
Wat beter is, maak een korte wait time van een uur of 4 voor binnen de sector en+2 uur voor iedere sector verder. Om alliance wars leuk te houden zou je warpgates(oid) kunnen maken in een sector waardoor mensen uit een alliance een iemand anders kan aanvallen in 4 uur.
Verder kan je commercial warpgates maken(moneydrain) waar een speler aan 't spel voor moet betalen zodat hij daar gebruik van kan maken. Of laat spelers zelf warpgates exploiten zodat ze daar geld aan kunnen verdienen.
Verder zorgen wachttijden ervoor dat je niet super intensief hoef te spelen aangezien je toch moet wachten
Speel je ogame?

Had in het vorig post al gezegd dat het voor en nadelen geeft.
Maar de verdedeging veranderd zeker. Het is er niet.

behalve je floot.
Er is zeker en altijd team work voor nodig. Of heel veel inzicht in de schip types.
Het is namelijk ontworpen om intensief te kunnen spelen. Dat je best een paar uur per dag er aan kan besteden of maar 15 minuten.
Het grafies weergave van ogame travian tribalwars en ander moet je vergeten. Het is er niet.
Het is een oorlog spel, geen wacht spel. Een RTS geen WTS (wait time strategy).
Dan komt waarscheinlijk de vraag/melding:
kunnen mensen dan niet in 1 dag helameel van het spel gekickt worden?
NEE
Er zijn beveiligheden om dat te verkomen.
Als een speler een aantal is aangevallen en X% van zijn power heeft verloren zal hij een aantal uur in een protection komen. Maar, als de speler een schip bouwd verliest hij deze protection in een paar seconde.
Het strategisch aspect zit zeker in het maken van je vloot, met de type schepen die je heb. En het maken van ally's.
Daarnaast, als je iemand heb aangevallen of je bent aangevallen zal je vloot waarscheinlijk ongebalanseerd zijn en veel zwakker.
thanks
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.