denk dat hij met het idee aankomt en CEO van het bedrijf wordt.. tenminste dat dacht ik ergens gelezen te hebbenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:03 schreef BereNDD het volgende:
Vind je het heel raar als ik het hele plan plus opzet een beetje warrig vindt?
Wat wordt trouwens jouw aandeel in dit hele verhaal? Bedenken / verder uitdenken van het concept?
en googlen naar concept art?
heb jij je game a gesubmit bij games.fok dan? en je kunt ook reclame maken bij fok! daar zou ik misschien dit topic bij zetten.. kun je nog meer feedback krijgen!quote:Al kan er tijdens het geheel reclame worden gemaakt. Vanaf de open beta word er goed reclame gemaakt.
zover ik weet hoeft degene die het bedrijf runned niet te programmeren/schetsen.. TS maakt duidelijk dat hij een aantal programmeurs heeft gevonden die zijn idee ontwikkelen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:20 schreef Vince22 het volgende:
Eensch is. Kun je zelf eigenlijk wel iets? Schetsen? Programmeren? Marketing?
Het enige wat ik lees zijn (vage) ideeën met weinig concreets. Toch zeg ik tvp!
??quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:31 schreef BereNDD het volgende:
[/sarcasme]
Minachting was niet de bedoeling. Ben wel geinteresseerd verder, wil gewoon weten wat de exacte plannen van de TS zijn voor de toekomst en wat zijn inbreng in alles is. Is hij alleen voor het concept of heeft hij nog verdere inspraak. Wil hij het hele verhaal ontwerpen en ook overal bij betrokken zijn. Meer het screenplay - director verhaal.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:26 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zover ik weet hoeft degene die het bedrijf runned niet te programmeren/schetsen.. TS maakt duidelijk dat hij een aantal programmeurs heeft gevonden die zijn idee ontwikkelen.
beetje kansloze reactie dit, want als je topic had gelezen dan wist je dat TS dit beter heeft uitgedacht. beetje minachtig
Tja, even de spellingscontrole erover gooien is weinig moeite, dan heeft hij al 80% van zijn spelfouten eruit.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:45 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Minachting was niet de bedoeling. Ben wel geinteresseerd verder, wil gewoon weten wat de exacte plannen van de TS zijn voor de toekomst en wat zijn inbreng in alles is. Is hij alleen voor het concept of heeft hij nog verdere inspraak. Wil hij het hele verhaal ontwerpen en ook overal bij betrokken zijn. Meer het screenplay - director verhaal.
Alleen het taalgebruik en taalfouten lokken eigenlijk wel een beetje minachting uit. Maar goed, niet iedereen kan goed Nederlands schrijven.
TS ga in vorig topic aan dat hij een hersenbeschadiging had. Daardoor heeft hij moeite met schrijven/typen. Maar ik denk vast dat TS wel iets heeft opgenomen in zijn plan van aanpak dat er iemand op zijn spelling let.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:50 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Tja, even de spellingscontrole erover gooien is weinig moeite, dan heeft hij al 80% van zijn spelfouten eruit.
Wil hij een succes van dit spel maken en succes met zijn bedrijf krijgen dan is dat denk ik wel nodig. ben trouwens wel benieuwd naar de volgende rassenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:51 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
TS ga in vorig topic aan dat hij een hersenbeschadiging had. Daardoor heeft hij moeite met schrijven/typen. Maar ik denk vast dat TS wel iets heeft opgenomen in zijn plan van aanpak dat er iemand op zijn spelling let.
Tja warrig,quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:03 schreef BereNDD het volgende:
Vind je het heel raar als ik het hele plan plus opzet een beetje warrig vindt?
Wat wordt trouwens jouw aandeel in dit hele verhaal? Bedenken / verder uitdenken van het concept?
en googlen naar concept art?
Ik kan wel tijden opstellen maar als het niet haalbaars is voor de programmeurs heb je er als nog niks aan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:30 schreef disjfa het volgende:
Een lichte inzicht van het geheel. Ik neem aan dat je daarmee bedoelt dat je een idee hebt wat je zou moeten opzetten. Een idee heb je niets aan. Je zei eerder ook al een ondernemingsplan geschreven te hebben. Dat is een serieuse kijk met waar je mee bezig bent en niet "wat richttijden voor mijzelf"
Ben je nou serieus bezig of gewoon een beetje aan het lanterfanteren? En als het eerste, laat zien dan.
Het word in het Engels geprogrammeerd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:47 schreef BereNDD het volgende:
hoeveel mensen gaan eraan werken??
In welke taal gaan ze het spel programmeren?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:59 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Het word in het Engels geprogrammeerd.
Daar had ik al aan gedacht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:59 schreef L.Denninger het volgende:
Hebben die programmeurs ervaring met spellen maken ?
Ik kan je vertellen dat een game maken heel wat anders is dan een website in elkaar scripten of een calculatortje coden :-)
(Tenzij je het spel in flash wilt maken natuurlijk)
o tja, ander taal.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:00 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Er is geen enkele computer die engels begrijpt, je zou eens een programmeertaal kunnen proberen
welke programmeurs heb je benaderd dan? want misschien kunnen we daar wat ervaringen over uitwisselen. Want wat jij wil maken, met natuurkundige berekeningen, is best ingewikkeld. Ik hoop dat de organisatie die je in gaat huren zulke dingen kunnen programmeren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:18 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
o tja, ander taal.
Zover ik weet zal het in php gescript kunnen worden. Zal zeker html en andere talen toegepast kunnen worden.
Maar daar heb ik zelf dus geen ervaring in. Maar ik geloof in de inschatting van de programmeurs.
Nou ja, als het een web- en turn-based strategy game is is het voornamelijk een kwestie van systemen scripten en niet van echte physics.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:25 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
welke programmeurs heb je benaderd dan? want misschien kunnen we daar wat ervaringen over uitwisselen. Want wat jij wil maken, met natuurkundige berekeningen, is best ingewikkeld. Ik hoop dat de organisatie die je in gaat huren zulke dingen kunnen programmeren.
Een web browser met een lekkere internet verbindingquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:27 schreef lungo het volgende:
Wat zijn de sijsteemeisen
Al is het voor sommige nieuw een game te maken. Met de ervaring van de andere programeurs die ervaring hebben met games maken. Zal het zeker lukken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:25 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
welke programmeurs heb je benaderd dan? want misschien kunnen we daar wat ervaringen over uitwisselen. Want wat jij wil maken, met natuurkundige berekeningen, is best ingewikkeld. Ik hoop dat de organisatie die je in gaat huren zulke dingen kunnen programmeren.
maar uit je reactie maak ik op dat je nog geen programmeurs benaderd hebt. Of wil je je dev team geheim houden? opzich geen gek idee, want anders koopt EA zulke dingen weer opquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:38 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Al is het voor sommige nieuw een game te maken. Met de ervaring van de andere programeurs die ervaring hebben met games maken. Zal het zeker lukken.
oke.. misschien geen physics, maar het berekenen van een locatie van een schip is seriues best moeilijk. Stel je voor dat er een schip van punt a naar punt B gaat. In space heb je natuurlijk x,y en z coordinaten. als het schip een bepaalde snelheid heeft zal het toch berekend moeten worden hoe snel hij bij punt b is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nou ja, als het een web- en turn-based strategy game is is het voornamelijk een kwestie van systemen scripten en niet van echte physics.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:02 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
oke.. misschien geen physics, maar het berekenen van een locatie van een schip is seriues best moeilijk. Stel je voor dat er een schip van punt a naar punt B gaat. In space heb je natuurlijk x,y en z coordinaten. als het schip een bepaalde snelheid heeft zal het toch berekend moeten worden hoe snel hij bij punt b is.
Het is namelijk dat ik het team/bedrijf geheim will houden om gedonder te verkomen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:58 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
maar uit je reactie maak ik op dat je nog geen programmeurs benaderd hebt. Of wil je je dev team geheim houden? opzich geen gek idee, want anders koopt EA zulke dingen weer op
maar hoe verplaats je jezelf dan door de "galaxy" en hoe lang duurd dat dan? Kun je alleen schepen aanvallen van mensen die online zijn of kun je ook schepen aanvallen die dood liggen? Dus het kan voorkomen dat je terug komt en je hele vloot is opeens weg?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:39 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Er wordt niet berekend van punt a naar punt b
Het is gewoon: klick --> annval --> win
or lose.
aha, daar is wat op bedacht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:02 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
maar hoe verplaats je jezelf dan door de "galaxy" en hoe lang duurd dat dan? Kun je alleen schepen aanvallen van mensen die online zijn of kun je ook schepen aanvallen die dood liggen? Dus het kan voorkomen dat je terug komt en je hele vloot is opeens weg?
dat laatste zou geen motivatie zijn om weer te spelen..
Die zitten al in Starcraft hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:30 schreef Roelof_Kremer het volgende:
. From the legends we are told now,
1200 years ago. When The federation of planets was at its highest peek, the alliance fell down with the most horrific galactic war in history. Killing thousands of planets, a dozen races and billions of creatures.
. From humanity
Almost destroyed there race in the galactic war. Few brave souls left tear home world, searching in the uncharted space at the outskirts of the galaxy. With one thing in mind, build a Utopian like Empire. And rebuild their homes
. To new goals
Now building their great Star Empire, thriving for one goal. With the will of power.
Rule the galaxy and take the throne as the most powerful star empire.
. The Terran Star Empire.
[ afbeelding ]
tot het volgende aflevering van, the story line
goed idee! en dit keer met concept art! maakt niet uit of het in paint gemaakt is! ik wil concept art!quote:Roelof wat zeg je er van morgen om 20:30 weer een ras uit de doeken doen?
art,quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:12 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
goed idee! en dit keer met concept art! maakt niet uit of het in paint gemaakt is! ik wil concept art!
ahh kom op.. doe idd keer je best! wij hebben zoveel feedback gegeven.. wij hebben eigenlijk wel conceptart verdient!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:10 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
art,
en je denkt dat ik kan tekenen? (joke)
ag, zal mijn best doen.
Dus geen 3D grafies gedoe....quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:34 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Je moet wel inzien dat het geheel niet grafies wordt weergegeven. 3D grafies gedoe zal je niet vinden.
thanks
Roelof
Onzin, dat is een lineaire interpolatie die je met wiskunde uit de 1e klas van de mavo oplost.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:02 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
oke.. misschien geen physics, maar het berekenen van een locatie van een schip is seriues best moeilijk. Stel je voor dat er een schip van punt a naar punt B gaat. In space heb je natuurlijk x,y en z coordinaten. als het schip een bepaalde snelheid heeft zal het toch berekend moeten worden hoe snel hij bij punt b is.
Irrelevant.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:32 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Dus geen 3D grafies gedoe....
Dat had ik eigenlijk al wel een klein beetje verwacht, maar je punten / stats overzicht wordt dus ondersteund door 2D plaatjes? Of zit er verder niks grafisch (naast de interface waar je alle handelingen in moet uitvoeren?) in het spel?
hier zit jij dus fout he... deze game gaat verder dan andere games. Ts gaf aan dat hij veel dingen miste in bestaande games. TS had het ook nog over het hebben van pets (huisdieren) en ik neem aan dat die op verschillende locaties in galagy ondergebracht kunnen worden. Als je dan met je schip wilt verplaatsen door de galaxy en je wilt rekening houden met de pets... dan gaat je formule niet door. Daarnaast kun je in jou formule geen verband leggen tussen je pet, schip en vijandelijk schip.quote:Als het inderdaad een turnbased strategy-game is heb je geen slimme coders nodig die weten hoe ze de Havok physics-engine moeten gebruiken, maar kom je met een "medium-level" coders al een heel eind.
Maar Roelof, hoe zit dat nou als ik wél een fanatiek speler ben, maar 2 weken vakantie geboekt heb naar Torremolinos of Salou? Kan ik na die 2 dagen mijn complete vloot verliezen als mijn protection op is? En als ik dan op het strand zou liggen, mij drukmakend of mijn vloot het wel gaat redden, kunnen allies me dan ondersteunen? Of hoef ik me niet druk te maken dat het spel deze zomer uitkomt?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:34 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
De regels geeft de kans alleen om opnieuw op te bouwen. En als de speler een lekker vloot heeft opgebouwd kan de speler een dagje of 2 weg gaan zonder echte zorgen.
thanks
Roelof
Simpelweg een parent/child-based objectsysteem gebruiken, ik zie het probleem niet ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:58 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
hier zit jij dus fout he... deze game gaat verder dan andere games. Ts gaf aan dat hij veel dingen miste in bestaande games. TS had het ook nog over het hebben van pets (huisdieren) en ik neem aan dat die op verschillende locaties in galagy ondergebracht kunnen worden. Als je dan met je schip wilt verplaatsen door de galaxy en je wilt rekening houden met de pets... dan gaat je formule niet door. Daarnaast kun je in jou formule geen verband leggen tussen je pet, schip en vijandelijk schip.
snap je mijn uitleg een beetje?
ik heb helaas het geld, rescources en het idee niet wat TS wel heeft. dus ik heb nooit een game gemaakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:14 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Simpelweg een parent/child-based objectsysteem gebruiken, ik zie het probleem niet ?
(Heb je zelf wel eens een game gemaakt ?)
Om een game te maken heb je niet perse geld nodig hoor, een computer is genoegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:08 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ik heb helaas het geld, rescources en het idee niet wat TS wel heeft. dus ik heb nooit een game gemaakt.
Niks Irrelevant, gewoon een informatieve vraag omdat hij er zo weinig over los laat. Plus als ik vraag in welke taal het geprogrammeerd gaat en het antwoord: "Engels" krijg is het helemaal niet irrelevant om dit soort vragen te stellen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:56 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Irrelevant.
Een leuk turn-based spel is een leuk turn-based spel, of je nou spiffy animated gifjes gebruikt om je stats aan te geven of een paar text karakters.
Ja want je huis betaald zichzelf, stroom is gratis, het eten is gratis... etc,quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:23 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Om een game te maken heb je niet perse geld nodig hoor, een computer is genoeg
Hoezo ? Kun je geen hobby hebben als je op jezelf woont ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:29 schreef BereNDD het volgende:
Ja want je huis betaald zichzelf, stroom is gratis, het eten is gratis... etc,
of je moet gewoon bij je ouders thuis wonen.
Lees jij nog even het forum door vriend, hij kan het niet zelf maken, heeft externe programmeurs nodig, wil het groot aanpakken (reclame etc.., veel users), nee je hebt gelijk daar heb je geen geld voor nodig.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:54 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Hoezo ? Kun je geen hobby hebben als je op jezelf woont ?
Ik kan lijsten met games opnoemen die door 1 persoon in hun vrije tijd gemaakt zijn hoor.
Je hoeft me geen 'vriend' te noemen hoor, we hebben nooit samen geknikkerd.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:12 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Lees jij nog even het forum door vriend, hij kan het niet zelf maken, heeft externe programmeurs nodig, wil het groot aanpakken (reclame etc.., veel users), nee je hebt gelijk daar heb je geen geld voor nodig.
Nu zou je waarschijnlijk een reactie plaatsen die lijkt op "Ja maar het kan wel als hobby, en ik kan mensen opnoemen die het ook als hobby erbij kunnen" dan zeg ik, dat staat toch totaal niet in verband met idee wat TS hier schets, hij wil het commercieel in de markt zetten. Ik kan ook genoeg voorbeelden opnoemen die geen drol met deze situatie te maken hebben maar zullen we daar een doelloos slowchat topic voor gebruiken?
Geen zorge,quote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:54 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Maar Roelof, hoe zit dat nou als ik wél een fanatiek speler ben, maar 2 weken vakantie geboekt heb naar Torremolinos of Salou? Kan ik na die 2 dagen mijn complete vloot verliezen als mijn protection op is? En als ik dan op het strand zou liggen, mij drukmakend of mijn vloot het wel gaat redden, kunnen allies me dan ondersteunen? Of hoef ik me niet druk te maken dat het spel deze zomer uitkomt?
Oja kameraad zuurkool?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En opeens kom jij gillen "Nou maar dat kan toch niet in je eentje ?"
Jawel, een game maken kan in je eentje.
Misschien niet die van de TS, maar daar ging het dus ook niet om want ik vroeg aan iemand anders of ie wel eens EEN game gemaakt heeft.
Dus als je een slowchat-topic op wilt zoeken, prima, misschien dat je daar wel mee kan doen zonder op te letten.
Kunnen we hier dan weer on-topic blijven zonder dat forum-ridders clueloos topics binnen komen vallen ?
Ik las hobby friturenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:49 schreef Roelof_Kremer het volgende:
en heb het al geprobeerd met hobby figuren
En de concept versie pleur in je de haardquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:05 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Ben bezig met inscannen van een cocept art. Maar dat rot ding doet wat vaag.
En een sector vrij geven is een beetje saai. wat nummertjes en gegevens,... bah.
Mooi plaatje![]()
zal het vandaag posten of morgen.
Ik ga eerst ff wat chillen voordat ik dat apparaat door het raam gooi.
Als het dan nog niet werk dan doe ik het raam open en dat gooi ik het apparaat naar buiten.
Tuurlijk, lijkt me wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:32 schreef AQuila360 het volgende:
Maar roelof als je dan eenmaal dat spel hebt lopen enz. komen er dan ook lui om alles in de gaten te houden enz?
wat af? Het concept art wel. maar niet het spel zelf.quote:
Kan ik iets van 10.000 schepen krijgen als ik beginquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:22 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
wat af? Het concept art wel. maar niet het spel zelf.
O en die scanner van mij die lig nu op straat in stukjes. Moet zo ff buiten vegen.
Morgen zal ik ff bij de buren scannen. Moet er tog heen voor een feesje.
Elk schip heeft ook onderhouds kosten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan ik iets van 10.000 schepen krijgen als ik beginDan kan ik zo iedereen onderdrukken!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:09 schreef AQuila360 het volgende:
Maar jij bent de god van dat spel tochjij kunt dat toch wel regelen?
Dan hou ik de boel in de gaten en als iemand kloot dan kicken we hem met 10.000 schepen whoppa!
Goed idee?
Het is gedoemd te mislukken dit spelquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:18 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat ontbrak er nog aan....powerhappy admins in het spel
Niet egt, was ff een nachtje in het ziekenhuis. Had wat verkeerds gegeten op de bbq van zaterdag.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:59 schreef Ericjuh het volgende:
ik zou ook idd gaan denken dat roelof een paar problemen heeft met de game. Want anders had hij allang wat info gepost een race.
zijn de problemen ernstig? Gaat de game nog door?
Sorry, maar dat staat echt al 100 keer uitgelegt in de 2 topicsquote:Op maandag 31 maart 2008 15:31 schreef Seneca het volgende:
Heb je al enig idee welke engine je wil gaan gebruiken? Of wil je er zelf een gaan bouwen? En wie gaat het programmeerwerk doen? Welke programmeertaal ga je gebruiken? Waar ga je het artwork vandaan halen? Etc.
Ok, misschien had ik iets te vlug gepost.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:38 schreef disjfa het volgende:
[..]
Sorry, maar dat staat echt al 100 keer uitgelegt in de 2 topicsMischien moet je eerst de topics doorlezen en dan wat posten ipv andersom
Ik lever het concept en het idee van de art. En de programerings firma gaat het allemaal uitzoeken.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:31 schreef Seneca het volgende:
Heb je al enig idee welke engine je wil gaan gebruiken? Of wil je er zelf een gaan bouwen? En wie gaat het programmeerwerk doen? Welke programmeertaal ga je gebruiken? Waar ga je het artwork vandaan halen? Etc.
Neuh, dat bedoelde je helemaaaaaaaal niet toen je hier : game in ontwikkeling #2quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:09 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ik kwam er niet doorheen gillen dat je niet in je eentje een game kan maken.
Ik denk dat ik iets meer credits heb om hier mee te praten dan jij eerlijk gezegdquote:Volgens mij kom jij hier dit topic binnenvallen met allerlei wijsneuserige opmerkingen...
Wel het verloop van een topic een beetje op een rijtje houden hé.. en niet je eigen beleving hier gaan projecteren als zijnde de realiteit.
Mafkeesje, lees nou eens goed dan.. dat was een reactie op jouw post..quote:Op maandag 31 maart 2008 17:17 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Neuh, dat bedoelde je helemaaaaaaaal niet toen je hier : game in ontwikkeling #2
riep dat stroom zichzelf wel betaalt etc.,
en vervolgens hier : game in ontwikkeling #2
de verkeerde vergelijking met de game van de TS ging trekken, waar het helemaal niet over ging
[..]
Ik denk dat ik iets meer credits heb om hier mee te praten dan jij eerlijk gezegd
Hahaha, deze nomineer ik bij deze voor het 'trieste opmerking van de week' award..quote:Op maandag 31 maart 2008 17:17 schreef L.Denninger het volgende:
Ik denk dat ik iets meer credits heb om hier mee te praten dan jij eerlijk gezegd
Ja, eentje die nergens op sloeg omdat jij het hebt over het spel van TS en ik niet, maar ik ga dat niet blijven uitleggen.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:28 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Mafkeesje, lees nou eens goed dan.. dat was een reactie op jouw post..
Ik wacht op de lijst met spellen die jij dan hebt gemaakt ?quote:Hahaha, deze nomineer ik bij deze voor het 'trieste opmerking van de week' award..
Zelden zo'n trieste opmerking gelezen
hahaha
Je loopt nu echt jezelf belachelijk te maken héquote:Op maandag 31 maart 2008 17:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik wacht op de lijst met spellen die jij dan hebt gemaakt ?
kwart voor 7! de onderhandelingen over de begroting zullen wel stroef lopenquote:Op maandag 31 maart 2008 16:31 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Ik lever het concept en het idee van de art. En de programerings firma gaat het allemaal uitzoeken.
Ik moet vandaag het uiteindelijke begroting binnen krijgen. Zal ff een belletje geven.
Hoezo ?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je loopt nu echt jezelf belachelijk te maken héMet je credits
![]()
De budget is op 5 jaar basis.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:39 schreef existenz het volgende:
Je hebt overigens ook budget nodig om de game de eerste jaren draaiende te houden he... Hij is echt niet vanaf dag 1 winstgevend. Reken minimaal op 2 jaar.....
Ik probeer het uurloon omlaag te halen. luckt aardig.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:50 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
kwart voor 7! de onderhandelingen over de begroting zullen wel stroef lopenRoelof, stuk bij been houden en gewoon zorgen dat je niet genaaid wordt! Vooral iemand met weinig programmeer ervaring!
wij? omdat wij jou zoveel feedback hebben gegeven?quote:Moet je raden wie die power happy admin wordt.
en als je seriues voor het helft van het geld een php/html cursus gaat volgen en het zelf gaat programmeren? dat is pas onderhandelenquote:Dit kost wel wat natuurlijk.
Maar tja. Ik zie wel wat de uiteindelijke prijs wordt.
Probeer natuurlijk het beste te hebben.
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:50 schreef Ericjuh het volgende:
en als je seriues voor het helft van het geld een php/html cursus gaat volgen en het zelf gaat programmeren? dat is pas onderhandelen
Kansspelquote:Op maandag 31 maart 2008 20:59 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Had ff nog 1 vraagje.
onder welke sector vald deze game
En nee ict of game sector staat er niet tussen.
Moet wat invullen bij de kvk. vaag gedoe ook.
stomme vragen.
Gedacht aan latere updates? Lijkt me dat je dat dan ook moet uitbesteden.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:35 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Ik probeer het uurloon omlaag te halen. luckt aardig.
Daarnaast denk ik dat hun te moelijk denken. Over een web browser gameSommige uren zijn wel (tok....tok).
Het gaat daarnaast wel lekker. Als het goed is komt er 4 functies.
Power happy admin
Admin
Guardian
player.
Moet je raden wie die power happy admin wordt.
En omdat ik niet zo geweldig ben met program komt er een over uitgebouwde power happy admin.
Zodat ik zelf makkelijk rassen ken toe voegen veranderen . En natuurlijk andere dingen.
Dit kost wel wat natuurlijk.
Maar tja. Ik zie wel wat de uiteindelijke prijs wordt.
Probeer natuurlijk het beste te hebben.
Wat doe je toch Roef!! Als jij echt was gestikt in dat kippebotje was die game er nooit meer gekomenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:30 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Niet egt, was ff een nachtje in het ziekenhuis. Had wat verkeerds gegeten op de bbq van zaterdag.
Neequote:Op maandag 31 maart 2008 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat doe je toch Roef!! Als jij echt was gestikt in dat kippebotje hadden was die game er nooit meer gekomen![]()
Voortaan iets voorzichtiger oke?
Heb je der verteld over je game?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:34 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Nee
allergie, had wat moeite met ademen.
Leuke zusters in die ziekehuis, y
Moet er maar vaker er naar toe gaan.
quote:
Ja das flauw zeg nu mag ze zeker ook een Power Happy Admin worden!quote:Op maandag 31 maart 2008 21:53 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Beetje, allen dat ik er een aan het opstarten ben.
Kreeg een grote kus als bijdrage
Ik hoop dat je met zo'n investering toch wel wat meer dan 1000 spelers haalt. nog geeneens 1/10 zal gaan betalen voor de game. Je zult een groot gedeelte hebben die na die tijd niet meer weerkomt. De overige zullen voor grootste gedeelte gratis gaan gamen.quote:Moet iedergeval 500 tot 1000 spelers zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |