Foto?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:30 schreef Bob. het volgende:
He, sinds wanneer heeft de UB zo'n fancy vingerafdrukken systeem om de kastjes te openen?
Goed voor je conditie.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
Gek genoeg zit ik niet op een computer naast de kluisjes, dus helaas.
Gelukkgi maar, want anders was het arme computerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
Gek genoeg zit ik niet op een computer naast de kluisjes, dus helaas.
Hier nu ook niet meer. Net dus nog wel. (Achter het station)quote:
Hehequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:21 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hier nu ook niet meer. Net dus nog wel. (Achter het station)
Toen woonde ik nog niet in Groningen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:29 schreef Dikkepeer het volgende:
[..]
Hehe
Jammer, ik wil wel weer zo'n dik pak sneeuw hebben zoals een paar jaar geleden in maartEcht 30 cm toen.
Zolang het 19 en 5 april maar wat warmer is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:29 schreef Dikkepeer het volgende:
[..]
Hehe
Jammer, ik wil wel weer zo'n dik pak sneeuw hebben zoals een paar jaar geleden in maartEcht 30 cm toen.
Verjaardagen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zolang het 19 en 5 april maar wat warmer is.
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
19 en 5 april?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Netjesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:31 schreef JH87 het volgende:
Ik ben wel met die sneeuwellende van twee jaar geleden 10,5 uur onderweg geweest om van Groningen in Arnhem te komen. M'n vertragingrecord bij de NS.
De wegen waren hier toen 's middags weer goed begaanbaar, zo goed zelfs dat ik vanuit mijn ouderlijk huis nog naar Groningen gereisd ben en met de stadsbus richting mn kamer ben gegaanquote:
Dus het stelde gewoon geen zak voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De wegen waren hier toen 's middags weer goed begaanbaar, zo goed zelfs dat ik vanuit mijn ouderlijk huis nog naar Groningen gereisd ben en met de stadsbus richting mn kamer ben gegaan
Mocht j het willen weten: ja.quote:
Lag 's ochtends wel zeker een cm of 8 en op veel plaatsen nog meerquote:
Dat was dus die ellende van twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lag 's ochtends wel zeker een cm of 8 en op veel plaatsen nog meer![]()
Maar het kan niet tippen aan die keer dat het halve land plat lag en we hier in het noorden afvroegen welke sneeuw ze bedoelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |