Oh ja, verjaardag ..... kloptquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Palma komt vandaag toch niet? Onder het mom 'verjaardag', begreep ik.
Morgenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Palma komt vandaag toch niet? Onder het mom 'verjaardag', begreep ik.
Of ze laten ze lekker liggen omdat ze dit Paasweekend al zulke goede televisie gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:11 schreef pullup het volgende:
Morgen![]()
Wie gaat ze dan voor 3 uur uit bed schoppen ?
Ik hoop dat ze een goede drill-instructeur,zo'n sadistisch sergeantje ervoor hebben opgetrommeld
Liekequote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ze laten ze lekker liggen omdat ze dit Paasweekend al zulke goede televisie gemaakt hebben.
Is Amanda er trouwens al uit wie van haar onuitputtelijke naastenkring haar een weekje mag komen vergezellen in de kooi?
Ik geloof niet dat het al rond is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ze laten ze lekker liggen omdat ze dit Paasweekend al zulke goede televisie gemaakt hebben.
Is Amanda er trouwens al uit wie van haar onuitputtelijke naastenkring haar een weekje mag komen vergezellen in de kooi?
Ze wil met haar keuze natuurlijk niemand tekort doen. Die hele in-crowd (lees familie Kubatz) staat te springen om op bezoek te komen.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:20 schreef AnTjUh het volgende:
nou kom maar op met die haan!!!
Dat was volgens mij een no go.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:18 schreef Lady-night het volgende:
Lieke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |