abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3384745
Tegen beter weten ben ik, op het forum van concertorganisator, een verzameltopic begonnen voor Amsterdam ArenA haters.

Dit naar aanleiding van geruchten over U2 concerten in de Arena komende zomer en de imo belabberde kwaliteiten van dat stadion als concertlokatie.

Mocht iemand nog een 'negatieve' bijdrage hebben, dan hoor ik het graag

pi_3385003
nou niet echt iets met de arena te maken... hele inderect maar...

maar waarom wordt GVD sensation black edition op dezelfde dag gegeven als de love parade?!?!?! kut lijers!

zo mijn gal is gespoten...

ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
pi_3390031
Ik ben best wel een groot fan van U2, maar ik zal er zker niet zijn, als ze spelen in de aRENa, ze horen gewoon in DE Kuip!
  dinsdag 5 maart 2002 @ 09:58:44 #4
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3390040
quote:
Op maandag 04 maart 2002 19:29 schreef Buddha_Monk het volgende:
nou niet echt iets met de arena te maken... hele inderect maar...

maar waarom wordt GVD sensation black edition op dezelfde dag gegeven als de love parade?!?!?! kut lijers!

zo mijn gal is gespoten...

ghe ghe, ik ff geluk, wilde toch naar Sensation White Edition
pi_3393261
quote:
Op maandag 04 maart 2002 19:29 schreef Buddha_Monk het volgende:

waarom niet?
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_3405849
Mij zul je alleen in de arena zien als NEC er landskampioen kan worden; Dus dat zal nog wel ff duren.
pi_3405972
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 16:40 schreef deepthroat het volgende:
Mij zul je alleen in de arena zien als NEC er landskampioen kan worden; Dus dat zal nog wel ff duren.
Tegen die tijd heeft Ajax al een nieuw stadion denk ik
-
  maandag 29 april 2002 @ 15:04:16 #8
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4003171
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 16:40 schreef deepthroat het volgende:
als NEC zou ik er eerst maar eens voor zoregn dat die ijdorpers/buitenlanders geen kampioen worden in Nijmegen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')