abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1498646
Gevonden op U2Tours.com

August 22: According to a regional Dutch newspaper, De Limburger, U2 plan to tour in Europe next summer. It mentions the following cities/venues: Amsterdam, Holland - Arena (a covered stadium); Werchter, Belgium - Festival Grounds; Gelsenkirchen, Germany - Arena (a covered stadium); Paris, France - Stade de France; London, England - Hyde Park. (Thanks Reno!)

De Arena dus, naja in iedergeval niet de bezompen betonnen bak als het Gelredome.
Kijken of we weer 3 meter van het podium vandaan kunnen komen

maandag 27 augustus 2001 @ 12:36:32 #2
7810 FooFighters
 Dave rocks on !!
pi_1499195
Hopen dat het waar is dan ga ik weer!!!!

U2 roeleert......

You heard of those dirty jalopies,
you heard of the noise they make,
let me reintroduce my new Rocket 88,
pi_1499314
* nilsje zal ook weer van de partij zijn
pi_1499375
Als het echt waar is lig ik weer de hele nacht voor het postkantoor
[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
pi_1500376
Ow, dan wil ik er ook wel heen! Maar eerlijk gezegd geloof ik er niks van.
It is much easier to be critical than to be correct.
  maandag 27 augustus 2001 @ 16:10:43 #6
10559 Edge
E l e v a t i o n
pi_1500813
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 10:44 schreef Postduif het volgende:
<knip>

Kijken of we weer 3 meter van het podium vandaan kunnen komen

Ohjawel dat halen we. Het lukte op woensdag ook, vrijdag helaas niet, want toen had ik tribunekaarten.

Ik hoop dat ze terugkomen, het waren echt de twee vetste en intiemste U2 concerten die ik heb meegemaakt!

pi_1500945
Laat maar komen!!! Maar dan svp niet naar dat k** ArenA Stadion. Maar dan wel weer de Kuip graag! Daar is de sfeer, akoestiek en alles 100 keer beter dan in die betonnen ufo!
pi_1501317
Als een kaartje 40 piek kost zou ik het nog overwegen....never happen.
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_1501323
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 16:26 schreef calvobbes het volgende:
Laat maar komen!!! Maar dan svp niet naar dat k** ArenA Stadion. Maar dan wel weer de Kuip graag! Daar is de sfeer, akoestiek en alles 100 keer beter dan in die betonnen ufo!
Ik heb ook liever de Kuip (dichterbij en beter), maar liever Arena dan helemaal niks
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 17:43 schreef Public Enemy het volgende:
Als een kaartje 40 piek kost zou ik het nog overwegen....never happen.
Al kost een kaartje 500 piek, ik MOET U2 gewoon zien

[Dit bericht is gewijzigd door Ketel_1 op 27-08-2001 17:44]

[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
pi_1501414
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 16:26 schreef calvobbes het volgende:
Laat maar komen!!! Maar dan svp niet naar dat k** ArenA Stadion.
Lijkt me anders wel wat, op het fietsje naar U2!
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_1501567
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 13:02 schreef Ketel_1 het volgende:
Als het echt waar is lig ik weer de hele nacht voor het postkantoor
Hehe, ik wacht gewoon op de kaartjes van de fanclub....niks voor het postkantoor liggen
pi_1501904
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 17:44 schreef Ketel_1 het volgende:

Al kost een kaartje 500 piek, ik MOET U2 gewoon zien

Ik heb naast alle U2 cdz ook nog zoiets als principes...ik ga niet zoveel geld neerleggen voor een concert.

P.S. Werchter word ook genoemd, maar wat bedoelen ze. Spelen ze op dat terrein ? of tijdens het festival ?

[Dit bericht is gewijzigd door Public Enemy op 27-08-2001 19:31]

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_1502533
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 18:19 schreef Postduif het volgende:

[..]

Hehe, ik wacht gewoon op de kaartjes van de fanclub....niks voor het postkantoor liggen

Hoe krijg ik dat voor mekaar? Hoe word ik lid van die fanclub? Is er een website ofzo?!

plz info

pi_1732019
Ze hebben, bij monde van manager Paul McGuinnes, gezegd dat het derde deel van tour die in oktober in Amerika begint, het einde van de Elevation tour is.

Maaaaaaaaaarrr; dan verzinnen ze toch gewoon een andere naam!?! Deden ze ook na de ZOO-TV tour, toen werd het ZOOropa. Dus nog wel een kleine kans dat ze in de zomer nog een keer komen

* Calvobbes begint alvast te duimen

woensdag 26 september 2001 @ 00:31:19 #15
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1740493
Mot dat nou echt in de Arena? Jeez dan ga ik nieteens proberen te gaan Ahoy of de kuip dat lijkt me stukken beter!
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_2486146
Goed nieuws van Bono zelf, in een interview met The Sun maakte die duidelijk dat ze eigenlijk nog wel in Europa op willen treden komende zomer:
quote:
We felt we neglected Europe a bit. We played one concert in Spain and one in France and we feel we might not have been fair to Europe, so we might go back next year and we want to go back to Sarajevo.

It would just be a bit of fun for a few weeks, not a long tour.

We have to keep recording. There could be another album soon were in the studio this week.

We just thought it would be very interesting to come straight off the tour and go straight in. Well see.

Er wordt dus iig aan een nieuw album gewerkt
pi_2696129
Dat ze opnieuw naar Europa komen lijkt zekerder te worden
Volgens U2 on tour zijn er zelfs al een aantal data bevestigd door lokale kranten /weekbladen in verschillende europese landen!!
Zo melde het Oostenrijkse weekblad afgelopen week dat U2 op zal treden in het Ernst Happel Stadion op 12 augustus. In een zweedse krant werd al eerder een optreden op 23 juli in het Ullevi stadion genoemd. Dagblad de Limburger wist ook al te melden dat U2 naar Nederland zou komen en waarschijnlijk in het Amsterdamse ArenA stadion zal optreden. Maar daar is (dus) nog niks over bevestigd.

Daarnaast lijkt U2 ook op te gaan treden tijdens het jaarlijkse Pavarotti en Friends concert in italie op 2 juni. Een duitse concertorganisator bied al reizen aan naar het concert en weet al te melden dat U2 één van de optredende acts zal zijn.

Voorlopig is dus nog niks officieel bevestigd, op een optreden tijdens de "half-time show" van de Superbowl na. Op zondag 3 februari zullen de Ieren tijdens de rust van Super Bowl XXXVI een mini-concert geven. De wedstrijd is het hoogtepunt van het amerikaanse Football seizoen en wordt door miljoenen mensen wereldwijd bekeken. De half time show is de laatste jaren uitgegroeid tot een muzikaal Amerikaans spektakel waar sterren als Tina Turner, Britney Spears en Aerosmith optraden in een strak geregisseerde show. De uitzending zal ook in Nederland te zien zijn.

Voor de europese fans blijft het dus nog even afwachtten wanneer er meer bekend wordt. Zelfs een datum wanneer er eventueel een aankondiging wordt gemaakt is niet bekend

pi_2706023
Over het optreden tijdens de Superbowl, van www.u2news.de
quote:
Der "Entertainment" News-Service Wenn.org berichtet auf seiner Webseite, dass U2 für ihren Auftritt beim diesjährigen amerikanischen Superbowl-Endspiel in New Orleans am 3. Februar 2002 (wir berichteten) eine spektakuläre Performance planen. Die Band beabsichtige, auf Harley Davidson - Motorrädern ins Stadion einzufahren um dann ein Medley aus "Elevation" und "Where The Streets Have No Name" zu präsentieren. Unterstützt werden soll die Band hierbei von etwa 1.000 Tänzern / Tänzerinnen auf dem Spielfeld. Bono wird zum Superbowl-Auftritt mit folgendem Statement zitiert: "It's going to be different even by our standards. This game is important to American people in light of the current situation, so we have to give it our best shot."
Dus kort gezegd: Volgens www.wenn.org zouden de heren het stadion binnenrijden op een harley - de nummers Elevation en Where the streets have no name spelen - bijgestaan worden door ± 1.000 dansers. Bono zelf zegt dat ze zeker hun best gaan doen aangezien de superbowl, in deze tijden, een belangrijke wedstrijd is voor de Amerikanen.
pi_2769741
Niet echt nieuws, maar wel leuk om te lezen:
quote:
U2-fans die afgelopen augustus in het Antwerpse Sportpaleis geen plaatsje vonden, mogen zich aan goed nieuws verwachten: de Ierse supergroep plant een zomertournee. Met de Werchterse podiumbouwer Stageco zijn al gesprekken gevoerd.

U2-manager Paul McGuinness geeft het toe op de U2-site U2.com: de groep overweegt een zomertournee in het zog van de recente zaalconcerten, zoals dat ook bij Achtung baby gebeurde. Daarmee bevestigt McGuinness geruchten die al langer circuleren. Want de Ieren zouden al een hele tijd een optie hebben genomen op een datum in het Parijse Stade de France. Het Zweedse Göteborg staat 23 juli al aangestipt als U2-time en ook het Noord-Ierse Londonderry zou in de zomer bezoek krijgen. Op de concrete invulling van de volledige tour is het nog even wachten.

In Werchter, hoofdkwartier van podiumbouwer Stageco, is men alvast klaar voor een nieuw avontuur met U2. "Er is al gebabbeld, en er is een soort optie genomen", zegt zaakvoerder Hedwig Demeyer. "Maar een officiële opdracht hebben we nog niet. Dat krijgen we in dit wereldje ook bijna nooit. Over het algemeen wordt de podiumbouwer het laatst geïnformeerd. Maar we hebben ondervonden dat de meeste geruchten en opties worden waar gemaakt."

Demeyer kan alleen maar speculeren over de vorm die zomerse U2-concerten kunnen aannemen. "We hebben nog geen contact gehad met een designer, maar er is al wel een en ander klaar. Vorig jaar heeft U2 in Dublin en Turijn al een paar openluchtconcerten gespeeld, en daarop kunnen we verder werken."

Een opdracht zou welkom zijn voor Stageco, dat nu de handen vol heeft met de Olympische Spelen in Salt Lake City maar weinig rockopdrachten binnenkrijgt. "De Amerikanen blijven overreageren door de internationale situatie, en durven zich niet te engageren. Het is dapper van Bono om hiermee toch door te zetten."

bron: Gazet van Antwerpen
  vrijdag 11 januari 2002 @ 17:32:51 #20
17517 MichielV
Veenstra Veenstra!
pi_2785673
Ik hoop het! In Arnhem zat ik ergens bovenaan op de tribune, maar dit keer ga ik voor veld!
Noordpool.FM al gelezen?
MetMichiel - maandag tot en met donderdag om 19 uur op 3FM! http://www.metmichiel.nl Check ook m'n log: http://www.michielveenstra.nl
pi_2785705
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh toch??
beter 1 vogel in de hand, dan geen hand...
pi_2878420
Let op!
Deze week wordt het bekendgemaakt!

Je hoeft trouwens niet bij het postkantoor te gaan liggen, FRS gaat ook kaarten verkopen.

"Don't drink water, fish fuck in it"
  zondag 20 januari 2002 @ 20:46:37 #23
13452 Ketel_1
sedert 1691
pi_2878439
quote:
Op zondag 20 januari 2002 20:45 schreef fanmale het volgende:
Let op!
Deze week wordt het bekendgemaakt!

Je hoeft trouwens niet bij het postkantoor te gaan liggen, FRS gaat ook kaarten verkopen.

hoe weet jij dat het deze week bekend wordt gemaakt? Ik hoop dat het waar is, want ik wil wel weer eens naar U2 (3 augustus 2001 is toch best lang geleden )
pi_2883224
Super dat weer komen (ik dacht overigens dat ze twee albums gingen maken, maar da kan ook later ). Ik zal zeker weer van de partij zijn.
'Who needs Information, just give me confirmation'. RadioParadise | http://www.radioparadise.com/
pi_2886053
Leuk, maar heb er hooguit 100 piek voor over. Dat is dus ongeveer 45 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')