Dat jij dat bericht nog serieus namquote:Op zondag 30 maart 2008 19:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat moet tch een 1 aprilgrap zijn.
Hoe willen ze dat doen met de stroom voor de verwarming e.d.?
Kijk, de lucht voor de deuren kunnen ze wel uit de vrachtwagen halen, al weet ik niet hoeveel bar bedrijfsdruk een trein heeft.
Vaag.
Dat zegt ook genoeg over hoe ik over NS en Prorail denkquote:Op zondag 30 maart 2008 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat jij dat bericht nog serieus nam
Wel een goede grap blijkbaarquote:Op zondag 30 maart 2008 19:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat moet tch een 1 aprilgrap zijn.
Hoe willen ze dat doen met de stroom voor de verwarming e.d.?
Kijk, de lucht voor de deuren kunnen ze wel uit de vrachtwagen halen, al weet ik niet hoeveel bar bedrijfsdruk een trein heeft.
Vaag.
Er was veel gejank om het feit dat de oprichters niet actief deel namen/hebben genomen met het 5 jarig jubileum. Daar zijn dikke rellen over geweest, en nu zit dus een deel van de ex-OHIH'ers op hun eigen gemaakte forum/site OV in NL.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat is OV in NL en waarom zijn ze aan het emmeren met OHIH?
Hou op zegquote:Op zondag 30 maart 2008 21:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik kwam net Dr. Flash tegen in een VIRM toilet!
70mm is veel om mee te beginnen. Vergeet niet je dan al veel hoger begint kwa zoombereik dan met een compacte cam, die vaak zo rond de 28 begint...quote:
Toch was het best gezellig hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 21:15 schreef bork het volgende:
[..]
Hou op zegVoor dat soort fratsen zijn andere fora, hier zijn we voor trein gerelateerde onzin, geen wc-ontmoetingsverhalen aub
Sinds een jaar of twee zijn de regels veranderd. Sinds de introductie van de centrale deursluiting gaf de conducteur een sluitcommando en sloten alle deuren, behalve die van de HC. De machinist kreeg een gong te horen dat de deuren (behalve die van de HC gesloten waren), en reed weg. Bij het wegrijden keek de conducteur of alles nog goed ging.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:42 schreef Charango het volgende:
Ik zag laatst op een 'home-video uit de oude doos op zolder' het vertrek van een ICM-3 vanaf Wierden als stoptrein naar Almelo. Het verbluffende was dat bij het vertrekken de deuren waar de conducteur stond nog waren geopend. Ik dacht dat alle deuren gesloten moesten zijn voordat zo'n machine begint te rijden...
Hoezo 'ivoren toren' dan? Ze hebben toch gewoon gelijk? Omdat een stel idioten meent een rijdende trein in te moeten springen, hebben ze deze nieuwe regel ingesteld, geheel ligitiem.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Tot enkele jaren geleden vertrokken de treinen met geopende deuren, waarbij de conducteur de laatste deur dus al rijdend sloot. Om ongelukken te vermijden, hebben ze in de ivoren toren besloten dat voor vertrek eerst alle deuren gesloten moeten zijn en dat dan de trein begint te rijden. Dit kost 15 seconden extra, maar draagt wel bij aan de veiligheid. In het verleden zijn namelijk wel eens wat ongelukken gebeurd met mensen die door treinen meegesleept werden.
Zulke idioten moet men meteen een boete geven voor het opzettelijk vertragen van de treinrit.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoezo 'ivoren toren' dan? Ze hebben toch gewoon gelijk? Omdat een stel idioten meent een rijdende trein in te moeten springen, hebben ze deze nieuwe regel ingesteld, geheel ligitiem.
Ja, ik heb een boek waar dat plaatje op staat.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:02 schreef Socios het volgende:
Weleens een Talent naast een Wadloper gezien, btw?
[ afbeelding ]
Lange leve de auto, dan heb je alles zelf onder controlequote:
De lucht voor de deuren krijgen ze door vacuum onder hele hoge druk in te spuiten ........quote:Op zondag 30 maart 2008 19:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat moet tch een 1 aprilgrap zijn.
Hoe willen ze dat doen met de stroom voor de verwarming e.d.?
Kijk, de lucht voor de deuren kunnen ze wel uit de vrachtwagen halen, al weet ik niet hoeveel bar bedrijfsdruk een trein heeft.
Vaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |