Toch zijn er kennelijk nog mensen die het aan vragen, anders draaien ze het niet tijdens dit uurquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:44 schreef TheZapster het volgende:
Zuchtleaf
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die hadden we nog niet gehoord vandaag natuurlijk
Die van mij kan ik ook wel schudden, er is nog nooit 1 van mijn requestjes op 3fm gedraaidquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... volgens mij komt mijn request vanavond niet meer voorbij...
* Sirolf probeert The Pipettes weer eens op 3FM te krijgen.
Probeer dan eens wat meer in de reguliere 3FM-platen te requesten. Dan is de kans wat groter.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die van mij kan ik ook wel schudden, er is nog nooit 1 van mijn requestjes op 3fm gedraaid
Ah, leuk bandje!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:46 schreef TheZapster het volgende:
Als 3fm nou echt eens nederlandse bands wil promoten moeten ze hier eens naar kijken, The madd
http://www.myspace.com/themadd
Vooral het nummer her big man is![]()
![]()
Tja maar dan zal alain clark ook nog wel komen in deze laatste 6 minutenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Toch zijn er kennelijk nog mensen die het aan vragen, anders draaien ze het niet tijdens dit uur
Ik vraag gewoon een single aan die bij de nieuwe singles staat, vorige week in de singlestrijd geloof ik, als ik eht reguliere spul wil horen luister ik wel tussen 12 en 19 uur na 1900 mag je toch wel iets alternatiever verwachten dan het standaard pop troep van overdagquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probeer dan eens wat meer in de reguliere 3FM-platen te requesten. Dan is de kans wat groter.
Lijkt eigenlijk overal wel een beetje op, maar da's niet ergquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja klinken errug lekker, word veel op kxradio gedraaid op dit moment
Tot morgenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
tot morgen dan maar weer!
Nah morgen luister ik kxradio op dit tijdstip, Bert van Lent draait altijd heerlijke muziek op woensdag avondquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:56 schreef borisz het volgende:
@ Zapster gewoon morgen nog eens proberen met dezelfde plaat
Freestylert
Het had zo een nummer van the shocking blue kunnen zijn vind ikquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:56 schreef galactic het volgende:
[..]
Lijkt eigenlijk overal wel een beetje op, maar da's niet erg.
Je hebt niet veel gemist hoor, muzikaal gezien danquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:15 schreef Glacier het volgende:
Ik heb geen Michiel meegepikt vandaag, maar ik tune morgen in als het me lukt om bij een radio te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |