Volgens mij jatten ze wel meer plaatjes. Zeker voor dat fotoboek van Huub, dacht ik er op hun website toch ook wel een paar van mij tegengekomen te zijn....quote:Op maandag 24 maart 2008 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
WTF!!!
Wie is die Calpe dan?
Das mijn plaatje
Er zit geen Copyright op je caps, maak je niet druk skattie.quote:
Iedereen mag ze van mij hebben hoor. Maar als je ze op een ander forum gaat plaatsen is het toch wel zo netjes om dat even te melden lijkt mij.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zit geen Copyright op je caps, maak je niet druk skattie.![]()
En Brian maar Papiaments lullen tegen Mike.....waar is Day?
Daar heb je gelijk in, ik vermeld de capper ook altijd.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:02 schreef mazaru het volgende:
Iedereen mag ze van mij hebben hoor. Maar als je ze op een ander forum gaat plaatsen is het toch wel zo netjes om dat even te melden lijkt mij.
ze zet er niet je naam bij, maar ze zet er ook nog haar eigen naam op.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen mag ze van mij hebben hoor. Maar als je ze op een ander forum gaat plaatsen is het toch wel zo netjes om dat even te melden lijkt mij.
Ik vind het altijd heel storend als er zo'n watermerk in een plaatje zit, maar ik ga toch eens zoeken naar die optie nu.
Dan mag je de 4in1 cap in je OP ff aanpassen en de mijne erbij zettenquote:Op maandag 24 maart 2008 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik vermeld de capper ook altijd.
Done, foutje.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:15 schreef chufi het volgende:
Dan mag je de 4in1 cap in je OP ff aanpassen en de mijne erbij zetten
OT: de fontein staat aan
quote:
Het kan dus nog erger dan het haar van Brian.....quote:
Vast wel, vindt ze sexyquote:Op maandag 24 maart 2008 17:36 schreef Ziet het volgende:
amanda weet zeker niet dat haar legging doorschijnt van achter?
Ik wacht op een gifje van Mazaru....Harald huppelend door de slaapkamer. Dan ben je direct genezen.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:38 schreef Copycat het volgende:
Zo op die caps lijkt die paashaas best cute.
Ik heb zo het idee dat Nadia niet echt wil.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:41 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda belt met de keukentelefoon. het gaat erover dat ze Nadia wil laten komen...snel....en dat ze dat al eerder gevraagd heeft.
Hij is wel een beetje ADHDquote:Op maandag 24 maart 2008 17:38 schreef Copycat het volgende:
Zo op die caps lijkt die paashaas best cute.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |