Zonde van je centen. Die haalt Netty zo van de kist af om er distelsoep van te maken !!!quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:50 schreef PeterNB het volgende:
Zonde van je centen. Die haalt Netty zo van de kist af om er distelsoep van te maken !!!
(Daar zijn de Kubatzjes mee grootgebracht !)
TYquote:Op maandag 24 maart 2008 15:44 schreef Marieke_B het volgende:
Machtig Mooie OP![]()
Zit er nou allemaal schimmel onder op die muur? Vochtuitslag zeker na al die overstromingen en rioleringsproblemen..
post jij ook op Nowlive?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:00 schreef Guuskeee het volgende:
En hier gaan we de fotosjop spelletjes verder spelen: Wedstrijdjes foto-pielen tijdens saaie streams
Thanks beequeen
Dat is economisch.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:59 schreef Starlie het volgende:
Sinds wanneer douchen ze met ondergoed aan?
Dat viel mij ook al op....misschien kijken er op dit uur kindjuhs en wil Brian "de grote kindervriend" niet dat ze ze naakt zien. Het is toch ook zo'n schat en houdt overal rekening mee.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:59 schreef Starlie het volgende:
Dat is niet eens zo heel slecht. Wordt dat ondergoed van Amanda ook een keer gewassen. Ik weet nog de tijd dat Amanda week in, week uit met dezelfde rode bh liep.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:59 schreef Starlie het volgende:
Als ze op standaard rijschool Kawasaki's (er-5)'s rijden is dat inderdaad bullshitquote:Op maandag 24 maart 2008 15:57 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat die 260 op de snelweg ging.
Gut.... dat lijkt me wel heel sterk, hij liegt dat die stikt
En dan hebben we het nog ff niet over het weerquote:Op maandag 24 maart 2008 16:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als ze op standaard rijschool Kawasaki's (er-5)'s rijden is dat inderdaad bullshit
Ach. Kindjes die in hun motoroutfit blijven zitten als ze al binnen zitten....................quote:Op maandag 24 maart 2008 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog ff niet over het weer
EEEEEEEEEJJJ !! Mijn cap is geript en aangepast !!!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:54 schreef blomst het volgende:
[..]
post jij ook op Nowlive?
[ afbeelding ]
Hoi Calpequote:Op maandag 24 maart 2008 16:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
EEEEEEEEEJJJ !! Mijn cap is geript en aangepast !!!
Fuckers !! Staat mn naam erbij?![]()
Ik ben geen tilburger (verre van dat zelfs) en ik ken het ook. Huub zeurt. + tvpquote:Op maandag 24 maart 2008 16:17 schreef Smash-it het volgende:
Hallo, Houdoe is van de Vliegende Panters. Niks Tilburgs..!
Oh ja, Claire zingt dat dus, Huub kent het niet, want alleen Tilburgers zouden dat kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |