Ik wil ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:26 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond Jean Michel Jarre in Carré.
Na 2 gecancelde concerten in Dusseldorf en Brussel waar ik ooit kaarten voor had gaat het vanavond voor mij dan eindelijk gebeuren...
Moet dat nou per se met iTunes?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
Er miste een stukje..link klopt nu wel.
Huh? Nee. Ik gebruik gewoon mijn Winamp hoorquote:
Hoge verwachtingen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:26 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond Jean Michel Jarre in Carré.
Na 2 gecancelde concerten in Dusseldorf en Brussel waar ik ooit kaarten voor had gaat het vanavond voor mij dan eindelijk gebeuren...
Hmmm, het is de presentatie van z'n opnieuw uitgebrachte Equinox-album, dus wat betreft veel oude meuk van slechts één album. Maar ik wil hem dolgraag eens live zien en zo vaak geeft hij geen concerten. De laatste keer in NL was 11 jaar geleden...quote:
Ja Itunes is een plaagquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:33 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik had niet eens gekeken bij het openen. Blijkbaar heeft dat stomme iTunes gedoe zich als default ingesteld. Daar heb ik niet om gevraagd. Ik heb dat stomme gedoe zelfs al een paar keer verwijderd.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:34 schreef wyccie het volgende:
Stom liedje. Heb ik daar moeite voor gedaan. Voortaan niet meer klikken als iets voor Tim is bedoeld.
En de kaarten voor Dusseldorf waren al van zo'n 18 jaar geleden, Brussel 15 jaar...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
11 jaar?
En ik maar zeuren over die 3 jaar die ik moest wachten
Gna gna gna. Dat zal je leren! Ik luister em later, zometeen eerst maar even kokenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:34 schreef wyccie het volgende:
Stom liedje. Heb ik daar moeite voor gedaan. Voortaan niet meer klikken als iets voor Tim is bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |