Ik wil ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:26 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond Jean Michel Jarre in Carré.
Na 2 gecancelde concerten in Dusseldorf en Brussel waar ik ooit kaarten voor had gaat het vanavond voor mij dan eindelijk gebeuren...
Moet dat nou per se met iTunes?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
Er miste een stukje..link klopt nu wel.
Huh? Nee. Ik gebruik gewoon mijn Winamp hoorquote:
Hoge verwachtingen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:26 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond Jean Michel Jarre in Carré.
Na 2 gecancelde concerten in Dusseldorf en Brussel waar ik ooit kaarten voor had gaat het vanavond voor mij dan eindelijk gebeuren...
Hmmm, het is de presentatie van z'n opnieuw uitgebrachte Equinox-album, dus wat betreft veel oude meuk van slechts één album. Maar ik wil hem dolgraag eens live zien en zo vaak geeft hij geen concerten. De laatste keer in NL was 11 jaar geleden...quote:
Ja Itunes is een plaagquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:33 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik had niet eens gekeken bij het openen. Blijkbaar heeft dat stomme iTunes gedoe zich als default ingesteld. Daar heb ik niet om gevraagd. Ik heb dat stomme gedoe zelfs al een paar keer verwijderd.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:34 schreef wyccie het volgende:
Stom liedje. Heb ik daar moeite voor gedaan. Voortaan niet meer klikken als iets voor Tim is bedoeld.
En de kaarten voor Dusseldorf waren al van zo'n 18 jaar geleden, Brussel 15 jaar...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
11 jaar?
En ik maar zeuren over die 3 jaar die ik moest wachten
Gna gna gna. Dat zal je leren! Ik luister em later, zometeen eerst maar even kokenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:34 schreef wyccie het volgende:
Stom liedje. Heb ik daar moeite voor gedaan. Voortaan niet meer klikken als iets voor Tim is bedoeld.
Oh ben ik dood? Even kijken...quote:
Ja dat is waar, goed gespeeldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens vind ik het niet erg MaJo, ik heb nu al gewonnen namelijk
Gewonnen doordat ik niet kwam opdagenquote:
bijna iedereenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is iedereeeen nu weg?
quote:Een uur lang houden we een zitactie op een strategisch kruispunt dat belangrijk is voor bijna alle regionale en lokale buslijnen. Dit zorgt ervoor dat het verkeer wordt gehinderd.
de laatste zin weglaten en er een ' verkeershinderende zitactie' van maken?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:40 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ff taalhulp nodighoe kan ik van onderstaande zin 1 goedlopende zin maken? of kan de laatste zin gewoon weg
ik vind het zo fucking obvious namelijk dat dat er achter moet
![]()
[..]
dan moet je (lijjkt mij) niet over de doelgroep gaan staan kletsen. dus dan lijkt mij dat deze zin:quote:waar ga je de tekst voor gebruiken
best prima. vooral omdat er daarna wel over de doelgroep gekakeld wordt. de verbetertip die ik binnenkrijg:quote:De tekst wordt gebruikt als brief.
NEE HOER DAT MOET DAAR NOG NIETquote:De tekst wordt gebruikt als brief die naar de buurtbewoners van Het Plantsoen verzonden wordt.
oeh dat klinkt wel leukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de laatste zin weglaten en er een ' verkeershinderende zitactie' van maken?
ik durf er niet aan te beginnen want het staat zo in de case en ik wil m'n projectgroep niet gek makenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een uur lang houden we een zitactie op een srategisch kruispunt dat belangrijk is voor bijna alle buslijnen, wat er voor zorgt dat het veer wordt gehinderd
Laatste kan weg
middelste deel eigenlijk ook; anders zou het niet strategisch zijn geweest? of laat het strategisch weg. Beetje dubbelop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |