quote:Geachte heer, mevrouw,
Onlangs heb ik, en met mij vele voetbalfans, weer enorm mogen genieten van Harry Vermeegen tijdens het afscheidsduel van Jaap Stam. Tijdens en vooral na zijn vrolijke bijdrage is er op één van de grootste nederlandse forums een discussie losgebarsten over Harry's meest succesvolle programma : De Regenjas.
Velen met mij hopen al enige jaren op een verzamel-dvd met Harry's leukste momenten tijdens dit programma. Wie herinnert zich niet de goudvissen van Jaap, eten met de moeder van ...., de cirkel is rond of een potje voetgolf!
Graag hoor ik van u of een compilatie-dvd tot de mogelijkheden behoort. U zult mij en vele andere Harry (voetbal) fans er een groot plezier mee doen.
Met vriendelijke groet,
Helaas, helaas.....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:19 schreef assie het volgende:
Mail is verstuurd, nu wachten op een reactie:![]()
[..]
quote:Beste kijker,
Hartelijk bedankt voor je email. Je hebt aan ons op 13-08-2008 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
Momenteel hebben wij helaas geen plannen voor een dergelijke DVD. Ik geef uw wensen door aan de juiste afdeling en wellicht wordt hier iets mee gedaan!
Eens. Al weet ik eigenlijk niet of ie nu nog leuk is.quote:
Bij de afscheidswedstrijd van Jaap Stam was ie ook leuk, dus jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
Eens. Al weet ik eigenlijk niet of ie nu nog leuk is.
quote:Vrijdagavond maakt Harry Vermeegen zijn rentree op de Nederlandse televisie als speciale verslaggever in het Oranje Journaal. (...) De uitzending [van het Oranje Journaal] van aanstaande vrijdag krijgt wel een bijzondere twist, want Harry Vermeegen, de meest eigenzinnige verslaggever van de jaren negentig, is de komende uitzendingen van het Nederlands elftal te zien als speciale verslaggever. Na de oefeninterland tegen Australië kreeg SBS 6 zoveel positieve reacties op Harry’s bijdrage, dat de zender besloot om hem te verbinden aan de uitzendingen van het Nederlands elftal. Harry staat bekend om zijn ludieke manier van interviewen waarmee hij altijd het vertrouwen van de spelers weet te winnen en past daarom uitstekend bij SBS 6.
Zeker! En natuurlijk alles beter dan Bert Maalderink!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:25 schreef kasper het volgende:
De NOS moet Harry de interviews na de wedstrijd laten doen. Zitten ze zo weer op die 3 miljoen kijkers.![]()
Met Harry hebben ze goud in handen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |