abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 april 2008 @ 12:55:46 #26
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_58086472
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nu heeft Feyenoord alsnog niet de body gehaald die het eigenlijk nodig had op het middenveld.

Allemaal mooi-weer-voetballers.
Welke ploeg in Nederland heeft er body dan? El Ahmadi is niet minder "body" dan Simons, Lindgren of een De Zeeuw bijvoorbeeld. Ook bij Europese topclubs heb je weinig spelers met body. Dat is ook amper nodig, zolang ze maar het vuile werk opknappen. El Ahmadi kan dat wel.
  woensdag 16 april 2008 @ 13:18:04 #27
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58086923
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Welke ploeg in Nederland heeft er body dan? El Ahmadi is niet minder "body" dan Simons, Lindgren of een De Zeeuw bijvoorbeeld. Ook bij Europese topclubs heb je weinig spelers met body. Dat is ook amper nodig, zolang ze maar het vuile werk opknappen. El Ahmadi kan dat wel.
El Ahmadi is wel minder body dan De Zeeuw, Lindgren, en zeker Simons. Het is geen verdedigende middenvelder die het vuile werk opknapt. Hij staat alleen wat verder naar achteren, maar het is wel gewoon een pure (flegmatieke) voetballer, en geen houthakker. Verdedigend gezien is het geen god.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_58087257
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

De Zeeuw is het verkeerde voorbeeld. Mendes da Silva speelt op die positie bij AZ. Die staat daar om het vuile werk op te knappen. El Ahmadi is, zoals al gezegd, meer een opbouwer. Misschien wel een type De Zeeuw, alleen minder dynamisch. Met Landzaat en vBronckhorst heeft Feyenoord al twee -min of meer - dezelfde type spelers en werd er juist geroepen om meer fysieke kracht op het middenveld. Iemand die het vuile werk opknapt, een Gatusso, Makelele of Diarra. El Ahmadi is alles behalve dat.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 16 april 2008 @ 13:47:36 #29
123545 DatMeenJeNiet
pi_58087554
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:18 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

El Ahmadi is wel minder body dan De Zeeuw, Lindgren, en zeker Simons. Het is geen verdedigende middenvelder die het vuile werk opknapt. Hij staat alleen wat verder naar achteren, maar het is wel gewoon een pure (flegmatieke) voetballer, en geen houthakker. Verdedigend gezien is het geen god.
Dan vind ik het knap dat FC Twente zo goed presteert met maar liefst 6 niet-verdedigend ingestelde spelers. (El Ahmadi, Engelaar, Hersi, Elia, NKufo en Denneboom.) En Lindgren heeft absoluut niet meer body dan El Ahmadi. Ook Simons moet het niet hebben van zijn fysiek maar van zijn intercepties tussen de verdedigings en aanvalslinie, gaten dichtlopen en eventueel een tegenstander uitschakelen. Van die drie punten is El Ahmadi in de eerste twee punten niet veel minder dan een Simons.

@Engcatjuh: Ik heb Mendes da Silva dit seizoen misschien een handvol wedstrijden zien spelen op die plek. De rest van de matchen stond ie gewoon centraal in de verdediging. Ook is El Ahmadi in mijn ogen juist wel een speler die het vuile werk opknapt en daar hoef je echt niet verdedigend of fysiek een uitblinker in te zijn. (kijk naar een Gabri) En ik ben daarnaast ook één van de weinige die niet riep om fysiek op het middenveld. Hartstikke overbodig. Landzaat en Van Bronckhorst zijn gewoon geen verdedigende middenvelders of spelers die een wedstrijd goed lezen. Van Bronckhorst is vooral de aanjager en Landzaat moet het meer van controleren en zijn diepgang hebben. Ik denk dat El Ahmadi met zijn spelinzicht, spelintelligentie etc perfect achter deze twee kan staan.
pi_58087656
Wel veel geld voor deze speler hoor.
  woensdag 16 april 2008 @ 14:03:30 #31
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58087883

Dat zijn dunne beentjes en armpjes hoor.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  woensdag 16 april 2008 @ 14:23:03 #32
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_58088280
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel veel geld voor deze speler hoor.
Niets te weinig voor deze speler, met nog een contract t/m 2011. Een van de betere middenvelders in Nederland.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_58088335
Nu nog leren afwerken.
pi_58093427
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:25 schreef Blawh het volgende:
Nu nog leren afwerken.
dat is niet de voornaamste taak van een verdedigende middenvelder
pi_58093825
quote:
Op woensdag 16 april 2008 18:54 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

dat is niet de voornaamste taak van een verdedigende middenvelder
Feyenoord - Fenerbahce, 89e minuut. Bij een overwinning staat Feyenoord in de volgende ronde, een gelijkspel is niet voldoende. De stand is 1-1 en El Ahmadi gaat alleen op de keeper af en faalt hopeloos.

ruud_fr: 'het is niet erg dat hij er niet op heeft getraind, het is namelijke niet zijn voornaamste taak.'

Ik vind dat iedere middenvelder moet oefenen op afwerken, ook een verdedigende middenvelder kan regelmatig voor de goal terecht komen als hij mee opkomt.
pi_58098084
quote:
Bosz: El Ahmadi heel groot talent

ROTTERDAM - Karim El Ahmadi tekende woensdagmiddag een vijfjarig contract bij Feyenoord. Technisch directeur Peter Bosz noemde de huidige FC Twente-middenvelder tijdens zijn presentatie een van Nederlands grootste talenten.

,,Karim is een zeer balvaste middenvelder die een team beter kan laten voetballen," aldus Bosz. De 23-jarige in Enschede geboren Marokkaan maakte op 21 maart 2004 zijn debuut voor FC Twente. De afgelopen twee seizoenen is hij een vaste waarde op het middenveld van de Tukkers.

El Ahmadi kon rekenen op belangstelling van clubs uit binnen- en buitenland. ,,Ik koos bewust voor Feyenoord. De club is al sinds vorig jaar zomer heel intensief met mij bezig en dat zegt veel over het vertrouwen dat men in mij heeft Dat was voor mij ontzettend belangrijk. Ik ben er dan ook heel blij mee dat het nu helemaal rond is."

,,Ik zie Feyenoord echt als een stap hogerop, ook al gaat het dan sportief de laatste jaren wat minder. Feyenoord blijft een fantastische club én een topclub als je naar de geschiedenis kijkt, de supporters en de spelers die er rondlopen zoals Giovanni van Bronckhorst en Roy Makaay."

El Ahmadi was twaalf jaar actief bij Twente, waar hij vanaf zijn jeugd speelde. ,,Vanaf juli geef ik alles voor Feyenoord, maar de komende weken richt ik me volledig op FC Twente en plaatsing voor de voorronde van de Champions League of de UEFA Cup. Dat ben ik de club en de supporters verschuldigd. Bij Twente liggen mijn roots en de club zal altijd in mijn hart blijven. Ik heb er in totaal twaalf mooie jaren gehad en die wil ik goed afsluiten."
pi_58098399
32 wedstrijden: 0 doelpunten .

Waarom hebben ze hem in godsnaam aangetrokken? Hij brengt echt niks meer dan een De Guzman of Bruins hoor.

Serieus ik zou wel hogere prioriteiten stellen en die 5 miljoen spenderen aan (een) verdediger(s) of een spits...
pi_58098436
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:34 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Iemand die het vuile werk opknapt, een Gatusso, Makelele of Diarra. El Ahmadi is alles behalve dat.
Je vergeet die beste ballenafpakker van dit moment.
pi_58098454
quote:
Op woensdag 16 april 2008 21:56 schreef Cyberia18 het volgende:

Waarom hebben ze hem in godsnaam aangetrokken? Hij brengt echt niks meer dan een De Guzman of Bruins hoor.

Serieus ik zou wel hogere prioriteiten stellen en die 5 miljoen spenderen aan (een) verdediger(s) of een spits...
Domme jood van me!
Waarom vergelijk jij Bruins en de Guzman met El Ahmadi?
Niet meer doen, ok? El Ahmadi is namelijk een verdedigende middenvelder die zijn mannetje niet laat lopen. Bruins en de Guzman zijn 2 aanvallende middenvelders die nog wel eens hun mannetje willen laten lopen.
  woensdag 16 april 2008 @ 21:59:49 #40
123545 DatMeenJeNiet
pi_58098468
quote:

FC Groningen Vlag van Nederland Nederland Eredivisie 32 2
2006/2007 FC Groningen Vlag van Nederland Nederland Eredivisie 30 0
2007/2008 FC Groningen Vlag van Nederland Nederland Eredivisie 20 1

Ook indrukwekkend zeg van wereldaankoop Lindgren. Die Ajaxbril van jou ook. El Ahmadi is geen scorende type maar iemand die het vuile werk opknapt. Gatusso of een Makalele hebben in hun hele carriere volgens mij ook niet meer dan 10x gescoord, wat een kutspelers.
  woensdag 16 april 2008 @ 22:02:26 #41
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_58098523
quote:
Doet dat er toe? Volgens mij niet....
quote:
Speelt op een heel andere positie, dan Bruins of De Guzman (die sowieso verkocht wordt)
quote:
Geld zat.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_58098582
El Ahmadi die het vuile werk opknapt? _!
pi_58098613
quote:
Op woensdag 16 april 2008 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Domme jood van me!
Waarom vergelijk jij Bruins en de Guzman met El Ahmadi?
Niet meer doen, ok? El Ahmadi is namelijk een verdedigende middenvelder die zijn mannetje niet laat lopen. Bruins en de Guzman zijn 2 aanvallende middenvelders die nog wel eens hun mannetje willen laten lopen.
Even iets anders. Moet jij niet naar je holmaten in Eindhoven?
pi_58098668
quote:
Op woensdag 16 april 2008 22:05 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Even iets anders. Moet jij niet naar je holmaten in Eindhoven?
Mijn uitspraak ook nog serieus nemen
Wat ben jij debiel zeg
pi_58098758
quote:
Op woensdag 16 april 2008 22:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mijn uitspraak ook nog serieus nemen
Wat ben jij debiel zeg
Ach ik keek er anders niet van op.
pi_58098801
@ Cyberia:

Een speler hoeft toch niet per definitie veel te scoren om belangrijk te zijn voor een team?

El Ahmadi zorgt voor het evenwicht op het middenveld, rust in het spel en als verdedigende back-up lijkt mij voor de overige middenvelders die wat aanvallender ingesteld zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_58098922
Maar dan nog vind ik het geen speler die het vuile werk opknapt .

Meeuwis, De Zeeuw, Gabri, Simons, Engelaar, Van Dijk ( ) etc. Dit zijn spelers die voldoen aan deze criteria. El Ahmadi heb ik altijd een aanvallende middenvelder gevonden.
pi_58099054
quote:
Op woensdag 16 april 2008 22:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar dan nog vind ik het geen speler die het vuile werk opknapt .

Meeuwis, De Zeeuw, Gabri, Simons, Engelaar, Van Dijk ( ) etc. Dit zijn spelers die voldoen aan deze criteria. El Ahmadi heb ik altijd een aanvallende middenvelder gevonden.
Karim zich zelf alleen niet
  woensdag 16 april 2008 @ 22:30:57 #49
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_58099354
Hij is echt geen verdedigende middenvelder
Magistraal aan de bal en een enorm loopvermogen dat zijn z'n kwaliteiten..
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_58600702
Vond hem vandaag erg onzichtbaar tegen Ajax in aanvallend opzicht. Was weinig aan de bal, was weinig in het spel betrokken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')