Welke ploeg in Nederland heeft er body dan? El Ahmadi is niet minder "body" dan Simons, Lindgren of een De Zeeuw bijvoorbeeld. Ook bij Europese topclubs heb je weinig spelers met body. Dat is ook amper nodig, zolang ze maar het vuile werk opknappen. El Ahmadi kan dat wel.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nu heeft Feyenoord alsnog niet de body gehaald die het eigenlijk nodig had op het middenveld.
Allemaal mooi-weer-voetballers.
El Ahmadi is wel minder body dan De Zeeuw, Lindgren, en zeker Simons. Het is geen verdedigende middenvelder die het vuile werk opknapt. Hij staat alleen wat verder naar achteren, maar het is wel gewoon een pure (flegmatieke) voetballer, en geen houthakker. Verdedigend gezien is het geen god.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Welke ploeg in Nederland heeft er body dan? El Ahmadi is niet minder "body" dan Simons, Lindgren of een De Zeeuw bijvoorbeeld. Ook bij Europese topclubs heb je weinig spelers met body. Dat is ook amper nodig, zolang ze maar het vuile werk opknappen. El Ahmadi kan dat wel.
De Zeeuw is het verkeerde voorbeeld. Mendes da Silva speelt op die positie bij AZ. Die staat daar om het vuile werk op te knappen. El Ahmadi is, zoals al gezegd, meer een opbouwer. Misschien wel een type De Zeeuw, alleen minder dynamisch. Met Landzaat en vBronckhorst heeft Feyenoord al twee -min of meer - dezelfde type spelers en werd er juist geroepen om meer fysieke kracht op het middenveld. Iemand die het vuile werk opknapt, een Gatusso, Makelele of Diarra. El Ahmadi is alles behalve dat.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Welke ploeg in Nederland heeft er body dan? El Ahmadi is niet minder "body" dan Simons, Lindgren of een De Zeeuw bijvoorbeeld. Ook bij Europese topclubs heb je weinig spelers met body. Dat is ook amper nodig, zolang ze maar het vuile werk opknappen. El Ahmadi kan dat wel.
Dan vind ik het knap dat FC Twente zo goed presteert met maar liefst 6 niet-verdedigend ingestelde spelers.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:18 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
El Ahmadi is wel minder body dan De Zeeuw, Lindgren, en zeker Simons. Het is geen verdedigende middenvelder die het vuile werk opknapt. Hij staat alleen wat verder naar achteren, maar het is wel gewoon een pure (flegmatieke) voetballer, en geen houthakker. Verdedigend gezien is het geen god.
Niets te weinig voor deze speler, met nog een contract t/m 2011. Een van de betere middenvelders in Nederland.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel veel geld voor deze speler hoor.
dat is niet de voornaamste taak van een verdedigende middenvelderquote:Op woensdag 16 april 2008 14:25 schreef Blawh het volgende:
Nu nog leren afwerken.
Feyenoord - Fenerbahce, 89e minuut. Bij een overwinning staat Feyenoord in de volgende ronde, een gelijkspel is niet voldoende. De stand is 1-1 en El Ahmadi gaat alleen op de keeper af en faalt hopeloos.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat is niet de voornaamste taak van een verdedigende middenvelder
quote:Bosz: El Ahmadi heel groot talent
ROTTERDAM - Karim El Ahmadi tekende woensdagmiddag een vijfjarig contract bij Feyenoord. Technisch directeur Peter Bosz noemde de huidige FC Twente-middenvelder tijdens zijn presentatie een van Nederlands grootste talenten.
,,Karim is een zeer balvaste middenvelder die een team beter kan laten voetballen," aldus Bosz. De 23-jarige in Enschede geboren Marokkaan maakte op 21 maart 2004 zijn debuut voor FC Twente. De afgelopen twee seizoenen is hij een vaste waarde op het middenveld van de Tukkers.
El Ahmadi kon rekenen op belangstelling van clubs uit binnen- en buitenland. ,,Ik koos bewust voor Feyenoord. De club is al sinds vorig jaar zomer heel intensief met mij bezig en dat zegt veel over het vertrouwen dat men in mij heeft Dat was voor mij ontzettend belangrijk. Ik ben er dan ook heel blij mee dat het nu helemaal rond is."
,,Ik zie Feyenoord echt als een stap hogerop, ook al gaat het dan sportief de laatste jaren wat minder. Feyenoord blijft een fantastische club én een topclub als je naar de geschiedenis kijkt, de supporters en de spelers die er rondlopen zoals Giovanni van Bronckhorst en Roy Makaay."
El Ahmadi was twaalf jaar actief bij Twente, waar hij vanaf zijn jeugd speelde. ,,Vanaf juli geef ik alles voor Feyenoord, maar de komende weken richt ik me volledig op FC Twente en plaatsing voor de voorronde van de Champions League of de UEFA Cup. Dat ben ik de club en de supporters verschuldigd. Bij Twente liggen mijn roots en de club zal altijd in mijn hart blijven. Ik heb er in totaal twaalf mooie jaren gehad en die wil ik goed afsluiten."
Je vergeet die beste ballenafpakker van dit moment.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Iemand die het vuile werk opknapt, een Gatusso, Makelele of Diarra. El Ahmadi is alles behalve dat.
Domme jood van me!quote:Op woensdag 16 april 2008 21:56 schreef Cyberia18 het volgende:
32 wedstrijden: 0 doelpunten.
Waarom hebben ze hem in godsnaam aangetrokken? Hij brengt echt niks meer dan een De Guzman of Bruins hoor.
Serieus ik zou wel hogere prioriteiten stellen en die 5 miljoen spenderen aan (een) verdediger(s) of een spits...
FC Groningen Vlag van Nederland Nederland Eredivisie 32 2quote:Op woensdag 16 april 2008 21:56 schreef Cyberia18 het volgende:
32 wedstrijden: 0 doelpunten.
Waarom hebben ze hem in godsnaam aangetrokken? Hij brengt echt niks meer dan een De Guzman of Bruins hoor.
Serieus ik zou wel hogere prioriteiten stellen en die 5 miljoen spenderen aan (een) verdediger(s) of een spits...
Doet dat er toe? Volgens mij niet....quote:
Speelt op een heel andere positie, dan Bruins of De Guzman (die sowieso verkocht wordt)quote:Waarom hebben ze hem in godsnaam aangetrokken? Hij brengt echt niks meer dan een De Guzman of Bruins hoor.
Geld zat.quote:Serieus ik zou wel hogere prioriteiten stellen en die 5 miljoen spenderen aan (een) verdediger(s) of een spits...
Even iets anders. Moet jij niet naar je holmaten in Eindhoven?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Domme jood van me!
Waarom vergelijk jij Bruins en de Guzman met El Ahmadi?
Niet meer doen, ok? El Ahmadi is namelijk een verdedigende middenvelder die zijn mannetje niet laat lopen. Bruins en de Guzman zijn 2 aanvallende middenvelders die nog wel eens hun mannetje willen laten lopen.
Mijn uitspraak ook nog serieus nemenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Even iets anders. Moet jij niet naar je holmaten in Eindhoven?
Ach ik keek er anders niet van op.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mijn uitspraak ook nog serieus nemen![]()
Wat ben jij debiel zeg
Karim zich zelf alleen nietquote:Op woensdag 16 april 2008 22:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar dan nog vind ik het geen speler die het vuile werk opknapt.
Meeuwis, De Zeeuw, Gabri, Simons, Engelaar, Van Dijk () etc. Dit zijn spelers die voldoen aan deze criteria. El Ahmadi heb ik altijd een aanvallende middenvelder gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |