abonnement Unibet Coolblue
pi_57577991
quote:
‘Twente kan elk bedrag voor hem vragen’

FC Twente kan elk willekeurig bedrag voor Karim El Ahmadi vragen, zo stelt zaakwaarnemer Jan de Visser woensdag tegenover Sportweek. De 23-jarige middenvelder wordt de laatste weken gelinkt aan Feyenoord, dat echter tegen de financiële eisen van de Tukkers aanhikt. “Deze zomer is hét moment om een stap te maken”, licht de belangenbehartiger toe. “Karim is bezig aan zijn tweede goede seizoen op rij en wil graag naar de Nederlandse top. Een specifieke voorkeur heeft hij niet. De interesse van Feyenoord speelt al lang.”

De Marokkaan verlengde eerder dit seizoen zijn contract tot medio 2011. Een verbintenis waarin bovendien geen afkoopsom is opgenomen.”Twente kan voor hem vragen wat ze willen. Je ziet steeds vaker dat subtoppers grote bedragen voor hun spelers vragen.”

De Visser ontkent dat Feyenoord een bod van zes miljoen euro heeft uitgebracht. “Als Feyenoord zes miljoen biedt dan komen ze er, lijkt mij, wel uit.”
quote:
FC Twente-speler Karim El Ahmadi heeft het even gehad met zijn eigen supporters. De middenvelder, die in de belangstelling van Feyenoord staat, kreeg bij zijn wissel een flink Tukkers fluitconcert over zich heen. "Ik weet nu wat ik aan de supporters heb. (…) Ik speelde inderdaad slecht, maar ik vind het laag van een deel van de supporters om zo te reageren. Ik had ze hoog zitten, nu een stuk minder. Ze hoeven me ook niet meer toe te zingen."
Interview met Karim

Die speelt volgend seizoen in het Feyenoord shirt
pi_57578053
Toch mooi dat er spelers bereid zijn een stap omlaag te doen puur voor het geld.
  maandag 24 maart 2008 @ 13:58:44 #3
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57578306
Denk dat ie beter naar het buitenland kan, bij Feyenoord is er teveel concurrentie
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_57578612
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch mooi dat er spelers bereid zijn een stap omlaag te doen puur voor het geld.
je zit niet in het Urzaiz topic
  maandag 24 maart 2008 @ 14:27:44 #5
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_57578814
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch mooi dat er spelers bereid zijn een stap omlaag te doen puur voor het geld.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_57580996
Hoop dat Marco een goed woordje met hem gaat doen
pi_57581085
Zal je zien dat hij de Noord-Afrikaanse kolonie in Eindhoven gaat versterken
just a bunch of daft punk.
pi_57581251
Hij heeft zijn uitspraak al weer teruggenomen over de supporters van Twente...

Het is een blijft een heerlijke voetballer, geweldige controe
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_58079154
quote:
'Transfer El Ahmadi naar Feyenoord bijna rond'
15 april 2008

Karim El Ahmadi lijkt volgend seizoen zijn opwachting te gaan maken in De Kuip. Volgens de NOS is de 23-jarige middenvelder van FC Twente dicht bij een overstap naar Feyenoord. De transfer zou zich in een afrondende fase bevinden.

Afgelopen weekend deed El Ahmadi tegenover FCUpdate.nl al lichtelijk geheimzinnig over zijn toekomst. "Er is nog niets getekend, of iets dergelijks. Of dit mijn laatste seizoen bij Twente is? Ach, ik sluit niets uit. Maar ik wil eerst dit seizoen gewoon goed afmaken en met Twente in de top-vijf eindigen. Daarna kijken we wel verder", zo liet hij zondag weten.

El Ahmadi heeft nog een contract tot medio 2011 in Enschede, waardoor Feyenoord waarschijnlijk een fors bedrag betaalt om het Marokkaanse talent over te nemen.
Vraag me af wat er voor betaald gaat worden.
  woensdag 16 april 2008 @ 01:19:34 #10
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_58079812
Een ruime 5 of een kleine 6 miljoen verwacht ik.
pi_58080327
quote:
Feyenoord: vijf miljoen voor El Ahmadi

ENSCHEDE - Feyenoord heeft de eerste grote versterking voor het nieuwe seizoen binnen. De Rotterdamse club heeft met FC Twente overeenstemming bereikt over een transfer van middenvelder Karim El Ahmadi (23). De transfersom, die Feyenoord overmaakt, ligt rond de vijf miljoen euro. El Ahmadi zelf bereikte ruim een maand geleden al een akkoord in hoofdlijnen met Feyenoord over een contract voor vijf seizoenen.

De Marokkaan is voor Feyenoord de ontbrekende pion op het middenveld. Met Giovanni van Bronckhorst, Denny Landzaat, Luigi Bruins en El Ahmadi heeft Feyenoord de bezetting van die linie voor volgend seizoen rond. Jonathan de Guzman komt niet in de blauwdruk voor, omdat Feyenoord er vanuit gaat dat de Canadese belofte verkocht zal worden. De van Borussia Dortmund gehuurde Nuri Sahin keert volgens plan terug naar Duitsland.

,,Het ziet er goed uit, maar voor mij is het pas echt definitief als alle handtekeningen onder het contract staan", maakte El Ahmadi gisteravond nog een klein voorbehoud. ,,Ik vind Feyenoord een mooie club. PSV en Ajax hadden ook belangstelling, maar ik heb naar mijn gevoel geluisterd. Ik had het meeste vertrouwen in Feyenoord en zie de transfer ook als een stap hogerop. Natuurlijk doet FC Twente het op dit moment beter en is het in Rotterdam sportief nog niet zo als het moet zijn. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat Feyenoord snel weer aanhaakt bij de top."

De middenvelder sprak reeds met de nieuwe trainer Gertjan Verbeek. ,,Hij had een heel duidelijk en eerlijk verhaal. Het gesprek gaf me een goed gevoel." Net als zijn bezoekjes met FC Twente aan de Maasstad. ,,De Kuip is heel indrukwekkend. Aan de supporters en alles eromheen zie je dat Feyenoord écht een topclub is."

Het aantrekken van El Ahmadi past in het plaatje van het 'Feyenoord Investeringsfonds 2008'. Met dit fonds worden spelers van 24 en jonger aangetrokken, die een grote belofte zijn en waarvan Feyenoord denkt dat ze in de toekomst een grote transferwaarde gaan vertegenwoordigen. Indien die spelers worden verkocht, krijgen de geldschieters een kwart van de netto-opbrengst uitgekeerd.

Nu de bezetting voor de middenlinie in grote lijnen rond is, gaat Feyenoord voor de overige linies op zoek naar kwaliteitsversterkingen. Op het verlanglijstje staan in ieder geval een spits, centrale verdediger en een rechtsachter. Er is ook al belangstelling voor spelers van Feyenoord. Zo heeft FC Porto geïnformeerd naar Andre Bahia, wiens contract volgend jaar afloopt.

telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 16 april 2008 @ 07:24:56 #12
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_58080602
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch mooi dat er spelers bereid zijn een stap omlaag te doen puur voor het geld.
><(({°>
  woensdag 16 april 2008 @ 07:35:43 #13
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58080652
Vijf miljoen maar? Feyenoord heeft echt met afstand het meest lachwekkende aankoopbeleid. Volgend seizoen zijn hun 3 beste voetballers allemaal controlerende middenvelders.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  woensdag 16 april 2008 @ 08:42:54 #14
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_58081350
quote:
Op woensdag 16 april 2008 07:35 schreef djnospinzone het volgende:
Vijf miljoen maar? Feyenoord heeft echt met afstand het meest lachwekkende aankoopbeleid. Volgend seizoen zijn hun 3 beste voetballers allemaal controlerende middenvelders.
Niks lachwekkends aan. El Ahmadi ruimt alles op en verdeelt het spel, Landzaat kan zich op de aanval toeleggen en Van Bronckhorst positioneert zich tussen die twee in.

Van Bronckhorst ---------------------------Landzaat
-----------------------------El Ahmadi-------------------

Ik teken ervoor. Je garandeert tevens dat wanneer de twee oudjes vertrekken er iemand anders staat.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 16 april 2008 @ 08:53:26 #15
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58081490
Nou succes jongen, veel plezier.

Zondag nog even vlammen tegen W2
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 16 april 2008 @ 09:47:55 #16
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58082384
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Niks lachwekkends aan. El Ahmadi ruimt alles op en verdeelt het spel, Landzaat kan zich op de aanval toeleggen en Van Bronckhorst positioneert zich tussen die twee in.

Van Bronckhorst ---------------------------Landzaat
-----------------------------El Ahmadi-------------------

Ik teken ervoor. Je garandeert tevens dat wanneer de twee oudjes vertrekken er iemand anders staat.
El Ahmadi is geen Simons ofzo. Hij is toch geen pure verdedigende middenvelder? En Landzaat is toch echt geen aanvallende middenvelder? Bizar middenveld.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_58082520
Nu heeft Feyenoord alsnog niet de body gehaald die het eigenlijk nodig had op het middenveld.

Allemaal mooi-weer-voetballers.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_58082544
Nog maar een middenvelder voor Feyenoord
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_58082732
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:56 schreef dndiek het volgende:
Nog maar een middenvelder voor Feyenoord
Een paar verdedigers had mij inderdaad verstandiger geleken.
pi_58082748
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Een paar verdedigers had mij inderdaad verstandiger geleken.
Of een spits
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_58082856
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Een paar verdedigers had mij inderdaad verstandiger geleken.
Dat zal wel komen als Feyenoord De Guzman verkoopt.
pi_58082950
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:35 schreef Lamzak_ het volgende:
Hij heeft zijn uitspraak al weer teruggenomen over de supporters van Twente...
Ja, anders wordt hij net zo behandeld als Cziommer en Cullina als hij terugkeert in Enschede.

Geen kwaad woord over jullie supporters, maar respect voor oud spelers laat soms nog weleen te wensen over. Ik weet waarom die zo werden behandeld, maar dan nog vind ik het belachelijk om zo tekeer te gaan tegen je oud-spelers.
  woensdag 16 april 2008 @ 10:18:36 #23
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_58082982
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Een paar verdedigers had mij inderdaad verstandiger geleken.
Komt vanzelf wel...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 16 april 2008 @ 10:28:03 #24
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58083205
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:17 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ja, anders wordt hij net zo behandeld als Cziommer en Cullina als hij terugkeert in Enschede.

Geen kwaad woord over jullie supporters, maar respect voor oud spelers laat soms nog weleen te wensen over. Ik weet waarom die zo werden behandeld, maar dan nog vind ik het belachelijk om zo tekeer te gaan tegen je oud-spelers.
Cullina is gewoon terecht, je goot G*D je twente spullen toch nie bij het grof vuil

Welk excuus je ook aanbrengt het lag daar gewoon en dat is een feit.

Cziommer is maar bij een klein deel uitgefloten en vorig jaar tijdens de play off's werd ie toegezongen en klapte ie wel naar het Twente publiek. Dat was een storm in een glas water.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_58083280
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:28 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Cullina is gewoon terecht, je goot G*D je twente spullen toch nie bij het grof vuil
Ik denk er blijkbaar anders over. Die gast heeft toch altijd voor 100% gestreden in de wedstrijden dat hij een Twente shirt droeg? Dan zou ik hem om die reden waarderen, zo'n randzaak zou ik veel minder aandacht aan besteden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')