quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:17 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Dat je eerder dan degenen die pas op het vliegveld inchecken alvast een leuke stoel mag uitkiezen.
Klopt. Is te duur.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:29 schreef Slappy het volgende:
Zie ik het goed vliegt Ryanair niet vanaf schiphol?
Vanaf Eindhoven en Maastricht.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:33 schreef Slappy het volgende:
Door die Wouter clown BoosWel vanaf maastricht toch?
In 't geval van Schiphol vooral ook door Schiphol zelf. Landingsrechten enz.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:33 schreef Slappy het volgende:
Door die Wouter clown BoosWel vanaf maastricht toch?
Dat kan, maximaal 15 kg per persoon per koffer (!) dus niet één koffer van 20 kg en een van 5. Kost je helaas wel flink wat extra centjes. Je mag 10 kg handbagage meenemen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:39 schreef AlohaXa het volgende:
Vrijdag vertrek ik van eindhoven naar barcelona. Nu hebben een vriendin en ik allebei de extra bagage niet gechecked
Kun je dat alsnog bij de balie voor elkaar krijgen met betaling, want op de ryanairsite kun je het niet zomaar wijzigen
als je het erbij boekt meestal 30quote:Op woensdag 16 juli 2008 04:25 schreef AlohaXa het volgende:
hmmm wat is flink? 20 euro? of echt 50~80 euro?
Nee, maar de hele rij met mensen die priority hebben mag wel het vliegtuig in voor de rij met mensen zonder priority. Wel jammer dat je het er niet meer gratis bij krijgt als je online boekt, natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:35 schreef ozzietukker het volgende:Maar bij Ryanair zit er geen voordeel meer aan, tegenwoordig moet iedereen weer priority boarding kopen, en Ryanair doet niet aan zitplaatstoewijzing.
Heeft er ook mee te maken dat ze op grote vliegtuigen niet de vip-behandeling krijgen die ze nodig hebben om het vliegtuig snel genoeg weer in de lucht te krijgen. (meteen aftanken, schoonmaken etc.)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In 't geval van Schiphol vooral ook door Schiphol zelf. Landingsrechten enz.
Vanaf Maastricht kun je met Ryanair naar Alicante, Valencia en Barcelona.
Niks, ben gewoon een weekje naar mijn ouders en broertje gegaan in Cecina. Heb daar gewoon een heerlijke week gehad, maar heel erg verliefd zijn en dan je vriendin een week missen is drama hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:16 schreef Liquidootje het volgende:
Waar was er mis met italië? Beetje verspilde vakantie dan.
Ik ziel alleen dat ik mijn data en tijden kan wijzigen. Niks over bagage...quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:56 schreef Liquidootje het volgende:
Je kunt het ook makkelijker doen he. Je gaat naar de ryanair-website. Linksboven zie je een hele grote knop in het menu staan. "MIJN BOEKING BEHEREN". Als je daar op klikt, dan kun je als nog alles wijzigingen inclusief het aantal checked bagage zonder al te veel kosten extra.
Kusjes en groetjes
als ik op 'manage my booking' klik staat er toch echt de optie 'add bags/sports/musical blablabla'quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:15 schreef Klare het volgende:
[..]
Ik ziel alleen dat ik mijn data en tijden kan wijzigen. Niks over bagage...We zitten namelijk met hetzelfde probleem....
Hmm raar ik zie ditquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:15 schreef Klare het volgende:
[..]
Ik ziel alleen dat ik mijn data en tijden kan wijzigen. Niks over bagage...We zitten namelijk met hetzelfde probleem....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |