quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:03 schreef DutchTrain het volgende:
Als je twee voornamen in je paspoort hebt staan, zou het natuurlijk een leuke truc zijn om 2x via internet in te checken en bagage af te geven.... komen ze alleen iemand tekort bij het natellen van de ingecheckte personen en het aantal aanwezigen.
En anders zul je iemand moeten vinden om met je mee te vliegen gat in de markt voor de studentenuitzendbureaus
Dat laatste in mijn geval dus. Dan verdienen ze dus géén cent aan me. En zou ik ook niet overwegen om aan boord een klein blikje veel te dure frisdrank te kopen (= winst), aan boord te gokken (= winst), 'taxfree' te shoppen (= winst) enz. enz. Ik hoop dat ze op dit moment het deksel KEIHARD op hun neus krijgen voor de belachelijke verslechtering van de bagageregels. Dat je wil roepen dat je nooit een brandstoftoeslag hanteert of mensen wil stimuleren alleen handbagage mee te nemen, is prima, maar NIET ten koste van allesquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:40 schreef DutchTrain het volgende:
Als je die documentaire kijkt, zul je zien dat ze liever ook geen mensen met veel bagage vervoeren. Kost namelijk meer brandstof en landingsrechten en incheckpersoneel. Hoge toeslagen zijn er echt om passagiers te ontmoedigen om veel mee te nemen. Of een andere airline te kiezen
Alleen je eerste officiele voornaam en je achternaam is voldoende.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:11 schreef MeZZiN het volgende:
Trouwens ik wilde mijn volledige namen invullen in het forumlier bij ryanair alleen kon ik mijn laatste letter van mijn 3de voornaam niet invullen dus heb ik gekozen om alleen mijn roep/eerste naam in te vullen.
Geeft dit problemen omdat niet al mijn namen voluit uitgeschreven staan?
Tnx dan gaat het goedquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:42 schreef Grunner het volgende:
[..]
Alleen je eerste officiele voornaam en je achternaam is voldoende.
Zal je ook wel weer voor moeten betalen.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:55 schreef naos het volgende:
hi,
weet iemand hier of je met ryanair ook met een laptoptas en zo'n handbagage mag instappen of gaan ze daar moeilijk overdoen dat je 2 stuks bijhebt.
Dit is mijn eerste keer met ryanair.
Thanks
Ik heb op Weeze-Skavsta v.v. mensen met meerdere stukken handbagage, veel te grote handbagage (complete rolkoffers die je nog maar net in een opbergvak van het vliegtuig gepropt krijgt, grote weekendtassen) aan boord zien gaan zonder dat er ook maar iemand naar keek.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:55 schreef naos het volgende:
hi,
weet iemand hier of je met ryanair ook met een laptoptas en zo'n handbagage mag instappen of gaan ze daar moeilijk overdoen dat je 2 stuks bijhebt.
Dit is mijn eerste keer met ryanair.
Thanks
Het blijft toch het goedkoopst als je enige tijd vantevoren boekt.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:55 schreef lunko1979 het volgende:
Ik bedacht me zojuist dat het wel leuk zou zijn om aankomend weekend een weekendje weg te gaan met het vliegtuig, ff een uitstapje te maken, vliegen vanaf eindhoven.
Maar schrok toch een beetje van de prijzen, had ze stukken goedkoper verwacht aangezien ze nu toch ongeveer wel van die lege plaatsen af moeten.
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:55 schreef lunko1979 het volgende:
Ik bedacht me zojuist dat het wel leuk zou zijn om aankomend weekend een weekendje weg te gaan met het vliegtuig, ff een uitstapje te maken, vliegen vanaf eindhoven.
Maar schrok toch een beetje van de prijzen, had ze stukken goedkoper verwacht aangezien ze nu toch ongeveer wel van die lege plaatsen af moeten.
Aan de andere kan is er ook iets voor te zeggen dat het zonde is als ze met lege stoelen de lucht in gaan. Op deze stoelen hadden mensen kunnen zitten die geld opleveren door verkoop van drank, taxfree zut, gokken aan boord enz. Denk dat de prijzen die op 't laatste moment worden gehanteerd nog wel afhankelijk zijn van de hoeveelheid vrije stoelen. Als er nog maar een paar vrij zijn, zijn de prijzen idd relatief hoog, omdat die mensen waarschijnlijk moeten vliegenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:06 schreef ozzietukker het volgende:
[..]De gedachtegang van de LOW COST, maar ook van de reguliere maatschappijen is dat mensen die vlak voor vertrek willen vliegen ook echt MOETEN vliegen, waardoor ze de prijzen hoog kunnen houden.
Het komt regelmatig voor dat mensen een vlucht missen, en door ticketrestricties een nieuw ticket moeten kopen, van deze omzet moeten veel maatschappijen het zeker hebben.
De enige kans dat je goedkope stoelen 'last minute' kunt krijgen is bij een chartermaatschappij die inderdaad van de stoelen af wil, maar ook deze zal niet super goedkoop zijn.
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aan de andere kan is er ook iets voor te zeggen dat het zonde is als ze met lege stoelen de lucht in gaan. Op deze stoelen hadden mensen kunnen zitten die geld opleveren door verkoop van drank, taxfree zut, gokken aan boord enz. Denk dat de prijzen die op 't laatste moment worden gehanteerd nog wel afhankelijk zijn van de hoeveelheid vrije stoelen. Als er nog maar een paar vrij zijn, zijn de prijzen idd relatief hoog, omdat die mensen waarschijnlijk moeten vliegen.
Dat je eerder dan degenen die pas op het vliegveld inchecken alvast een leuke stoel mag uitkiezen.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:33 schreef WooZ het volgende:
wat is eigenlijk het voordeel van online inchecken als je nog steeds bagage in moet leveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |