Waarom denk je dat Wilders zoveel wartaal uitslaat, hij is altijd bezopen...quote:Op maandag 24 maart 2008 10:14 schreef TNA het volgende:
Lee Towers, James Randi, bier, help, wat een propaganda!
Jij denkt zeker ook dat aliens het WTC hebben opgeblazen?quote:Op maandag 24 maart 2008 10:15 schreef rednajt het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Wilders zoveel wartaal uitslaat, hij is altijd bezopen...
-3882881 voor deze comment!quote:Op maandag 24 maart 2008 10:17 schreef Edwinuss het volgende:
ik haat die site, en die dumpert erbij. Snap niet wat mensen daar leuk aan vinden.
ja, en wat heeft geen stijl daar mee te maken...quote:Op maandag 24 maart 2008 10:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij denkt zeker ook dat aliens het WTC hebben opgeblazen?
Dat dus.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:13 schreef Fliepke het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar ik zie eigenlijk ook wel redelijk wat commentaar op wilders tussen de regels door...
Heeft er niets mee te maken. Bij de overname van de Telegraaf hebben ze laten vaststellen dat de Telegraaf 0.0 inspraak heeft in het beleid/de publicaties van GS.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:07 schreef Sigmund666 het volgende:
No shit. Geenstijl is eigendom van de Teleslaaf, de meest rechtse en meest roddelende kutkrant van Nederland
Niks... 10.gif.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:19 schreef rednajt het volgende:
[..]
ja, en wat heeft geen stijl daar mee te maken...
het zijn zelf randdebielen....quote:Op maandag 24 maart 2008 13:07 schreef Toeps het volgende:
Daarbij moet je het ook absoluut niet serieus nemen. Ze betitelen zelf hun publiek als: "randdebielen, die op banners klikken"
ik dacht dat ik de enige was die me eraan ergerde, maar niet dusquote:Op maandag 24 maart 2008 17:46 schreef symphonius het volgende:
Rednajt kun je alsjeblieft ophouden elke zin te eindigen met ....
eentje is genoeg vriend
bedankt
.
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:15 schreef albertfriet het volgende:
[..]
Dat dus.
Geenstijl
Wilders
Talpa
Telegraaf
Telegraaf MagazinePrivé
Die dikke papzak van GS