Das normaal tochquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
28 uur per week?
Ik doe toch iets niet goed met mijn 40 uur voor de baas en alles on the side.
Ja hallo!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben in twee maanden tijd van 12 naar 28 uur werk per week gegaan, Onverantwoord gewoon.
Sense and Sensibility gisterquote:
Ahhh die is leuk !!!! Ik ben nog zo'n debiel die regelmatig naar de videotheek gaat . Morgen maar weerquote:
Ik krijg wél gewoon 36 uur uitbetaald hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
28 uur per week?
Ik doe toch iets niet goed met mijn 40 uur voor de baas en alles on the side.
En jij mazzelquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik krijg wél gewoon 36 uur uitbetaald hoor.![]()
(de werkdruk wordt langzaam maar zeker weer opgebouwd, na een valpartij)
Maar jij hebt niets te klagen: binnenkort aan een wodka-infuus! [ afbeelding ]
Stinkerdquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
In het geval dat jullie me even missen: ik ben douchen
Alles goed hier Buurfrau.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben er ook weer. Was ff rennen.En ik word er goed in joh!
![]()
alles goed met u frau Talhietje?Ik probeer nog wel eens een postje te doen hier, maar iedereen heeft ineens een leven zo lijkt het
Tis misschien wat plastisch omschreven, maar ik heb een punt! Toch?quote:
Volgens mij is er voetbal ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis misschien wat plastisch omschreven, maar ik heb een punt! Toch?
Ja erg he ????quote:
Hoezo? Interessant onderwerp vanaaf?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga dr Phil kijken, stelletje huisvrouwen.
Oi.. gozer ga voetbal kijken ... Tering belangrijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga dr Phil kijken, stelletje huisvrouwen.
Ik ben de afstandsbedieningquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, zielige vrouwen die geen vat kunnen krijgen op de afstandsbediening, man wil niet mee naar therapie.
Ik heb geen zielige man, maar wel een heleboel afstandsbedieningen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, zielige vrouwen die geen vat kunnen krijgen op de afstandsbediening, man wil niet mee naar therapie.
Het is wel wat rustiger ja. Lekker toch, voor mensen die alles na willen lezen en op alle tube-lnks klikken?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis misschien wat plastisch omschreven, maar ik heb een punt! Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |