Ja lijkt wel creepy iidquote:
Dan worden haar capaciteiten niet optimaal benut. Maar goed, bij gebrek aan een voormalig minister Slokdarm.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
echt niet normaal, die vingerlengte!
je kunt daar best een prostaat-melkertbaan mee scoren!
[ afbeelding ]
trustuh!
Dank je kan ik weer met een gerust hart gaan slapen ..quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
echt niet normaal, die vingerlengte!
je kunt daar best een prostaat-melkertbaan mee scoren!
[ afbeelding ]
trustuh!
Het zou ook nog een questie van oefenen kunnen zijnquote:
En wat is je einddoel?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou ook nog een questie van oefenen kunnen zijn
En ook nog in zo'n jurk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:00 schreef Gert het volgende:
Alleen Soury, focus je er nou niet té veel op, het zou zonde zijn als je er zo bij zit over een paar decennia, verbeten oefenend in het bejaardenhuis.![]()
[ afbeelding ]
Ander thema dan maar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:12 schreef Gert het volgende:
1:11 Jij nog vingerdingen Coos, of zullen we een ander thema aansnijden ?
Wat?quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:15 schreef APK het volgende:
Toch lastig, die onregelmatige diensten overdag.
Ik ben twee weken geleden eens op de publieke tribune gaan zitten van de Tweede Kamer, tijdens het plenaire debat over drugs. Toen de PVV aan het woord kwam, moest ik echt oppassen om niet hard te gaan lachen. Misschien had ik het gewoon moeten doen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ander thema dan maar.
Erger jij je ook zo aan het stemgeluid van die PVV-snee?
De Mortitia van de 2e kamer.
Dan word je dus twee uur later dan normaal wakker. Hmm, so what.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |